Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Upplys gÀrna en okunnig, varför bluetooth? Vilken nytta har man av detta hos en G-shock?
PÄ just square sÄ tycker jag det Àr klockrent. Du kan stÀlla in tiden via appen. StÀlla larm, timer, vÀlja vilka 5 tidszoner som ska visas, stÀlla om datumformat och sÄ kan man Àven lÀgga in "reminders". Dessa visas i datumfönstret som text man sjÀlv sÀtter in via appen. Man kan vÀlja tidsperioder (tex vecka) eller enstaka dagar.Upplys gÀrna en okunnig, varför bluetooth? Vilken nytta har man av detta hos en G-shock?
Ser j*vligt bra ut!Mycket! En till bild med tyvÀrr okortad lÀnk dÄ jag sparar Camo'n till senare tillfÀlle, har för tillfÀllet honeymoon period med en annan klocka som rÄkade komma dagen innan
Tack för tipset för det lÀr jag fÄ göra om jag inte vill bÀra klockan pÄ överarmen, kÀnns som den lÀngsta lÀnken jag haft pÄ en G-Shock; fast det kanske Àr standard lÀngd?
Aah en hel del alltsÄ tack för info.PÄ just square sÄ tycker jag det Àr klockrent. Du kan stÀlla in tiden via appen. StÀlla larm, timer, vÀlja vilka 5 tidszoner som ska visas, stÀlla om datumformat och sÄ kan man Àven lÀgga in "reminders". Dessa visas i datumfönstret som text man sjÀlv sÀtter in via appen. Man kan vÀlja tidsperioder (tex vecka) eller enstaka dagar.
Har sÀkert missat nÄt men tycker det Àr kanon. Sen kan man ju Àven skippa att anvÀnda BT helt ocksÄ.
Ăr den inte kalibrerad för saltvatten?Badhuset igĂ„r och lekte med djupmĂ€taren, jobb idag. Den Ă€r med mig jĂ€mt och stĂ€ndigt = ny livskamrat
@lofgreno summerade det vÀldigt bra. Jag köpte dock modellen mest för att testa den nya kompositlÀnkenUpplys gÀrna en okunnig, varför bluetooth? Vilken nytta har man av detta hos en G-shock?
Troligen Ă€r det sĂ„, men var inte i behov av finlir igĂ„r. Testade bĂ„de kropp och klocka (3min pĂ„ 3meter) dĂ„ han jag gĂ„ igenom nĂ„gra funktioner, men en hel del kvarstĂ„r att utforskaĂr den inte kalibrerad för saltvatten?
Jo men sÄ Àr det. Ingen större skillnad. Man fÄr ju testa nÀr man kan!Troligen Àr det sÄ, men var inte i behov av finlir igÄr. Testade bÄde kropp och klocka (3min pÄ 3meter) dÄ han jag gÄ igenom nÄgra funktioner, men en hel del kvarstÄr att utforska
Vad Àr det för kÀrra?Frog pÄ jobb.
Vad Àr det för kÀrra?
En sÄn med ny modul kÀnns oundviklig.FÄr nog ÀndÄ erkÀnna att jag Àr en sucker för positiv display. MÄste nÄngÄng framöver fixa en BlÄtandare med detta...
Snyggt
Inte bytt nÄgot, allt Àr original (GWF-D1000MB-3).Snyggt
Har du bytt sjÀlv? Kan du rekommendera nÄgon site för Case+Strap. Vill gÀrna ha nÄgra fler kostymer till
Tack pÄ förhand!
Tiktox Àr vÀl den enda större butiken som finns och som brukar rekommenderas: https://www.tiktox.com/frogman-spares.htmlSnyggt
Har du bytt sjÀlv? Kan du rekommendera nÄgon site för Case+Strap. Vill gÀrna ha nÄgra fler kostymer till
Tack pÄ förhand!
Vad Àr det för kÀrra?
Hade varit fint om jag dessutom hade gjort en god gĂ€rning men per idag kör jag endast bussen Sikorsky92 i Nordsjön. Idag gjorde jag nog min kortaste tur hittills, 0.2 NM till en rigg som ligger pĂ„ svaj i byn. SĂ„nt gillar viArnold brukar sĂ€ga pĂ„ arnoldska: âGet in da chopa!â
Vilken lyx... Äka helikopter varje dag och göra goda gÀrningar... RESPECT brother!
Hehe, menar du en BT modul i min GW-M5610? Hade ju vart nice, men blir det inte lite fel med texten runt ramen som visar larm och batterinivÄ?En sÄn med ny modul kÀnns oundviklig.
Jag menar sÄklart en helt ny modell med samma look fanns ju en gw-m5600 innan och Àven innan det en gw-5600. Alla med röd ram. KÀnns givet att det kommer en ny med röd ram och BT.Hehe, menar du en BT modul i min GW-M5610? Hade ju vart nice, men blir det inte lite fel med texten runt ramen som visar larm och batterinivÄ?
Eller tÀnker jag fel hÀr?
RĂ€knar kallt med att det kommer lite nya GShocks snart med BT modul och positiv display som kommer att passa mig.
Korspostar hÀr ocksÄ dÄ det kÀnns relevant för trÄden: Klockmaster kör 20% pÄ allt mellan 00.01-23.59 imorgon fredag sÄ passa pÄ! -9k pÄ MRG Àr inte fy skam, - 1200kr pÄ stÄlisarna (högblank samt svart) osv.
https://www.klockmaster.se/klockor/casio-g-shock
Kör denna idag