• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det kanske Àr nÄgot internskÀmt som flyger över huvudet pÄ mig hÀr men jag tÀnker snarare Afrika. ;)
Haha, nja. TĂ€nker mer pantertanter
5F122BDA-24AC-4582-BF42-FF05A624C765.jpeg

Casios nya mÄlgrupp kanske?
 
Jag tycker de Àr lite skönt vulgÀra haha.
Speciellt den G-steel med mönstret pÄ ringen. Kanske inget en bÀr varje dag men tycker den ser kul ut. NÄgot som sticker ut helt klart. Men skulle nog bytt till ett svart gummi eller canvas.
 
Jag tycker de Àr lite skönt vulgÀra haha.
Speciellt den G-steel med mönstret pÄ ringen. Kanske inget en bÀr varje dag men tycker den ser kul ut. NÄgot som sticker ut helt klart. Men skulle nog bytt till ett svart gummi eller canvas.

G-steel var ju klockren, skulle jag lÀtt anvÀnda :cigar: (iaf om det var midsize)
 
Jag tycker de Àr lite skönt vulgÀra haha.
Speciellt den G-steel med mönstret pÄ ringen. Kanske inget en bÀr varje dag men tycker den ser kul ut. NÄgot som sticker ut helt klart. Men skulle nog bytt till ett svart gummi eller canvas.
Haha, ja det Àr ju helt klart annorlunda. Personligen har jag sÄ sjukt svÄrt för leopardmönster :D
 
Den ser sĂ„ jĂ€kla nice ut, hur tycker du den Ă€r jĂ€mfört med gwg-1000? TĂ€nker typ storlek, funktioner mm. Är jĂ€kligt sugen pĂ„ en sĂ„dan pjĂ€s.
De bÀr vÀldigt lika storleksmÀssigt tycker jag,


Jag anvÀnder inte alls navigeringsfunktionen sÄ ingen större funktionell skillnad för mig. Den (Rangeman) har ett lite mjukare band och BT sÄklart sÄ ett delvis annat anvÀndargrÀnssnitt och iom det samt GPS ett oberoende till MB6 synkning. Jag har svÄrt att ranka den ena modellen före den andra, bÄda Àr favoriter!
 
De bÀr vÀldigt lika storleksmÀssigt tycker jag,


Jag anvÀnder inte alls navigeringsfunktionen sÄ ingen större funktionell skillnad för mig. Den (Rangeman) har ett lite mjukare band och BT sÄklart sÄ ett delvis annat anvÀndargrÀnssnitt och iom det samt GPS ett oberoende till MB6 synkning. Jag har svÄrt att ranka den ena modellen före den andra, bÄda Àr favoriter!
AssÄ bÄda ser ju riktigt nice ut, hur upplever du batteritiden pÄ rangemanen? Den hade vÀl ocksÄ safirglas va?
 
AssÄ bÄda ser ju riktigt nice ut, hur upplever du batteritiden pÄ rangemanen? Den hade vÀl ocksÄ safirglas va?
BĂ„da har safirglas.
Jag har inte haft nÄgra problem med batteritiden men jag Àr en dÄlig anvÀndare att frÄga dÄ jag roterar sÄ mÄnga klockor plus att iom att jag inte nyttjar navigations funktionen sÄ belastar jag den inte sÄ hÄrt nÀr den vÀl anvÀnds. DÀremot har jag noterat att den Àr mkt svÄrare Àn mina andra G att ladda liggandes i ett fönster sÄ att batteri indikeringen gÄr till full.
 
Tillbaka
Topp