Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Befinner mig i samma situation. Men man kanske kan köpa en till pÄ destinationen, Teneriffa i mitt fall.PÄ resande fot med bara en G med mig,
För den som gillar paracord.
https://www.g-central.com/paracord-bands-for-g-shock-watches-by-base-550/
Jag har adapters som ligger oanvÀnda frÄn honom. Passar alla 16 mms luggarDet dÀr Àr inte dumt alls... skulle kunna tÀnka mig köpa en sÄn... eller bara adapters och göra armbandet sjÀlv...
Har gjort liknande dubbelarmband som pÄ 5 sekunder med en enda rörelse befrias till ca 5m snöre... det bÀrs ganska tjockt och Àr inget man gÄr runt pÄ stan med
Jag har adapters som ligger oanvÀnda frÄn honom. Passar alla 16 mms luggar
Min gshock larmar för lÄg batterinivÄ sÄ hur laddar man den pÄ effektivaste sÀtt nu i vintertider?
Jag mÄste frÄga varför du inte bytt batteri sÄ man fÄr se den i sin fulla glans.
Du har ju GMW-B5000G-1ER, bara byta bezel? Eller ta den helsvarta GW-B5600BC-1BER och byt modul med nÄgon av syskonen med positiv display... Eller rör jag till det nu med alla olika ref nummer GMW Àr vÀl screwback... Jag skyller pÄ Titanabstinens Finns det förresten möjlighet att köpa modul löst?Vad tror ni? Kommer det att komma lite fler squares med blÄtandsmodulen och positiv display som inte Àr "stÄlis" varianter och lite billigare. Vill ha en GW-5000 version typ.
Dom som finns ju Àr lite för fÀrglada. (GW-B5600GZ & GW-B5600BC)
- HÀrligt! Dyker den upp runt den 25e?God afton trÄden, Incoming!
Under tiden tjÀnstgör min GMW-B5000V-1ER
Det kan bli lite tidigare...- HĂ€rligt! Dyker den upp runt den 25e?
Skulle landa hos AD under denna vecka och sedan nÄgra dagar med UPS sÄ förhoppningsvis har jag den nÄgon gÄng under nÀsta vecka- HÀrligt! Dyker den upp runt den 25e?
Jag byter UPS mot SL, sÄ kommer den under veckan har man mörkerbelysningen fixadSkulle landa hos AD under denna vecka och sedan nÄgra dagar med UPS sÄ förhoppningsvis har jag den nÄgon gÄng under nÀsta vecka
Jag Àr odelat positiv till honom. Faktiskt, tycker han Àr kanon.Han Àr en vattendelare för mÄnga... I just denna video har han en del reflektioner jag sjÀlv haft.
Tycker faktiskt att han har bland de proffsigare klippen samtidigt som han kan larva sig utan att det för dess skull blir löjligt.Han Àr en vattendelare för mÄnga... I just denna video har han en del reflektioner jag sjÀlv haft.
Jag Àr benÀgen att hÄlla med, han kan vara lite vÀl ambitiös emellanÄt men har följt honom sedan han hade 20k prenumeranter.Jag Àr odelat positiv till honom. Faktiskt, tycker han Àr kanon.
Nja, har inte en GWM-B5000G-1ER, bara min inverterade GW-B5600 med blÄ kant som har BT modulen. SÄ i sÄ fall skulle jag behöva införskaffa en ny G-Shock med positiv display. SÄ nÄn av dom tvÄ jag lade upp bild pÄ. Men vill nog inte ha den gula kanten sÄ det Àr ju dÄ en Gorillaz för drygt 2k jag skulle behöva köpa. Men ser ju gÀrna lite mer varianter med positiv display.Du har ju GMW-B5000G-1ER, bara byta bezel? Eller ta den helsvarta GW-B5600BC-1BER och byt modul med nÄgon av syskonen med positiv display... Eller rör jag till det nu med alla olika ref nummer GMW Àr vÀl screwback... Jag skyller pÄ Titanabstinens Finns det förresten möjlighet att köpa modul löst?