Haha, jaja. Det ska kosta att vara först. SÄ Àr det bara.
Men reorna pÄ GshockŽs kan komma sÄ jÀvla fort ibland...
Absolut, finns betydligt "vÀrre" saker att vara först med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jaja. Det ska kosta att vara först. SÄ Àr det bara.
Men reorna pÄ GshockŽs kan komma sÄ jÀvla fort ibland...
Hehe, sÄ Àr det.Absolut, finns betydligt "vÀrre" saker att vara först med![]()
Kolla ebay, dÀr finns massa olika fÀrger pÄ band o bezel Àven till King GX.
BlÄtand Àr överreklamerat, metallking skulle förmodligen bli klassat som vapen och förbjudas pga viktÀven pÄ jÀttar.
AvbestÀll den första?Jaha, dÀr hade man sprarat 800 spÀnn...
Det Àr nog lite sent för det. Den har jag haft i min Àgo sen slutet pÄ Augusti. Men ville ha den tidigt dock sÄ den skulle uttnyttjas till lite vandring.AvbestÀll den första?
Jaha, trodde du mena köpet idag.Det Àr nog lite sent för det. Den har jag haft i min Àgo sen slutet pÄ Augusti. Men ville ha den tidigt dock sÄ den skulle uttnyttjas till lite vandring.![]()
Hehe nÀe det var bra pris. FörhandsbestÀllde ju GG-B100 för lÀnge sedan...Jaha, trodde du mena köpet idag.![]()
SÄ jÀvla lÀcker. Jag Àr svag för olika fÀrger pÄ displayen. Hade velat ha en liknande fÀrg kombo i ett mindre format.Gissar listpris ca 15 kakor.
![]()
![]()
Juste! Har du testat om bezeln Àr kompatibel med andra modeller?
Nope..Juste! Har du testat om bezeln Àr kompatibel med andra modeller?
NÄgon som har en Casio GBA-800 modell? Mkt funktioner, stegrÀknare, Bluetooth mm.. Och kan berÀtta om dom? NÄgot och ha?![]()
Jag tycker det Àr lustigt att den har skruvar pÄ sidorna som b5000 modellerna nÀr den har vanliga bandstift pÄ bandet. Jag gissar att det bara Àr för syns skull och att den gÄr att skruva pÄ vilken dw-5600 modell som helst .Juste! Har du testat om bezeln Àr kompatibel med andra modeller?
Har en hel digital. Jag gillar den. AnvÀnder inte bluetooth synken och inte heller nÄgra komplicerade tidtagningar. StegrÀknaren kÀnns rimligt i hur den rÀknar steg.NÄgon som har en Casio GBA-800 modell? Mkt funktioner, stegrÀknare, Bluetooth mm.. Och kan berÀtta om dom? NÄgot och ha?![]()
Dagens modd!
![]()
Eller hur!?Den blev ju svettigt bra! Lite rysarmodd![]()
Det Àr en riktigt bra negativ display. Betydligt bÀttre Àn den pÄ negativa solar utan BT.LÄter kanon!
Med min obefintliga impulskontroll sÄ vart det ett köp. Min första square med blÄtand!
Lite kluven kring negativ display men men...
Kul! Ser fram emot att se!Det Àr en riktigt bra negativ display. Betydligt bÀttre Àn den pÄ negativa solar utan BT.
Ok rÀknar den exakt pÄ stegrÀknaren ele ungefÀr?Har en hel digital. Jag gillar den. AnvÀnder inte bluetooth synken och inte heller nÄgra komplicerade tidtagningar. StegrÀknaren kÀnns rimligt i hur den rÀknar steg.
![]()
Riktigt cool!!! Ska försöka mig pÄ en sneakerfreaker mod jag med. Har nÄgot helt annat i tanken dock. Den blir udda och förmodligen inte allas kopp av te. Kanske inte ens min kopp.Dagens modd!
![]()
Jag rÄkar ha en överRiktigt cool!!! Ska försöka mig pÄ en sneakerfreaker mod jag med. Har nÄgot helt annat i tanken dock. Den blir udda och förmodligen inte allas kopp av te. Kanske inte ens min kopp.![]()