Sorubim
Guld
Hur kÀnns den nu nÀr du haft den ett tag, funkar det fortfarande bra pÄ 16,5? cm handled?Parkerad bil of course
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur kÀnns den nu nÀr du haft den ett tag, funkar det fortfarande bra pÄ 16,5? cm handled?Parkerad bil of course
Hehe. Enkelt ordnat!kollar pÄ sin G-shock
It's... time for more.
Hur kÀnns den nu nÀr du haft den ett tag, funkar det fortfarande bra pÄ 16,5? cm handled?
SÄ hÀr blir det nÀr det Àr kallt ute och speciellt i kombination med sport. Vad tror ni, har det kommit in fukt i klockan?
Ja det har den sÀkerligen gjort! @Writer136
Okej, tack!Skulle tro att fukten varit dÀr sen tillverkning. Vet dock inte bÀsta sÀttet att fÄ bort det om det rÀcker att öppna baklocket och lÄta det dunsta bort eller lÀmna in den.
Jag vill ocksÄ ha en hajfena!
Skruva av baklocket och lÀmna klockan pÄ ett varmt stÀlle i fönstret eller under en lampa ett par timmar. SÀtt sedan pÄ baklocket igen, gÀrna med silikonfett pÄ packningen sÄ blir det nog bra.Okej, tack!
JÀklar vad bra den var!TvÄkaffe, det Àr nÀstan lag pÄ det va?
Riktigt snygg med japanska tecken!TvÄkaffe, det Àr nÀstan lag pÄ det va?
Hur laddar jag smidigast min Rangeman nu nÀr det Àr höst ute?
Solen lyser ganska dÄligt mellan 22:00-06:00...PÄ samma sÀtt som resten av Äret: lÄt den vila pÄ fönsterbrÀdan nÀr du inte anvÀnder den
Min Rangeman laddas smidigast med den medföljande laddarenHur laddar jag smidigast min Rangeman nu nÀr det Àr höst ute?