Code
AKA Vincent B
SÄÄ sjukt snygg o cool... Detta blir min 4:e gÄng jag Àger en Mudmaster hahaha... Tror det Àr en av dom bÀsta faktiskt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄÄ sjukt snygg o cool... Detta blir min 4:e gÄng jag Àger en Mudmaster hahaha... Tror det Àr en av dom bÀsta faktiskt..
Det krÀvdes en G-ShockEfter 5-6 försök med olika klockor har jag Àntligen fÄtt min 12-Äriga dotter att börja bÀra klocka.![]()
Haha, ja, och en speciell fÀrg..Det krÀvdes en G-ShockGoda nyheter!
Jag tÀnkte tanken men hade ingen digitalare i nÀrheten! Snyggt jobbat!
Snyggt! Bara tvÄ Är kvar till den perfekta bilden dÄ!
Tack!Snyggt! Bara tvÄ Är kvar till den perfekta bilden dÄ!![]()
Första gÄngen jag sÄg det dÀr sÄ trodde jag att det var nÄgot fel pÄ klockan men det visade sig ju vara en funktion.... Med cool flash funktion som blinkar rött.
![]()
Tack! Aldrig sett förut!
Tycker alla dom hÀr nya ser riktigt bra ut. Gillar ffa den blÄa ga-2000 och gula/gröna ga-2100. Kan nog tÀnka mig allihopa
![]()
Mycket tjusigt! SÄ hÀrliga fÀrger pÄ dem.HÀlsningar frÄn min guldiga...
![]()
Skrev precis en sökes-annons men slĂ€nger ut en krok hĂ€r oxĂ„. Ăr sugen pĂ„ att testa mudmaster! NĂ„gon som kan tĂ€nkas avyttra sin?
Skrev precis en sökes-annons men slĂ€nger ut en krok hĂ€r oxĂ„. Ăr sugen pĂ„ att testa mudmaster! NĂ„gon som kan tĂ€nkas avyttra sin?
Rangeman Àr pÄ mestadels nu!!
![]()
Ja det gör jag allt.JÀkla lÀcker. Men du upplever alltsÄ den neg. displayen som hyfsad?
Ja det gör jag allt.
Men i halvmörkt rum blir det ju sÀmre.
Man kan ju ha den dÀr Auto Light pÄ sÄ den tÀnder nÀr man vrider armen. Borde hjÀlpa?Ja det gör jag allt.
Men i halvmörkt rum blir det ju sÀmre.
Det gör den men jag klarar mig utan denMan kan ju ha den dÀr Auto Light pÄ sÄ den tÀnder nÀr man vrider armen. Borde hjÀlpa?