Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Googlade lite och det kan ev vara sÄ att ios tar tiden via GPS i första hand. Min iphone gÄr rÀtt medan min android just nu gÄr 13 sekunder fel.De senaste Ären har min telefon (iphone) aldrig varit mer offset Àn fraktioner av en sekund, -0,005 just nu tex.
![]()
Googlade lite och det kan ev vara sÄ att ios tar tiden via GPS i första hand. Min iphone gÄr rÀtt medan min android just nu gÄr 13 sekunder fel.
Tar jag bort Bluetooth-kopplingen pÄ min Rangeman sÄ syncar den mot satellit en gÄng om dagen ifall den har tÀckning. RÀtt bra om man Àr ute eller nÀra ett fönster..Googlade lite och det kan ev vara sÄ att ios tar tiden via GPS i första hand. Min iphone gÄr rÀtt medan min android just nu gÄr 13 sekunder fel.
Min första G-Shock! Supernöjd men man blir ju sugen att slÄ till pÄ en GW-5000 ocksÄ nÀr man lÀser i trÄden![]()
![]()
Mycket bra val! En GW-5000 Àr onekligen snÀppet vassare - klart att du behöver en sÄdan ocksÄ.Min första G-Shock! Supernöjd men man blir ju sugen att slÄ till pÄ en GW-5000 ocksÄ nÀr man lÀser i trÄden![]()
![]()
Hehe, lite sÄ jag tÀnker. Det ena utesluter ju inte det andraMycket bra val! En GW-5000 Àr onekligen snÀppet vassare - klart att du behöver en sÄdan ocksÄ.![]()
Inte bara bra första G-Shock, bra första foto ocksÄ!Min första G-Shock! Supernöjd men man blir ju sugen att slÄ till pÄ en GW-5000 ocksÄ nÀr man lÀser i trÄden![]()
![]()
Jag har precis sÄlt min till en man i StockholmstraktenMudmaster, en klocka av mÀn för mÀn.
![]()
SpÀnnande fÀrger indeed! Vad visar displayen för vÀrde i bilden?
Gissar pÄ -40 meter.SpÀnnande fÀrger indeed! Vad visar displayen för vÀrde i bilden?
Tack! KÀndes som den hörde hemma i det grönaInte bara bra första G-Shock, bra första foto ocksÄ!![]()
Grym! Tummen opp!
StiligtMin första G-Shock! Supernöjd men man blir ju sugen att slÄ till pÄ en GW-5000 ocksÄ nÀr man lÀser i trÄden![]()
![]()
Jag har precis sÄlt min till en man i Stockholmstrakten![]()
Jag vet inte riktigt Ànnu? Som jag skrev tidigare sÄ har jag en del klockor som bara ligger och det passar inte mig. Jag har Àven en Rangeman till salu och jag har börjat leka med tanken att sÀlja min Seiko MM300Planerar du att ersÀtta den med nÄgot annat supermanligt?