SÄ hÀr.Lakritssvart. LÀckert.
Hur ser den ut med nato (frÄn sidan)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ hÀr.Lakritssvart. LÀckert.
Hur ser den ut med nato (frÄn sidan)?
Metronom = i musiksammanhang? Tickar den högt?
Casio var pÄhittigare förr med coola komplikationer.
Men bandet mannen bandet.. jag hoppas att du byter ut den asap![]()
Haha, jag hÄller med. Katastrof. Sitter och googlar pÄ andra band as we speakMetronom = i musiksammanhang? Tickar den högt?
Casio var pÄhittigare förr med coola komplikationer.
Men bandet mannen bandet.. jag hoppas att du byter ut den asap![]()
Det kÀnns som du har en cowboysstövel kran pÄ G Ät mig?Det dÀr bandet nÀstan krÀver 80-tals cowboystövlar med röda inslag![]()
SÄ hÀr.
![]()
![]()
Haha, jag hÄller med. Katastrof. Sitter och googlar pÄ andra band as we speak
Metronom ja. Den har tvÄ funktioner. Ena lÀget kan du trycka pÄ knappen i den takt som du hör musiken sÄ fÄr du korrekt BPM, andra funktionen Àr att den tickar som en metronom. Det hÀr var sÀkert the shit nÀr den kom ut. Det kom ut en modell innan denna som hade +- 4 slag fel per 100 slag, det dög ju inte, dÄ kom denna ut som bara missade 1 slag per 100 slag.
Extremt coolt!Fick hem denna godingen frÄn tratten.
En gshock med BPM counter. AlltsÄ en metronom som endast slÄr +-1 beat fel per 100 beats.
![]()
Ja det kan man vÀl sÀga. Man kan antingen vÀlja pip eller ljus signal. DÄ blinkar skÀrmen.Extremt coolt!Som gitarrist blir man extra glad av att höra om detta. Men hur lÄter metronomen dÄ, sÄdÀr pipigt som timsignalen?
NÀr man tillverkar en piratkopia Àr det viktigt att inte glömma modellnumret pÄ baksidan om man vill verka trovÀrdig.Mycket konstig G-Shock pÄ Blocket... verkar vara nÄn aviator-modell, ingen modul-nr pÄ baksidan och dubbla veckodagar pÄ tavlan???
https://mobil.blocket.se/annons/stockholm/klockan/86987947
Bytte till denna
![]()
Faktiskt aldrig tĂ€nkt pĂ„. Menar du dom blĂ„a rĂ€nderna? Dom ser ut att sitta stabilt. Inget som gĂ„r att skrapa bort iaf. Det Ă€r en kul modell.Ăr fĂ€rgen pĂ„mĂ„lad som det brukar vad pĂ„ glide?
Mysig till hösten.
Faktiskt aldrig tÀnkt pÄ. Menar du dom blÄa rÀnderna? Dom ser ut att sitta stabilt. Inget som gÄr att skrapa bort iaf. Det Àr en kul modell.
Jaha, nej denna Àr matt. Jag stÄr inte ut med glossyGlide brukar ha nÄn skimrande ytlager pÄmÄlad pÄ hela klockan men det gÀller kanskw frÀmst square.
Haha. Lite för mycket fÀrg för min smak men kul att det kommer variationer pÄ den.Va gillar ni denna dÄ?
![]()
Det Àr som denna pÄ tradera...Mycket konstig G-Shock pÄ Blocket... verkar vara nÄn aviator-modell, ingen modul-nr pÄ baksidan och dubbla veckodagar pÄ tavlan???
https://mobil.blocket.se/annons/stockholm/klockan/86987947
Det Àr som denna pÄ tradera...
https://www.tradera.com/item/371054110?utm_source=ios&utm_medium=link&utm_campaign=share
Det roligaste med denna annons Àr att han har lagt med en G-shock lÄda för att det ska verka mer trovÀrdigt... Sen Àr annonsen omstartad 2 eller 3 ggr...Haha, beskrivningen inger verkligen förtroende.Fast nÀr jag tÀnker efter sÄ passar beskrivningen perfekt till en piratkopia.
![]()
Aldrig sett en G-Shock som det inte stÄr G-Shock pÄ...Det roligaste med denna annons Àr att han har lagt med en G-shock lÄda för att det ska verka mer trovÀrdigt... Sen Àr annonsen om startad 2 eller 3 ggr...![]()
Precis... *suck*Aldrig sett en G-Shock som det inte stÄr G-Shock pÄ...
Haha, ja den hÀr skojaren Àr kul. Det Àr en present sÄ han kan inte byta? "Morsan" sÀger att den Àr köpt pÄ Ur och Penn! Haha... han har fler roliga annonser ute. bland annat en med modellbyggsatser och jag citerarDet roligaste med denna annons Àr att han har lagt med en G-shock lÄda för att det ska verka mer trovÀrdigt... Sen Àr annonsen omstartad 2 eller 3 ggr...![]()