Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja riktigt cool design. Men skulle gÀrna vilja ha den lite mer premium. Kanske lite solar och MB6. Och lume pÄ Index.DÄ har denna skönhet kommit.
Casio har verkligen lyckat med designen pÄ denna tycker jag.
![]()
Jag tror att den Àr bra som den Àr faktiskt. Den Àr bÄde snygg och billig. Perfekt vardagsklocka.Ja riktigt cool design. Men skulle gÀrna vilja ha den lite mer premium. Kanske lite solar och MB6. Och lume pÄ Index.![]()
Haha, ja men dom kan ju göra bÄde och! SÄ jag blir nöjd ocksÄ.Jag tror att den Àr bra som den Àr faktiskt. Den Àr bÄde snygg och billigt. Perfekt vardagsklocka.![]()
DÄ har denna skönhet kommit.
Casio har verkligen lyckat med designen pÄ denna tycker jag.
![]()
Den har ingenting under glaset som reflekterar ljuset. Men det hade varit Ànnu bÀttre om den har antireflexbehandling pÄ insidan av glaset.Jag gillar den bÀst nÀr det ser ut som att det inte finns nÄgot glas.
Den med Slash pattern kommer ju med en helsvart modul original.Svart bezel och band passar perfekt pÄ den...sen kan du fixa en negativ modul till cammo![]()
Planka pÄ du!![]()
+
![]()
=
![]()
FörlÄt @MaBr för att jag helt skamlöst plankade din mod!Till mitt försvar fÄr jag vÀl sÀga att man behöver lite D-vitamin den hÀr Ärstiden och att kopiering Àr den frÀmsta formen av smicker som det brukar heta...
![]()
Jag skulle Àlska om dom slÀppte GA-700 med MB6!Skön Halloween dinka!
![]()
MB6 Àr aldrig dumt!Jag skulle Àlska om dom slÀppte GA-700 med MB6!
Kul, grattis!
![]()
Kul, grattis!
Kör likadan idag![]()
Jajamen! @Fujoor TFC stÄlis sÄg sÄ trevlig ut sÄ jag fixade en sjÀlvSamma modd? Coolt! :-D
Tack sjÀlv för en trevlig lunch!
Tack sjÀlv för en trevlig lunch!
Lustigt nog inte alls, det tÀnkte jag inte ens pÄ , tror att vi gshock samlare har andra intressen Àn att bara samla klockorTrevligt att tjöta lite. Inte mkt klocksnack haha.
Lustigt nog inte alls, det tÀnkte jag inte ens pÄ , tror att vi gshock samlare har andra intressen Àn att bara samla klockor![]()