InstÀmmer helt. Undersöker nu vad som gÄr att göra.Jag kanske blandar ihop det. Men det hade varit super med en guld med svart ram.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
InstÀmmer helt. Undersöker nu vad som gÄr att göra.Jag kanske blandar ihop det. Men det hade varit super med en guld med svart ram.
Allt Àr nytt!Hur Àr kompabiliteten mellan de nya stÄlisarna och vanliga GW-M/S eller DWs?
NÄgonting som passar eller Àr det helt egna moduler i dessa?
à ngrar som fasen att jag inte undersökte detta sjÀlv nÀr jag hade möjligheten :/
Gött svar, dÄ slapp jag fundera mer pÄ detAllt Àr nytt!
Har ni nÄgra tips? Gillar verkligen lite Àldre vintage varianter men förstÄr att de nyare Àr lÄngt mycket tÄligare?
I blame you guys!
Hade bestÀmt mig för att inte göra fler moddar nu men jag saknar min Aged IP stÄlis och allt erat snack om titan hit och titan dit gjorde att jag betalade alldeles för mycket för en klocka pÄ tratten idag samt att jag bestÀllde ett kit med bezel och band frÄn bukten direkt efter...
Nu hÀrinne har dÄligt inflytande pÄ mig och jag har ingen egen skuld i det hela, okej?![]()
Lite livsnjutningar fÄr man ju tillÄta sig att Àgna sig Ät. Folk som normalt har karaktÀr tappar allt detta nÀr de gör entré i denna trÄd hehe
Ska bli kul att se din modd.
Det Àr ju som tur Àr inga stora pengar det handlar om i slutÀnden men men...
Jag fÄr för mig om att denna modden kommer passa mig finfint, hoppas att knapparna Àr Ät det matta hÄllet som titan brukar vara annars fÄr man vÀl gÄ loss med stÄlull typ
![]()
![]()
Nice! Har du jÀmfört med Gwg-1000?Hoj hoj, korspost frÄn passaroundtrÄden, Mudmastern sÀger hej
![]()
Hoppas det!Blir nog riktigt bra modd!
Resultatet av normaltidssynkningen:Ganska slumpmÀssigt det dÀr men brukar bli bÀttre att bÀra klockan. Min StÄlis Àr bÀst av mina 4 st Multiband 6 pÄ att synka - mer stÄl blir en bÀttre antenn.
FÄr kolla mina ikvÀll nÀr jag Àr hemma.
Riktigt snygga bilder. Priset kÀnns mer rimligt för varje dag som gÄr.medans vi vÀntar.... lite rörliga bilder
Icke! Vid snabb anblick verkar största diffen ligga vid minus though solar, multiband6 och plus blÄtandskoppling?Nice! Har du jÀmfört med Gwg-1000?
Det dÀr med priset Àr speciellt...Riktigt snygga bilder. Priset kÀnns mer rimligt för varje dag som gÄr.![]()
SÄ det var du som knep den pÄ TrattenDet Àr ju som tur Àr inga stora pengar det handlar om i slutÀnden men men...
Jag fÄr för mig om att denna modden kommer passa mig finfint, hoppas att knapparna Àr Ät det matta hÄllet som titan brukar vara annars fÄr man vÀl gÄ loss med stÄlull typ
![]()
![]()