Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÀtt den pÄ utsidan och se vad den tÄl.Muddie i kön till biltvÀtten...![]()
Korrektemundo, dom gamla screwbackarna (jadÄ det Àr ett ord, jag lovarJag stör mig lite pÄ att belysningsknappen pÄ min GW-5000 sitter uppe till höger till skillnad frÄn nere till höger som jag Àr van vid med min DW-5600 men det kanske var sÄ det var utformat förr i tiden? Eller skiljer det Àn idag frÄn modell till modell? Det kanske mer har med modulen att göra eftersom GW-5000 har synkknappen nere till höger men det verkar ÀndÄ lite mÀrkligt att man skulle byta plats pÄ knapparna pga det.
SÀtt den pÄ utsidan och se vad den tÄl.
https://klocksnack.se/threads/i-n-o-x-den-oförstörbara-testandet-fortsÀtter.58435/page-49#post-2753057
NÄgot mer behÀndigt format helt klartMycket bra nya Mudmaster
![]()
Har du lyckats att fÄ nÄgra repor pÄ bezeln Ànnu.
Snygg grön! Mod?Denna idag igen.
![]()
Usch, va bra den Àr.Denna idag igen.
![]()
Jupp. Dw-5600m skal.Snygg grön! Mod?
Tackar. Simpel mod men ÀndÄ rÀtt tilltalandeUsch, va bra den Àr.![]()
Jag fick hem min GWG-1000 frÄn Caliroots igÄr. Har lÀnge varit sugen pÄ Mudmastern och Àlskar den trots storleken. Men jag tycker att kronan pÄ mitt ex fungerar dÄligt nÀr man ska avsluta instÀllningarna. Jag fÄr oftast försöka flera gÄnger och vrida/vicka litet innan den registrerar att jag tryckt in den. Det hÀr Àr min första g-shock med krona men det Àr vÀl inte normalt?![]()
Galet bra modd. Gav mig inspiration till en annan idé!
LÄt höraGalet bra modd. Gav mig inspiration till en annan idé!
Jag har lÀnge tÀnkt att skaffa en G-Shock, men vilken? Efter mycket velande sÄ bestÀllde jag en GA-2000GZ-3AER. Vad tror experterna om den?
Samma som din fast med svart band (sÄ blir det tvÄfÀrgat). Var hittar jag lÀttast grön bezel? eBay?LÄt höra![]()
Samma som din fast med svart band (sÄ blir det tvÄfÀrgat). Var hittar jag lÀttast grön bezel? eBay?
Det Àr samma bezel jag köpte. Ska bli kul att se din mod
EDIT: @Fujoor hittade denna pÄ tiktox: https://www.tiktox.com/dw-5600m-3-bezel.html
Ăr det samma nyans av grön? PĂ„ bilden pĂ„ hemsidan ser den mycket ljusare ut Ă€n din.
@EDIT2: Eller sÄ köper man hela klockan DW-5600M-3ER och gör en dubbelmodd. Svart bezel och (som i mitt fall) svart band frÄn GW-5000 pÄ DW-5600 för att fÄ en svart-vit klocka och sedan bezel och band frÄn DW-5600 pÄ GW-B5600BC-1BER (samma som din).
LÀngtar tills jag fÄr hem den hÀr, förmodligen imorn.. Gillar faktiskt den gamla Mudmastern bÀttre Àn nya.. Och solceller istÀllet för vanliga batterier. Och just med gröna bandet verkar blivit lite av en klassiker..Visa upp era Mudmasters..
![]()
![]()