Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror du det? Det kanske kommer en ny med djup sensor + ABC + solar som ocksÄ Àr gjord i kolfiber boett.
Försöker vara i solljus men skugga displayen med handen. DÄ brukar det bli bra!Bra bild. Hur lyckas du med att fÄ sÄ skarpa siffror med kameran?
Bra bild!Prickade verkligen rÀtt med denna, tack för all hjÀlp i trÄden
![]()
Fin bild. Bra klocka.Prickade verkligen rÀtt med denna, tack för all hjÀlp i trÄden
![]()
Den andra dÄ?Fin bild. Bra klocka.
Vore jag en 2 watch guy, vilket jag sannolikt aldrig klarar, skulle den troligen vara en av de tvÄ.
Den Àr inte alldeles utsedd Ànnu.Den andra dÄ?
Ănska fĂ„r man
Ja vill ha square i roliga fÀrger med!
Leta upp en Tutti frutti nÀsta sommar...
![]()
Har haft den
![]()
Jag tycker att kĂ€nslan i knapparna pĂ„ stĂ„lisen var bĂ€ttre Ă€n pĂ„ min GW-5000. Fortfarande tröga, men mer distinktaFör er som har erfarenhet av bĂ„de metall-squares:en och de vanliga resin-squares:en. Ăr det nĂ„gon skillnad pĂ„ knapparna? Har tidigare tyckt att knapparna pĂ„ resin-squaresen Ă€r lite jobbiga. Ăr de dĂ„ bĂ€ttre pĂ„ de dyrare metall-versionerna?
Trevligt, funderar pÄ den svarta stÄlisen.Jag tycker att kÀnslan i knapparna pÄ stÄlisen var bÀttre Àn pÄ min GW-5000. Fortfarande tröga, men mer distinkta
Hade den guldfÀrgade. Riktigt bra kÀnsla. Men lite för pigg pÄ armen. Nu nÀr jag sÄlt den sÄ saknar jag den.Trevligt, funderar pÄ den svarta stÄlisen.![]()
Passar mycket bÀttre i resinkostym Àn i carbon core!
Kommer det en carbon core frog eller har jag missat nÄgot?Passar mycket bÀttre i resinkostym Àn i carbon core!
Det dök upp pÄ en önskelista tidigare @Fujoor Jag vet dock inte om det Àr pÄ riktigtOm vi (jag) ÀndÄ Àr inne pÄ att önska vill jag ha en mindre, typ final, Frogman med hÀrlig kolfiberbezel a nya Mudmastern. Tror skulle vara frÀsigt
Edit: finns visst redan
![]()
Hur Àr det med GW5000, en youtube-recensent klagade pÄ att den hade mkt trögare knappar Àn tex GW-M5610. Hade han fÄtt tag pÄ ett mÄndagsexemplar?Prickade verkligen rÀtt med denna, tack för all hjÀlp i trÄden
![]()
Det dök upp pÄ en önskelista tidigare @Fujoor Jag vet dock inte om det Àr pÄ riktigtmen sÀrskilt snyggt Àr det inte i alla fall.
à h jÀklar. Jag gillar den! Jag gillar Àven olika fÀrger pÄ displayen!Det dök upp pÄ en önskelista tidigare @Fujoor Jag vet dock inte om det Àr pÄ riktigtmen sÀrskilt snyggt Àr det inte i alla fall.
Jag tycker att de Àr trögare. De behöver ett rÀtt bestÀmt tryck. Dock inte nÄgot som stört mig.Hur Àr det med GW5000, en youtube-recensent klagade pÄ att den hade mkt trögare knappar Àn tex GW-M5610. Hade han fÄtt tag pÄ ett mÄndagsexemplar?
Hur Àr det med GW5000, en youtube-recensent klagade pÄ att den hade mkt trögare knappar Àn tex GW-M5610. Hade han fÄtt tag pÄ ett mÄndagsexemplar?
Har ocksÄ, och gillar!@Richie
Jag har GA-2000... den Àr anonym och lÀtt, gÄr under skjortan utan problem, band kan man byta snabbt eller köpa valfria 24mm Natoband. Den gÄr snabbt att stÀlla in och lÀsbarheten pÄ den negativa displayen Àr bra. En milstolpe i Shock-design: vanliga 24mm luggar gÄr in och den har en nedtonad stil utan att den skriker G-Shock.
Rekommenderas!
LĂ„ter bra! Tycker den verkar hyfsat âlitenâ och smidig för att vara en g-shock, har ju ganska klena armar sĂ„ vill inte ha nĂ„gon snusdosa pĂ„ armen..@Richie
Jag har GA-2000... den Àr anonym och lÀtt, gÄr under skjortan utan problem, band kan man byta snabbt eller köpa valfria 24mm Natoband. Den gÄr snabbt att stÀlla in och lÀsbarheten pÄ den negativa displayen Àr bra. En milstolpe i Shock-design: vanliga 24mm luggar gÄr in och den har en nedtonad stil utan att den skriker G-Shock.
Rekommenderas!