Tjusig! Vad Àr det för ref. pÄ den?Vilken dag som helst nu sÀgs det...
Hoppas pÄ mÄndag/tisdag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tjusig! Vad Àr det för ref. pÄ den?Vilken dag som helst nu sÀgs det...
Hoppas pÄ mÄndag/tisdag
![]()
Gissar pÄ en moddad 5600. Grym den dÀr.Tjusig! Vad Àr det för ref. pÄ den?
5035Tjusig! Vad Àr det för ref. pÄ den?
Gissar pÄ en moddad 5600. Grym den dÀr.
Den pÄ bilden Àr inte min utan en bild frÄn sÀljaren av moddelarna jag köpt.Tjusig! Vad Àr det för ref. pÄ den?
Kommer att bli kanon det dÀr!Den pÄ bilden Àr inte min utan en bild frÄn sÀljaren av moddelarna jag köpt.
Tror att det Àr en DW-5025B han har stoppat i?
Jag tÀnker anvÀnda en 5035 som sagt![]()
Hej, vet du om det finns nÄgon motsvarande app för Android?Hej!
Hittade denna iOS app via Reddit.com/r/gshock
https://apps.apple.com/se/app/clock-wave/id1073576068
den fixar synkning av klockor med multiband nÀr radiosignalen inte nÄr fram...![]()
Jag Àr jÀttesugen pÄ en sÄdan med jag har vÀldigt smala handleder, hur tycker du att storleken upplevs?Min tredje G-Shock. Mycket nöjd.
![]()
Tycker personligen inte att den pÄ nÄgot sÀtt bÀrs störande stort. Blev nöjd med storleken och den Àr ju vÀldigt lÀtt. Och urtavlan Àr verkligen trevlig.Jag Àr jÀttesugen pÄ en sÄdan med jag har vÀldigt smala handleder, hur tycker du att storleken upplevs?
Jag fÄr se om nÄn butik har inne sÄ jag kan prova pÄ!! Tack för bilderna!Tycker personligen inte att den pÄ nÄgot sÀtt bÀrs störande stort. Blev nöjd med storleken och den Àr ju vÀldigt lÀtt. Och urtavlan Àr verkligen trevlig.
HÀr Àr lite att jÀmföra med (dj Àr 36mm):
![]()
![]()
![]()
VarsÄgod!Jag fÄr se om nÄn butik har inne sÄ jag kan prova pÄ!! Tack för bilderna!![]()
Ingen aning tyvÀrr...Hej, vet du om det finns nÄgon motsvarande app för Android?
Ut och Ă„ka lite kommunalt. PĂ„ med Gshock!
![]()
Ser hÀrligt utSol, blÄ himmel och en fyrkant, vad mer kan man begÀra pÄ en Lördag?
![]()
Kan man dricka öl med gott samvete pÄ destinationen dock.
Costa del sol i Spanien.Ser hÀrligt utVar hittar man en sÄn blÄ himmel?
HĂ€rligtCosta del sol i Spanien.![]()
Gissar att utseende, storlek och prislapp vÀnder sig till en vÀldigt liten mÄlgrupp.Har sökt hÀr efter lite info om den hÀr.. varför pratar ingen om den? har kastat ut de krokar jag har och hoppas jag fÄr napp iaf.. (MTGB1000DCM-1)
Fyrkanten förstÄr jag Àr mer poppis och att den Àr i titan men jag vart ÀndÄ lite förvÄnad.. Jag jagar pÄ sÄ fÄr vi se om jag kanske kan bli först nÄng gÄng med en ny modellGissar att utseende, storlek och prislapp vÀnder sig till en vÀldigt liten mÄlgrupp.Skulle bli förvÄnad om den dyker upp hÀr i trÄden.
Det verkar vara en variation pĂ„ den hĂ€r som slĂ€pptes Ă„r 2000: http://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=G-2100WC-7&subseries=G-2100&series=2100Hej alla i trĂ„den. Ăr numera Ă€gare av en gammal G-shock utgiven i samarbete med WORLD CORAL-REEF CONSERVATION SOCIETY. Den Ă€r oanvĂ€nd och ligger i sin originalförpackning. Med finns Ă€ven manual. G2100WC- 7VDR. Kan inte hitta nĂ„t pĂ„ nĂ€tet om den , nĂ€r den kom ut t.ex. Vet ni hĂ€r pĂ„ trĂ„den nĂ„got om den ?![]()