• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PremiÀr för Blackout pÄ jobbet.
E067D686-1915-49F0-A813-7D1443CFD336.jpeg
4ED52D43-DBF5-497A-9F65-474E1D177AC6.jpeg

Denna blev kvar ÀndÄ, hoppas pÄ nÄgra vettiga adapters (Jay and kays var pÄ g med en). Samt ska Àven vÀrma/koka bandet lite och se om det mjuknar och om det hjÀlper lite i komforten :)
0ADA2153-7AFF-4D78-916B-82FBDBD61EB1.jpeg

Jag brukar göra sÄ att jag lÄser bandet över natten i samma hÄl som pÄ handleden under dagen... mitt formande sig mycket bra nu efter nÄn mÄnad jag haft klockan och det sitter skönt pÄ handleden.

Jag brukar göra sÄ att jag lÄser bandet över natten i samma hÄl som pÄ handleden under dagen... mitt formande sig mycket bra nu efter nÄn mÄnad jag haft klockan och det sitter skönt pÄ handleden.

det gör jag, dock Àr klockan knappt anvÀnd av vare sig mig eller de innan men den ska med upp till fjÀllen med mig Àr tanken. Fast blir Agnellistyle över understÀllet :D

tycker iaf den Àr riktigt trevlig annars sÄ hoppas fÄ den sitta skönt sen, kör pÄ lite lösare just nu ÀndÄ :)

Denna blev kvar ÀndÄ, hoppas pÄ nÄgra vettiga adapters (Jay and kays var pÄ g med en). Samt ska Àven vÀrma/koka bandet lite och se om det mjuknar och om det hjÀlper lite i komforten :)
0ADA2153-7AFF-4D78-916B-82FBDBD61EB1.jpeg
Det var ju nÄgon hÀr som bytte plats pÄ remmarna vilket gjorde att klockan satt lite annorlunda. Det jan kanske vara nÄgot?

Jag stör mig lite pÄ att belysningsknappen pÄ min GW-5000 sitter uppe till höger till skillnad frÄn nere till höger som jag Àr van vid med min DW-5600 men det kanske var sÄ det var utformat förr i tiden? Eller skiljer det Àn idag frÄn modell till modell? Det kanske mer har med modulen att göra eftersom GW-5000 har synkknappen nere till höger men det verkar ÀndÄ lite mÀrkligt att man skulle byta plats pÄ knapparna pga det.

Jag stör mig lite pÄ att belysningsknappen pÄ min GW-5000 sitter uppe till höger till skillnad frÄn nere till höger som jag Àr van vid med min DW-5600 men det kanske var sÄ det var utformat förr i tiden? Eller skiljer det Àn idag frÄn modell till modell? Det kanske mer har med modulen att göra eftersom GW-5000 har synkknappen nere till höger men det verkar ÀndÄ lite mÀrkligt att man skulle byta plats pÄ knapparna pga det.
Dom har korrigerat det med dom nya modulerna sÄ det Àr mer enhetligt.

• Like
Reactions: HSK
Tillbaka
Topp