• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lakritssvart. LĂ€ckert.
Hur ser den ut med nato (frÄn sidan)?
SÄ hÀr. :)

BECB8917-2A31-4FD3-8CFD-7F3B32E7FB0E.jpeg
7A1E9D5A-E60C-4CE1-8679-AF6C6F8D0BC1.jpeg
 
Metronom = i musiksammanhang? Tickar den högt?
Casio var pÄhittigare förr med coola komplikationer.
Men bandet mannen bandet.. jag hoppas att du byter ut den asap :D
Haha, jag hÄller med. Katastrof. Sitter och googlar pÄ andra band as we speak :)
Metronom ja. Den har tvÄ funktioner. Ena lÀget kan du trycka pÄ knappen i den takt som du hör musiken sÄ fÄr du korrekt BPM, andra funktionen Àr att den tickar som en metronom. Det hÀr var sÀkert the shit nÀr den kom ut. Det kom ut en modell innan denna som hade +- 4 slag fel per 100 slag, det dög ju inte, dÄ kom denna ut som bara missade 1 slag per 100 slag.
 
Haha, jag hÄller med. Katastrof. Sitter och googlar pÄ andra band as we speak :)
Metronom ja. Den har tvÄ funktioner. Ena lÀget kan du trycka pÄ knappen i den takt som du hör musiken sÄ fÄr du korrekt BPM, andra funktionen Àr att den tickar som en metronom. Det hÀr var sÀkert the shit nÀr den kom ut. Det kom ut en modell innan denna som hade +- 4 slag fel per 100 slag, det dög ju inte, dÄ kom denna ut som bara missade 1 slag per 100 slag.

Detta Àr ju vÀldigt anvÀndbart om man Àr musiker. Casio kom igen, slÀpp lite coola komplikationer likt denna!
 
Haha, beskrivningen inger verkligen förtroende. :banghead: Fast nÀr jag tÀnker efter sÄ passar beskrivningen perfekt till en piratkopia. :hilarious:
Det roligaste med denna annons Àr att han har lagt med en G-shock lÄda för att det ska verka mer trovÀrdigt... Sen Àr annonsen omstartad 2 eller 3 ggr... :facepalm::rolleyes:
 
Senast Àndrad:
Det roligaste med denna annons Àr att han har lagt med en G-shock lÄda för att det ska verka mer trovÀrdigt... Sen Àr annonsen omstartad 2 eller 3 ggr... :facepalm::rolleyes:
Haha, ja den hÀr skojaren Àr kul. Det Àr en present sÄ han kan inte byta? "Morsan" sÀger att den Àr köpt pÄ Ur och Penn! Haha... han har fler roliga annonser ute. bland annat en med modellbyggsatser och jag citerar
-"VISA VAD HAR/HAFT vissa sÄlda vissa kvarr,lovar ,det fan unikt !!! en hel bananlÄda full !!!! jag har en hel del,bilden bara exxempel ,lovar er en bananlÄda full lovar plockar i minst 14(berodede pÄ hur mÄnga fÄr plats !!!) ! fÄ se kanske fler fÄ se vad som fÄr plats !"
:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Tillbaka
Topp