• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Prickade verkligen rÀtt med denna, tack för all hjÀlp i trÄden

IMG_20190803_202608.jpg

För er som har erfarenhet av bĂ„de metall-squares:en och de vanliga resin-squares:en. Är det nĂ„gon skillnad pĂ„ knapparna? Har tidigare tyckt att knapparna pĂ„ resin-squaresen Ă€r lite jobbiga. Är de dĂ„ bĂ€ttre pĂ„ de dyrare metall-versionerna?

För er som har erfarenhet av bĂ„de metall-squares:en och de vanliga resin-squares:en. Är det nĂ„gon skillnad pĂ„ knapparna? Har tidigare tyckt att knapparna pĂ„ resin-squaresen Ă€r lite jobbiga. Är de dĂ„ bĂ€ttre pĂ„ de dyrare metall-versionerna?
Jag tycker att kÀnslan i knapparna pÄ stÄlisen var bÀttre Àn pÄ min GW-5000. Fortfarande tröga, men mer distinkta

GÄr i tankarna att köpa min första G-shock och ha som beater..
Kikat lite pÄ den nya? GA-2000S-1AER, nÄgon som testat denna och kan dela med sig lite av sina intryck? :)

ga-2000s-1aer-c.jpg

Edit: SÄg GA-2000E-4ER nu, den var nÀstan snyggare med mörkare text pÄ bezeln samt 2st extra band!
desktop_GA-2000E-4ER_2.jpg

Senast Àndrad:
@Richie
Jag har GA-2000... den Àr anonym och lÀtt, gÄr under skjortan utan problem, band kan man byta snabbt eller köpa valfria 24mm Natoband. Den gÄr snabbt att stÀlla in och lÀsbarheten pÄ den negativa displayen Àr bra. En milstolpe i Shock-design: vanliga 24mm luggar gÄr in och den har en nedtonad stil utan att den skriker G-Shock.
Rekommenderas!

@Richie
Jag har GA-2000... den Àr anonym och lÀtt, gÄr under skjortan utan problem, band kan man byta snabbt eller köpa valfria 24mm Natoband. Den gÄr snabbt att stÀlla in och lÀsbarheten pÄ den negativa displayen Àr bra. En milstolpe i Shock-design: vanliga 24mm luggar gÄr in och den har en nedtonad stil utan att den skriker G-Shock.
Rekommenderas!
Har ocksÄ, och gillar!
Kan vÀl tillÀgga att det bör vara tunna Natoband om det ska gÄ att fÄ dit utan vÄld...

@Richie
Rekommenderas!
LĂ„ter bra! Tycker den verkar hyfsat ”liten” och smidig för att vara en g-shock, har ju ganska klena armar sĂ„ vill inte ha nĂ„gon snusdosa pĂ„ armen..
Den Àr ju ganska billig ocksÄ, kÀnns som om det Àr vÀrt att testa iaf :)

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp