• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Aldrig ett nöje att betala fakturor men tog ÀndÄ inte emot att betala för denna :pompus:

Byte till muddie pÄ kvÀllskvisten :)
00603AEA-9C33-4869-B6CD-EA5F3AD925F6.jpeg

Ska Äka ut till skÀrgÄrden och campa, visserligen i campingstuga men ÀndÄ, nÄgra dagar bara vara ute med ungarna, grilla, bada och gÄ nÄgon vandringsled dÄ det finns fina i omrÄdet som Àr en del av ett naturreservat. Rangeman blir nog en bra kompanjon under de dagarna. VÀderkurvan ser inte jÀttekul ut men det brukar ju va regnperiod i slutet av sommaren sÄ bara att göra det bÀsta av det och packa klÀder för alla vÀder.
Rangeman fick hÀnga med i helgen ocksÄ dÄ jag spelade musik pÄ ett skogsrave och behövde dels passa speltid och sedan timea in de 90 min jag spelade sÄ man inte gÄr över tiden vilket Àr lÀtt hÀnt :p
DSC_0020.JPG

Ska Äka ut till skÀrgÄrden och campa, visserligen i campingstuga men ÀndÄ, nÄgra dagar bara vara ute med ungarna, grilla, bada och gÄ nÄgon vandringsled dÄ det finns fina i omrÄdet som Àr en del av ett naturreservat. Rangeman blir nog en bra kompanjon under de dagarna. VÀderkurvan ser inte jÀttekul ut men det brukar ju va regnperiod i slutet av sommaren sÄ bara att göra det bÀsta av det och packa klÀder för alla vÀder.
Rangeman fick hÀnga med i helgen ocksÄ dÄ jag spelade musik pÄ ett skogsrave och behövde dels passa speltid och sedan timea in de 90 min jag spelade sÄ man inte gÄr över tiden vilket Àr lÀtt hÀnt :p
DSC_0020.JPG
Trevligt med en pÄlitlig kompanjon i alla situationer. SÄ det raveas fortfarande i skogen? Jag trodde det var slut med det i dessa dagar. Bra att ungdomen fÄr komma ut i naturen och umgÄs :D

DSC_0020.JPG
SÄ lÀnge publiken skriker efter mer Àr det bara att köra pÄ tills arrangörerna kommer.

Trevligt med en pÄlitlig kompanjon i alla situationer. SÄ det raveas fortfarande i skogen? Jag trodde det var slut med det i dessa dagar. Bra att ungdomen fÄr komma ut i naturen och umgÄs :D

Haha ja dÄ det verkar ha blivit trendigt med rave igen. Har spelat tvÄ helger i rad nu. Förra helgen ett gig i Danmark och senast pÄ hemmaplan i Sthlm.
Men man kÀnner man Àr inte lika pigg som i yngre dagar, började gÄ pÄ fester 2004 sÄ Àr man ses vÀl som en veteran pÄ scenen. Lite den vill typ spela och sen dra hem och sova lol.
Man Àr fan bra trött framÄt morgonkvisten om man inte har anvÀnt nÄgra hjÀlpmedel sÄ att sÀga.
Haha det var kul att se i Danmark pÄ dansgolvet vad folk flashade för gear, det var lite tÀvling vem som kunde ha lyxigaste campinggearet typ :D

Kollar lite pÄ G-shock. Vad rekommenderas, solcellsbatteri eller vanligt batteri? Kan man förlita sig pÄ att solcellsbatteri hÄller mellan solstrimmorna i hÀrliga norden?

Kollar lite pÄ G-shock. Vad rekommenderas, solcellsbatteri eller vanligt batteri? Kan man förlita sig pÄ att solcellsbatteri hÄller mellan solstrimmorna i hÀrliga norden?
Finns ju de modeller med vÀldigt bra batteritid. Men jag föredrar helt klart solpanel. Bor i och för sig i södra landsÀnden, men mina har aldrig varit lÀgre Àn m, och dÄ vid enstaka tillfÀllen.

Tycker bÄda Àr bra, att fÄ upp batteri pÄ solcell Àr inte svÄrt. Köper du en nu och sonen skiner hÄller den sig lÀnge pÄ bara det (och adderar sedan vid mindre stark sol/moln/ljus). Finns bra priser hos cyberphoto med koden GSHOCK19

:)

Tillbaka
Topp