• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DÄlig bild men en bild iaf pÄ nya Mudmastern! Estetiskt en fulltrÀff tycker jag, lite större Àn vÀntat men inte brutal...
639A7CF0-0CAD-4217-97E6-EAFA855DFE1D.jpeg

Det enda trÄkiga Àr att jag ligger mellan tvÄ hÄl likt GWG-1000, gwn-1000 och GWF-1000. Och rÀtt stort avstÄnd mellan dem kontra ex andra band sÄ skillnaden blir markant sÄ fÄr se om den stannar eller inte. FÄr utvÀrderas pÄ lite tajt och lite löst/köra handled pÄ gymmet :D

Jag föredrar lite för hÄrt Àn för löst. Speciellt större modeller Àr jobbiga nÀr de flÀnger runt pÄ handleden.

DÄlig bild men en bild iaf pÄ nya Mudmastern! Estetiskt en fulltrÀff tycker jag, lite större Àn vÀntat men inte brutal...

Det enda trÄkiga Àr att jag ligger mellan tvÄ hÄl likt GWG-1000, gwn-1000 och GWF-1000. Och rÀtt stort avstÄnd mellan dem kontra ex andra band sÄ skillnaden blir markant sÄ fÄr se om den stannar eller inte. FÄr utvÀrderas pÄ lite tajt och lite löst/köra handled pÄ gymmet :D
Hade samma problem med min. För lös eller för hÄrd. DÀrför sÄlde jag den

Jag har min pÄ 4-e hÄlet och det sitter som den skall ;)

kul för dig dÄ, Àr mellan 5/6... :shifty:

;)

Jag föredrar lite för hÄrt Àn för löst. Speciellt större modeller Àr jobbiga nÀr de flÀnger runt pÄ handleden.

Mm ska prova mig fram lite, grejen Àr att den inte Àr extremt tajt till en början men upplevs snart det. Eller sÄ fÄr jag helt enkelt göra slag i saken och vÀxla klockhandled till högern som jag ibland tÀnkt. Den Àr nÄgit bredare och dÀr sitter oftast allt bra men kÀnns konstigt :pompus:

Hade samma problem med min. För lös eller för hÄrd. DÀrför sÄlde jag den

vore trist, den Àr ju grym i övrigt. KÀnns som mkt G för ~ 2k :bookworm:

Senast Àndrad:

Grattis. Stabil pjÀs :cool:

NÀr ljuset faller rÀtt... KAPLOW!!! :D
20200129_191754.jpg

Go den dÀr med camoprint! Gillas :) Har förvisso min stÄl ute pÄ K&S för byte men mÄste sÀga att dessa Àr grymt sköna pÄ handleden. VÀger nada och gummit pga lite vÄgigt smiter Ät bra utan att behöva sitta tajt. Bra jobbat Casio dÀr!

Go den dÀr med camoprint! Gillas :) Har förvisso min stÄl ute pÄ K&S för byte men mÄste sÀga att dessa Àr grymt sköna pÄ handleden. VÀger nada och gummit pga lite vÄgigt smiter Ät bra utan att behöva sitta tajt. Bra jobbat Casio dÀr!
Ja, jag Àr benÀgen att hÄlla med. Jag Àr dock pedant och kommer inte klara av att fÄ en repa pÄ den. Har varit pÄ handleden endast ett fÄtal gÄnger just pga detta... o_O:facepalm::hilarious:

Åker inom kort till Sverige och kommer lĂ€gga ut ett helt gĂ€ng fyrkanter till försĂ€ljning. Kanske ska ge en heads-up hĂ€r? :)

Ja, jag Àr benÀgen att hÄlla med. Jag Àr dock pedant och kommer inte klara av att fÄ en repa pÄ den. Har varit pÄ handleden endast ett fÄtal gÄnger just pga detta... o_O:facepalm::hilarious:

Åker inom kort till Sverige och kommer lĂ€gga ut ett helt gĂ€ng fyrkanter till försĂ€ljning. Kanske ska ge en heads-up hĂ€r? :)
Ja upp med dom.

tvĂ€rtom för mig, jag ville anvĂ€nda den mer för att undvika ”bling bling” men nog mer förekommande pĂ„ stĂ„l Ă€n svart coating. Lutar Ă„t min följer med till fjĂ€llen nu nĂ€r Mudmastern inte passade som jag tĂ€nkte (sĂ„ besviken :( ) dĂ„ det inte trĂ€ffat helt rĂ€tt mer bytesförslag. Och som sagt sĂ„ skön att bĂ€ra.

Tycker jag du ska göra :)

DÄ var profetens moddtips pÄ plats. Lite mer premium, mycket mer popp Àn originalet. Mycket nöjd men lite besviken pÄ kÀnslan pÄ karbonfiberremmen. Jag trodde den skulle vara lite mer som kÀnslan pÄ GWG1000 men det Àr det tyvÀrr inte. Dock ganska bekvÀmt ÀndÄ :) Jag tror att Mudman hade mÄtt bra av samma modd.
642976FA-2DAA-48DD-A20E-DCCDCD04EA98.jpeg
2948CAE6-CD59-4FCB-9B92-8E89B19343C9.jpeg

DÄ var profetens moddtips pÄ plats. Lite mer premium, mycket mer popp Àn originalet. Mycket nöjd men lite besviken pÄ kÀnslan pÄ karbonfiberremmen. Jag trodde den skulle vara lite mer som kÀnslan pÄ GWG1000 men det Àr det tyvÀrr inte. Dock ganska bekvÀmt ÀndÄ :) Jag tror att Mudman hade mÄtt bra av samma modd.
Snyggt.

Nedtonad men mycket balanserad och bra.
Ja jag hÄller med om att carbon inlÀgget pÄ Rangeman inte andas kvalitet.

Snyggt!!

Tillbaka
Topp