• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Frog pÄ jobb.
8E68B74C-D8A0-4AA7-840D-A079A5A39411.jpeg

Upplys gÀrna en okunnig, varför bluetooth? Vilken nytta har man av detta hos en G-shock?
PÄ just square sÄ tycker jag det Àr klockrent. Du kan stÀlla in tiden via appen. StÀlla larm, timer, vÀlja vilka 5 tidszoner som ska visas, stÀlla om datumformat och sÄ kan man Àven lÀgga in "reminders". Dessa visas i datumfönstret som text man sjÀlv sÀtter in via appen. Man kan vÀlja tidsperioder (tex vecka) eller enstaka dagar.
Har sÀkert missat nÄt men tycker det Àr kanon. Sen kan man ju Àven skippa att anvÀnda BT helt ocksÄ. :)

Mycket! En till bild med tyvÀrr okortad lÀnk dÄ jag sparar Camo'n till senare tillfÀlle, har för tillfÀllet honeymoon period med en annan klocka som rÄkade komma dagen innan :D
IMG_20191127_110538.jpg

Tack för tipset för det lÀr jag fÄ göra om jag inte vill bÀra klockan pÄ överarmen, kÀnns som den lÀngsta lÀnken jag haft pÄ en G-Shock; fast det kanske Àr standard lÀngd?
Ser j*vligt bra ut!

• Like
Reactions: M26
PÄ just square sÄ tycker jag det Àr klockrent. Du kan stÀlla in tiden via appen. StÀlla larm, timer, vÀlja vilka 5 tidszoner som ska visas, stÀlla om datumformat och sÄ kan man Àven lÀgga in "reminders". Dessa visas i datumfönstret som text man sjÀlv sÀtter in via appen. Man kan vÀlja tidsperioder (tex vecka) eller enstaka dagar.
Har sÀkert missat nÄt men tycker det Àr kanon. Sen kan man ju Àven skippa att anvÀnda BT helt ocksÄ. :)
Aah en hel del alltsÄ :) tack för info.

Vad Àr det för kÀrra?

Arnold brukar sĂ€ga pĂ„ arnoldska: ”Get in da chopa!” :D

Vilken lyx... Äka helikopter varje dag och göra goda gÀrningar... RESPECT brother!
Hade varit fint om jag dessutom hade gjort en god gÀrning men per idag kör jag endast bussen Sikorsky92 i Nordsjön. Idag gjorde jag nog min kortaste tur hittills, 0.2 NM till en rigg som ligger pÄ svaj i byn. SÄnt gillar vi :)
E78BAF69-D909-4DB2-B6DF-82C9646B39A7.jpeg

En sÄn med ny modul kÀnns oundviklig.
Hehe, menar du en BT modul i min GW-M5610? Hade ju vart nice, men blir det inte lite fel med texten runt ramen som visar larm och batterinivÄ?
Eller tÀnker jag fel hÀr?
RĂ€knar kallt med att det kommer lite nya GShocks snart med BT modul och positiv display som kommer att passa mig. :)

Hehe, menar du en BT modul i min GW-M5610? Hade ju vart nice, men blir det inte lite fel med texten runt ramen som visar larm och batterinivÄ?
Eller tÀnker jag fel hÀr?
RĂ€knar kallt med att det kommer lite nya GShocks snart med BT modul och positiv display som kommer att passa mig. :)
Jag menar sÄklart en helt ny modell med samma look :) fanns ju en gw-m5600 innan och Àven innan det en gw-5600. Alla med röd ram. KÀnns givet att det kommer en ny med röd ram och BT.

SÄdana hÀr bilder som gör jag inte kan sluta med G-shock! NÀr man ser dem i vardagen och vill ocksÄ ha en med pÄ ev resor etc :D Tycker dessutom denna modell med röd display Àr grym :)

NÄgon som vet om de finns i Sverige? Och dÄ pris?

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp