Det kanske Àr nÄgot internskÀmt som flyger över huvudet pÄ mig hÀr men jag tÀnker snarare Afrika.Varför tÀnker jag, helt osökt, pÄ Gunilla Persson...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det kanske Àr nÄgot internskÀmt som flyger över huvudet pÄ mig hÀr men jag tÀnker snarare Afrika.Varför tÀnker jag, helt osökt, pÄ Gunilla Persson...?
Haha, nja. TÀnker mer pantertanterDet kanske Àr nÄgot internskÀmt som flyger över huvudet pÄ mig hÀr men jag tÀnker snarare Afrika.
Jag tycker de Àr lite skönt vulgÀra haha.
Speciellt den G-steel med mönstret pÄ ringen. Kanske inget en bÀr varje dag men tycker den ser kul ut. NÄgot som sticker ut helt klart. Men skulle nog bytt till ett svart gummi eller canvas.
Haha, ja det Àr ju helt klart annorlunda. Personligen har jag sÄ sjukt svÄrt för leopardmönsterJag tycker de Àr lite skönt vulgÀra haha.
Speciellt den G-steel med mönstret pÄ ringen. Kanske inget en bÀr varje dag men tycker den ser kul ut. NÄgot som sticker ut helt klart. Men skulle nog bytt till ett svart gummi eller canvas.
Jag ser att du har klockan i ljudlöst lÀge. Det kanske beror pÄ min hörsel men jag hade svÄrt att höra ljudet överhuvudtaget frÄn klockan. Dessutom lyckades dom inte fÄ med timsignal i funktionerna
Du Àr i zonen, grattis!GWF-D1000, börjar bli fullt i lÄdan nu.
Min kollega gÄr helt ogenerat runt i ett par leopardmönstrade kallingar. Mycket mÀrkligt beteende!Haha, ja det Àr ju helt klart annorlunda. Personligen har jag sÄ sjukt svÄrt för leopardmönster
Ăr ni gigolos?Min kollega gĂ„r helt ogenerat runt i ett par leopardmönstrade kallingar. Mycket mĂ€rkligt beteende!
Enbart kallingar...? Vart jobbar du och söker ni folk?Min kollega gÄr helt ogenerat runt i ett par leopardmönstrade kallingar. Mycket mÀrkligt beteende!
Ăr ni gigolos?
He he, ja det kan man kanske tro med tanke pÄ vad jag skrev Nu Àr det ju inte sÄ att min kollega stÀndigt glider runt inoljad i sina leopardtangas, dÀremot har jag i omklÀdningsrummet observerat att han bÀr ett par sÄdana kallingar, dock ej tangasEnbart kallingar...? Vart jobbar du och söker ni folk?
Besvikelsen Àr total!Nu Àr det ju inte sÄ att min kollega stÀndigt glider runt inoljad i sina leopardtangas
Den ser sĂ„ jĂ€kla nice ut, hur tycker du den Ă€r jĂ€mfört med gwg-1000? TĂ€nker typ storlek, funktioner mm. Ăr jĂ€kligt sugen pĂ„ en sĂ„dan pjĂ€s.
De bĂ€r vĂ€ldigt lika storleksmĂ€ssigt tycker jag,Den ser sĂ„ jĂ€kla nice ut, hur tycker du den Ă€r jĂ€mfört med gwg-1000? TĂ€nker typ storlek, funktioner mm. Ăr jĂ€kligt sugen pĂ„ en sĂ„dan pjĂ€s.
TyvÀrr (eller som tur Àr) har jag aldrig klickat med MTG serien. Tror det Àr bandhornen som jag inte kommer överens med...NÄn som har en MTG-B1000 hÀr...? @S.L kanske?
Börjar bli sugen pÄ en och skulle gÀrna höra vad folk tycker
TyvÀrr (eller som tur Àr) har jag aldrig klickat med MTG serien. Tror det Àr bandhornen som jag inte kommer överens med...
AssÄ bÄda ser ju riktigt nice ut, hur upplever du batteritiden pÄ rangemanen? Den hade vÀl ocksÄ safirglas va?De bÀr vÀldigt lika storleksmÀssigt tycker jag,
Jag anvÀnder inte alls navigeringsfunktionen sÄ ingen större funktionell skillnad för mig. Den (Rangeman) har ett lite mjukare band och BT sÄklart sÄ ett delvis annat anvÀndargrÀnssnitt och iom det samt GPS ett oberoende till MB6 synkning. Jag har svÄrt att ranka den ena modellen före den andra, bÄda Àr favoriter!
BÄda har safirglas.AssÄ bÄda ser ju riktigt nice ut, hur upplever du batteritiden pÄ rangemanen? Den hade vÀl ocksÄ safirglas va?
Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ denna variant, vart köpte du den? Tack pĂ„ förhand!GWF-D1000, börjar bli fullt i lĂ„dan nu.
Den Ă€r frĂ„n Tradera. Finns en pĂ„ Blocket nu nĂ€r jag tittar. Bara att slĂ„ till!Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ denna variant, vart köpte du den? Tack pĂ„ förhand!
Detta Àr ett kap vÀl?!