Tampa_blord
Silver
Men vÀnta, sÄ dÀr kan du ju inte lÀmna oss![]()
Sicken typ...
![Shifty :shifty: :shifty:](/styles/baisik/xenforo/smilies/shifty.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men vÀnta, sÄ dÀr kan du ju inte lÀmna oss![]()
Ăr det GM-5600-1 du tĂ€nker pĂ„? DĂ„ har Milrab 20% just nu och sĂ€ljer dom för 1679kr.
https://www.milrab.se/searchresult.aspx?q=kw:gm-5600
![]()
Haha, ja vem annars??Ja frugan ja!![]()
Haha det lÀr inte vara fÀrre Àn hundra iafHaha, ja vem annars??
Bara jag som undrar hur mÄnga ljusstakar Hasse har?
En sĂ„n skön squaresamling du börjar fĂ„ Hasse! Ăr det squares och Frogman som gĂ€ller eller har du mer i gömmorna?
Alla ljusstakar pÄ plats (tror en medelstor lampaffÀr skulle bli lite avundsjuk pÄ Helenas lager![]()
).
DÄ Àr det vÀl dags att presentera nykomlingen: GMW- B5000G-1ER. I klarsprÄk en Metal Square med svart PVD-belagd bezel, 3459-modul och ett extremt mjukt resinband. Detaljerna pÄ bandet har ocksÄ svart PVD-belÀggning.
Hittade den i Finland efter lite letande.
Alla ljusstakar pÄ plats (tror en medelstor lampaffÀr skulle bli lite avundsjuk pÄ Helenas lager![]()
).
DÄ Àr det vÀl dags att presentera nykomlingen: GMW- B5000G-1ER. I klarsprÄk en Metal Square med svart PVD-belagd bezel, 3459-modul och ett extremt mjukt resinband. Detaljerna pÄ bandet har ocksÄ svart PVD-belÀggning.
Hittade den i Finland efter lite letande.
Tjusigt!Mellis.
![]()
Wow, den trion gÄr inte av för hackor!
- Fin trio, Den första guldaren med positiv display (som du har) Àr bÀttre Àn den nuvarande.
Mycket nöjd med den guldisen- Fin trio, Den första guldaren med positiv display (som du har) Àr bÀttre Àn den nuvarande.
- Den hĂ€r Ă€r ju rĂ€tt kul, har tillhört Franska Marinen. Som jag förstĂ„r det Ă€r det den enda GShock som Ă€r officiell militĂ€rmĂ€rkt. FrĂ„n 98, fungerar utmĂ€rkt och Ă€r tĂ€t fortfarandeEn sĂ„n skön squaresamling du börjar fĂ„ Hasse! Ăr det squares och Frogman som gĂ€ller eller har du mer i gömmorna?
NÀr jag ser dina bilder blir jag alltid lika imponerad av din hÀngivenhet! Att invÀnta 11.00.00, 12.12.12, 20.20.20 osv bara för att fÄ till de perfekta detaljerna.- Den hÀr Àr ju rÀtt kul, har tillhört Franska Marinen. Som jag förstÄr det Àr det den enda GShock som Àr officiell militÀrmÀrkt. FrÄn 98, fungerar utmÀrkt och Àr tÀt fortfarande
![]()
![]()
![]()