Som @S.L skrev, nej ingen skillnad annat Ă€n fĂ€rgen och texten pĂ„ displayen.Ăr det nĂ„gon skillnad mer Ă€n det röda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Som @S.L skrev, nej ingen skillnad annat Ă€n fĂ€rgen och texten pĂ„ displayen.Ăr det nĂ„gon skillnad mer Ă€n det röda?
Haha, fÄtt samma kÀnsla efter jag köpte min första, nu Àr tvÄ till squares pÄ vÀg med postenJag har stretat emot lÀnge men nu har jag skaffat min första G-shock. Diskvattnet var inga som helst problem.
Den enda negativa Àr kÀnslan att jag behöver fler squares...
![]()
Kraften Àr stark pÄ den mörka sidan...Haha, fÄtt samma kÀnsla efter jag köpte min första, nu Àr tvÄ till squares pÄ vÀg med posten![]()
Vad kör du med för magnesium? Gamla hederliga stenar eller flytande?Morgonpass
![]()
Jag brukade magnesium klossar men det smular sÄ mycket sÄ jag gick över till flytande. Hittade nÄgot billigt i Tyskland som jag köpte stora mÀngder sÄ det rÀcker dom nÀrmaste ÄrenVad kör du med för magnesium? Gamla hederliga stenar eller flytande?
Köpte precis sjÀlv en sÄn hÀr:
![]()
Dock inte testat Àn...![]()
Tack sjÀlv och vÀlkommen in i trÀsket. Jag hoppas att du snabbt eskalerar och köper 4-5 tillHar precis installerat min första G-shock pÄ handleden. SÄ jÀkla nice! Det Àr dock en överhÀngande risk att de dyrare klockorna inte kÀnns nödvÀndiga lÀngre. Tack @Fujoor för affÀren![]()
![]()
![]()
LÄter vettigt.Jag brukade magnesium klossar men det smular sÄ mycket sÄ jag gick över till flytande. Hittade nÄgot billigt i Tyskland som jag köpte stora mÀngder sÄ det rÀcker dom nÀrmaste Ären![]()
KÀnner jag mig sjÀlv rÀtt sÄ Àr det precis sÄ det kommer bliTack sjÀlv och vÀlkommen in i trÀsket. Jag hoppas att du snabbt eskalerar och köper 4-5 till![]()
![]()
![]()
Metal bezel![]()
KÀnner jag mig sjÀlv rÀtt sÄ Àr det precis sÄ det kommer bli![]()
Helt rÀtt! Mer sÄnt!För lite sexism i trÄden.
Tools for men, by men.
![]()
â90-tals nostalgi har slagit till sĂ„ min kritvita 6900 har fĂ„tt nya vinterklĂ€der. SĂ„klart Ă„kte 3D-filtret mot reflexer och för bĂ€ttre skĂ€rpa direkt in i bezeln. 5600-bandet Ă€r mjukt och passar perfekt till 6900
Funderar pÄ att mÄla om den vita knappen med en svart permanent penna... nÄgon som provat, hÄller fÀrgen?
![]()
![]()
Pröva dÄ hellre med nÄgon svart akrylspray + matt lack. VÀldigt fÄ pennor som hÄller i lÀngden om du inte gÄr pÄ industrikvalité.
Om du absolut vill anvÀnda penna sÄ kan jag rekommendera Grog, fast den Àr aningens blank. Den fÀrgen mÄste man sprÀnga bort.
https://hlstore.com/konstnarsmaterial/industrimarkers/grog-metal-head-04-rsp/
Lycka till med projektet.
Finns den dÀr knappen inte som svart reservdel dÄ tro?Hittade en liten burk med mörkgrÄ bÀttringslack för min Subaru... fÄ se om jag vÄgar ...![]()
Finns inte lösa knappar att bestÀlla? Tiktox?Hittade en liten burk med mörkgrÄ bÀttringslack för min Subaru... fÄ se om jag vÄgar ...![]()
Finns inte lösa knappar att bestÀlla? Tiktox?
Sitter mycket bra!Har precis installerat min första G-shock pÄ handleden. SÄ jÀkla nice! Det Àr dock en överhÀngande risk att de dyrare klockorna inte kÀnns nödvÀndiga lÀngre. Tack @Fujoor för affÀren![]()
![]()
![]()
Haha ja man kan ju tro de!Den mÄste vÀga ett ton...![]()
Pröva dÄ hellre med nÄgon svart akrylspray + matt lack. VÀldigt fÄ pennor som hÄller i lÀngden om du inte gÄr pÄ industrikvalité.
Om du absolut vill anvÀnda penna sÄ kan jag rekommendera Grog, fast den Àr aningens blank. Den fÀrgen mÄste man sprÀnga bort.
https://hlstore.com/konstnarsmaterial/industrimarkers/grog-metal-head-04-rsp/
Lycka till med projektet.
Vad ska du köpa?AffÀr i Kyoto.![]()
![]()
Sexig video pÄ titanaren:
https://www.reddit.com/r/gshock/comments/dcdtrr/gmwb5000tb1/