Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har typ 4 par rehband. Dessa har jag bara pÄ jobbet. Försöker köra böj i nÄgon form varje dag faktiskt. Blev böj idag medRehband. Bra grejer!StÄr det böj pÄ schemat?
![]()
Blommor och G-shocks, det hör ihop pÄ nÄgot sÀttSenaste tillskottet i Screwback samlingen, börjar bli ett gÀng nu
![]()
Haha, ja kan tÀnka mig att du gör det. Din starka j*vel!Jag har typ 4 par rehband. Dessa har jag bara pÄ jobbet. Försöker köra böj i nÄgon form varje dag faktiskt. Blev böj idag med![]()
Haha sÄdÀr stark ÀndÄ. Börjar ju bli gammal nu,Haha, ja kan tÀnka mig att du gör det. Din starka j*vel!![]()
Testar den har kombon idag!
Vad tycker ni, hiss eller diss?
![]()
Testar den har kombon idag!
Vad tycker ni, hiss eller diss?
![]()
Tack!Blommor och G-shocks, det hör ihop pÄ nÄgot sÀttsnygg bild
Problemet Àr att jag har inget att testa med men svart bezel med röd text och svart band vore nog grymt!
![]()
Det Àr ju bra! BÀttre Àn mig iaf.Haha sÄdÀr stark ÀndÄ. Börjar ju bli gammal nu,men dubbel kroppsvikt ska man ju ÀndÄ klara.
Det undrar jag med. En fyrkantig bezel i samma grÄa nyans hade varit kanon. Bandet Àr helt klart badass.Vad gör man med Sneaker Freaker bezel och band som blivit över, finns det nÄn köpare pÄ sÄnt?![]()
Jag förstÄr! GW-5000 Àr en alldeles speciell snöflinga som mÄste tillÄtas att excellera av och till. Skönt att tandvÄrd Àr subventioneratSom de flesta vet Àr GW-5000 en magisk klocka. Den anpassar sig, Àndrar framtoning och karaktÀr vartefter omstÀndigheterna pÄkallar. Som en Àkta soldat.
HÀr hos tandlÀkaren antar den en extra sober och seriös skepnad i vintagenyanser.
TandlÀkaren otÄligt trampande i bakgrunden; nÄgot irriterad över kraven pÄ Äterkommande avbrott för tidsdokumentation och konstnÀrligt skapande. VÀrldsliga mÀnniskor...
![]()
![]()
Den gamla versionen av lĂ€nken tyckte jag smalnade av för mycket, vet inte om den nya har samma mĂ„tt. LĂ€nken pĂ„ stĂ„lversionerna tycker jag Ă€r mer proportionerlig iaf.Hur Ă€r lĂ€nken pĂ„ den dĂ€r egentligen? Jag Ă€r grymt sugen pĂ„ en, men tycker att lĂ€nken ser oproportionerligt smal ut i förhĂ„llande till klockan. Ăr det bilder som ljuger eller kan jag ha fog för min oro?
Den nya smalnar av mindre. Jag tycker den gamla passade till 5610 modellerna men inte till 5600 modellerna.Den gamla versionen av lÀnken tyckte jag smalnade av för mycket, vet inte om den nya har samma mÄtt. LÀnken pÄ stÄlversionerna tycker jag Àr mer proportionerlig iaf.
Rock n roll sÀger jag!Hittade nÄgra repor idag. Trodde IP-coating skulle vara starkare. Att det inte Àr det Àr jag iofs lite glad över. Lyckas jag behÄlla och anvÀnda denna nÄgra Är kommer den se skitball ut med massa repor. Gillar den looken! Vad sÀger ni?
![]()
![]()
Hittade nÄgra repor idag. Trodde IP-coating skulle vara starkare. Att det inte Àr det Àr jag iofs lite glad över. Lyckas jag behÄlla och anvÀnda denna nÄgra Är kommer den se skitball ut med massa repor. Gillar den looken! Vad sÀger ni?
![]()
![]()
What @Tampa_blord said. Jag har samma klocka och har lyckats fÄ en liten, liten, liten mikrorepa i bezeln och ser bara fram emot flerRock n roll sÀger jag!
Och skulle man störa sig för mkt pÄ repor/dings sÄ finns det bÄde bezel och lÀnk att köpa löst
Men en mycket tÄlig och lÄnglivad snöflinga.Jag förstÄr! GW-5000 Àr en alldeles speciell snöflinga som mÄste tillÄtas att excellera av och till. Skönt att tandvÄrd Àr subventionerat![]()