• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

733FEAFD-A998-4F00-B002-D47B63BE52B1.jpeg

Vad gör man med Sneaker Freaker bezel och band som blivit över, finns det nÄn köpare pÄ sÄnt? :rolleyes:

Som de flesta vet Àr GW-5000 en magisk klocka. Den anpassar sig, Àndrar framtoning och karaktÀr vartefter omstÀndigheterna pÄkallar. Som en Àkta soldat.

HÀr hos tandlÀkaren antar den en extra sober och seriös skepnad i vintagenyanser.
TandlÀkaren otÄligt trampande i bakgrunden; nÄgot irriterad över kraven pÄ Äterkommande avbrott för tidsdokumentation och konstnÀrligt skapande. VÀrldsliga mÀnniskor...

GW5-1w.jpg

GW5-10w.jpg

Senast Àndrad:
Som de flesta vet Àr GW-5000 en magisk klocka. Den anpassar sig, Àndrar framtoning och karaktÀr vartefter omstÀndigheterna pÄkallar. Som en Àkta soldat.

HÀr hos tandlÀkaren antar den en extra sober och seriös skepnad i vintagenyanser.
TandlÀkaren otÄligt trampande i bakgrunden; nÄgot irriterad över kraven pÄ Äterkommande avbrott för tidsdokumentation och konstnÀrligt skapande. VÀrldsliga mÀnniskor...

GW5-1w.jpg

GW5-10w.jpg
Jag förstÄr! GW-5000 Àr en alldeles speciell snöflinga som mÄste tillÄtas att excellera av och till. Skönt att tandvÄrd Àr subventionerat :D

Hur Ă€r lĂ€nken pĂ„ den dĂ€r egentligen? Jag Ă€r grymt sugen pĂ„ en, men tycker att lĂ€nken ser oproportionerligt smal ut i förhĂ„llande till klockan. Är det bilder som ljuger eller kan jag ha fog för min oro?
Den gamla versionen av lÀnken tyckte jag smalnade av för mycket, vet inte om den nya har samma mÄtt. LÀnken pÄ stÄlversionerna tycker jag Àr mer proportionerlig iaf.

Hittade nÄgra repor idag. Trodde IP-coating skulle vara starkare. Att det inte Àr det Àr jag iofs lite glad över. Lyckas jag behÄlla och anvÀnda denna nÄgra Är kommer den se skitball ut med massa repor. Gillar den looken! Vad sÀger ni?
15695261657764726820504558421400.jpg

15695261840221775538540253352324.jpg
Rock n roll sÀger jag!

Och skulle man störa sig för mkt pÄ repor/dings sÄ finns det bÄde bezel och lÀnk att köpa löst

Hittade nÄgra repor idag. Trodde IP-coating skulle vara starkare. Att det inte Àr det Àr jag iofs lite glad över. Lyckas jag behÄlla och anvÀnda denna nÄgra Är kommer den se skitball ut med massa repor. Gillar den looken! Vad sÀger ni?
15695261657764726820504558421400.jpg

15695261840221775538540253352324.jpg

Rock n roll sÀger jag!

Och skulle man störa sig för mkt pÄ repor/dings sÄ finns det bÄde bezel och lÀnk att köpa löst
What @Tampa_blord said. Jag har samma klocka och har lyckats fÄ en liten, liten, liten mikrorepa i bezeln och ser bara fram emot fler :)
MisstÀnker att den silvriga (och kanske Àven guldiga) varianten Àr repkÀnsligare.

SÅLD men lĂ„ter bilderna vara som inspiration.

Finns annons under den forumdelen men hoppas detta Àr ok...

Precis fÄtt hem mitt MFG skal och lÀnk till GW-M5610 men vÀljer att sÀlja vidare det dÄ jag börjat anvÀnda min G-shock som arbetsklocka istÀllet.

Har kostat mig dryg 550+200 i importavgifter.
SÀljes för 700:- oanvÀnt, endast uppackat för inspektion.

Se bild nedan för inspiration.

Screenshot_32.png
Screenshot_33.png

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp