Den Àr sÄ jÀvla grym.Riktigt nöjd med klockan, sitter som ett smÀck!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr sÄ jÀvla grym.Riktigt nöjd med klockan, sitter som ett smÀck!
![]()
![]()
Den Àr sÄ jÀvla grym.
Har tur med kvartsdelen pÄ min mudman. Fem dagar efter synk Àr den fortfarande +-0.
![]()
Har tur med kvartsdelen pÄ min mudman. Fem dagar efter synk Àr den fortfarande +-0.
![]()
PÄ vilket sÀtt?Klockan Àr betydligt trevligare Àn vad jag hade förvÀntat mig. Mycket positivt överraskad.
PÄ vilket sÀtt?![]()
Vet inte vad jag gillar bÀst, den digitala klockan eller den analoga kameran.Vitt Àr somrigt
![]()
Hej, köpte en G-Shock (NOS) som jag inte hittar sÄ mycket info om. Verkar vara en surf-modell med tidvatten indikator.
NÄgon vÀnlig sjÀl som vill upplysa mig med sin kunskap? Illuminator som har detta graverat: 1557 dw-002 Japan Y.
You stay classy San Diego!
NĂ„gon tidvatten indikator ser jag inte.HĂ€r finner du manualen till 1557-modulen:
http://mygshock.com/casio-manual/1557/1
Ja jag satt just och funderade pĂ„ varför dom klĂ€mt in "Surfing" dĂ€r pĂ„ lcd'n. Men den Ă€r ju vattentĂ€t ner till 200m i.a.f. Kanske kopplingen sitter dĂ€r?Tackar! Det Ă€r alltsĂ„ bara en del av designen med âSurfingâ pĂ„ tavlan? Det förklarar i vilket varför jag aldrig hittat lĂ€get
![]()
Djupvattensurf Àr vÀl en 90-tals klassiker?Ja jag satt just och funderade pÄ varför dom klÀmt in "Surfing" dÀr pÄ lcd'n. Men den Àr ju vattentÀt ner till 200m i.a.f. Kanske kopplingen sitter dÀr?![]()
TÄlamod ska du ha om du vill se förÀndring... min diffar ca 5 sek/mÄnad![]()
Den hÀr Àr ganska lik, det stÄr fox fire istf illuminator och x-treme istf wr200m. Kanske kan vara lite hjÀlp pÄ vÀgen med att hitta rÀtt referens.Hej, köpte en G-Shock (NOS) som jag inte hittar sÄ mycket info om. Verkar vara en surf-modell med tidvatten indikator.
NÄgon vÀnlig sjÀl som vill upplysa mig med sin kunskap? Illuminator som har detta graverat: 1557 dw-002 Japan Y.
Bilder:
![]()
![]()
![]()
You stay classy San Diego!
Kör hĂ„rt! TrĂ„den startad litegrann som en reaktion pĂ„ att jag började undra hur svĂ„rt det Ă€r att fĂ„ synk norrut egentligen. Jag fĂ„r synk varje natt i Ăstersund, utan specialknep, men Ă„ andra sidan Ă€r Ăstersund typ i höjd med kanarieholmarna med norrlandsmĂ„tt mĂ€ttOoh, kul trĂ„d! Just nu Ă€r jag inte det men det kommer gĂ„ att ordna. Positionen alltsĂ„, synken blir nog tveksam..
HÀrligt nÀr den mentala fasindikatorn gÄr ner pÄ 1-2 och det bara kan dadas loss, noll ansvarEn intellektuell mÄnfas display för de varulvs intresserade.
![]()
Jag vÀljer dock att tolka den som en sensorindikation pÄ bÀrarens mentala Älder för dagen (sÀmsta möjliga mÀtvÀrde 29.8).
Aha, dÄ fattar jag Àntligen funktionen.HÀrligt nÀr den mentala fasindikatorn gÄr ner pÄ 1-2 och det bara kan dadas loss, noll ansvar![]()
Tror jag börjar gilla dem lite bÀttre. Den ser ju riktigt trevlig ut.Precis vart och hÀmtat en diskret liten ehmm stor klocka.
![]()
![]()
För den sÀkerhetsmedvetneEn intellektuell mÄnfas display för de varulvs intresserade.
![]()
Ja den blir bÀttre och bÀttre,men nÄgot fÄr mig att vilja ha den gröna men det Àr vÀl den vanliga sjukdomen man vill alltid ha en annan fÀrg man ej har.Aha, dÄ fattar jag Àntligen funktionen.
Tror jag börjar gilla dem lite bÀttre. Den ser ju riktigt trevlig ut.
För den sÀkerhetsmedvetne![]()
Kanske en glx-5600vh? Visar Àven tidvattenTÀnkte jag skulle köpa mig min första G-shock. Ska enbart i stort sÀtt anvÀndas till vattensport typ, wakeboard, vattenskoter mm. Vad rekommenderar ni? GÀrna nÄ fÀrglatt. Kraven Àr bara att den ska tÄla stryk samt kunna visa tid Àven i mörker.