Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt med en pÄlitlig kompanjon i alla situationer. SÄ det raveas fortfarande i skogen? Jag trodde det var slut med det i dessa dagar. Bra att ungdomen fÄr komma ut i naturen och umgÄsSka Äka ut till skÀrgÄrden och campa, visserligen i campingstuga men ÀndÄ, nÄgra dagar bara vara ute med ungarna, grilla, bada och gÄ nÄgon vandringsled dÄ det finns fina i omrÄdet som Àr en del av ett naturreservat. Rangeman blir nog en bra kompanjon under de dagarna. VÀderkurvan ser inte jÀttekul ut men det brukar ju va regnperiod i slutet av sommaren sÄ bara att göra det bÀsta av det och packa klÀder för alla vÀder.
Rangeman fick hÀnga med i helgen ocksÄ dÄ jag spelade musik pÄ ett skogsrave och behövde dels passa speltid och sedan timea in de 90 min jag spelade sÄ man inte gÄr över tiden vilket Àr lÀtt hÀnt
![]()
SÄ lÀnge publiken skriker efter mer Àr det bara att köra pÄ tills arrangörerna kommer.Ska Äka ut till skÀrgÄrden och campa, visserligen i campingstuga men ÀndÄ, nÄgra dagar bara vara ute med ungarna, grilla, bada och gÄ nÄgon vandringsled dÄ det finns fina i omrÄdet som Àr en del av ett naturreservat. Rangeman blir nog en bra kompanjon under de dagarna. VÀderkurvan ser inte jÀttekul ut men det brukar ju va regnperiod i slutet av sommaren sÄ bara att göra det bÀsta av det och packa klÀder för alla vÀder.
Rangeman fick hÀnga med i helgen ocksÄ dÄ jag spelade musik pÄ ett skogsrave och behövde dels passa speltid och sedan timea in de 90 min jag spelade sÄ man inte gÄr över tiden vilket Àr lÀtt hÀnt
![]()
Trevligt med en pÄlitlig kompanjon i alla situationer. SÄ det raveas fortfarande i skogen? Jag trodde det var slut med det i dessa dagar. Bra att ungdomen fÄr komma ut i naturen och umgÄs![]()
Efter en riktig skön semester sÄ kommer man tbax till verkligheten, och jag mÄste sÀga att jag Àr sjukt nöjd med min Mudmaster.![]()
Kan bara hÄlla med, jag tar bara av den om ja ska rengöra den mm. Men gillar den skarptMÄste vara klockvÀrldens manligaste klocka ever.
Ja, jag menar det. NÀr jag tar pÄ mig klockan sÄ kÀnner jag mig extra manlig. Sjukt men det Àr sÄ.
Lite bilder frÄn KM Globen idag, först MRG-G2000-GA:
![]()
![]()
![]()
![]()
Och MRG-G2000-HA:
![]()
![]()
![]()
![]()
Finns ju de modeller med vÀldigt bra batteritid. Men jag föredrar helt klart solpanel. Bor i och för sig i södra landsÀnden, men mina har aldrig varit lÀgre Àn m, och dÄ vid enstaka tillfÀllen.Kollar lite pÄ G-shock. Vad rekommenderas, solcellsbatteri eller vanligt batteri? Kan man förlita sig pÄ att solcellsbatteri hÄller mellan solstrimmorna i hÀrliga norden?
Solcellsladdning funkar utmÀrkt Àven i de nordligare delarna av gamla Svedala! Bor sjÀlv i UmeÄ och laddar mina i fönstret.Kollar lite pÄ G-shock. Vad rekommenderas, solcellsbatteri eller vanligt batteri? Kan man förlita sig pÄ att solcellsbatteri hÄller mellan solstrimmorna i hÀrliga norden?
Kollar lite pÄ G-shock. Vad rekommenderas, solcellsbatteri eller vanligt batteri? Kan man förlita sig pÄ att solcellsbatteri hÄller mellan solstrimmorna i hÀrliga norden?
Ultra vill ha modell nr2!Lite bilder frÄn KM Globen idag, först MRG-G2000-GA:
![]()
![]()
![]()
![]()
Och MRG-G2000-HA:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu har du haft den ett tag, vad tycker du?Regn och sÀmre vÀder hÀr i Falkenberg...
![]()
Alla(?) versionerna finns inne att klÀmma pÄ hos KM Globen, dagsfÀrsk bild:Nu har du haft den ett tag, vad tycker du?
Jag Àr löjligt sugen pÄ den svarta jag...
Ska ÀndÄ till uris i veckan i annat Àrende, skulle tro att de fÄtt in dem nu.Alla(?) versionerna finns inne att klÀmma pÄ hos KM Globen, dagsfÀrsk bild:
![]()