• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hajjade till nÀr jag gick förbi en butik som normalt inte har klockor i skyltfönstret...
SÄg ju bra ut tills jag kom lite nÀrmare...
Fast "count down time" var ju faktiskt lite roligt. :hilarious:
20200206_124440.jpg

Nyinkommen,
BBAC2507-C466-4495-AB0D-0E28166B8172.jpeg
A6FFDEFF-3568-4222-B2AB-214751962720.jpeg
B44C4047-F5DD-473D-9930-9DB9D65704AC.jpeg
A36D4670-29AF-4242-AD69-CF3B25EA68DD.jpeg
73D975EE-2DF9-4B38-9EC1-0F46C05F1976.jpeg
170FC531-0FDC-4360-80B0-183B2C03D319.jpeg
CF81FD1A-B394-4253-8063-FEBE58B44BFD.jpeg
FB3E3FEC-801B-460F-A59F-ED2CFDA119A7.jpeg

Stavfelet pÄ inre & yttre box Àr ju sÀrskilt roligt (kanske inte för den ansvarige dock...) mtp att denna modell Àr framtagen i samarbete med ett universitet. Tur att det inte blev felstavat pÄ bandet iaf!
Trodde du redan hade den? Minns att du la upp en post om att det var felstavat sist ocksÄ, eller?

Trodde du redan hade den? Minns att du la upp en post om att det var felstavat sist ocksÄ, eller?
Det Àr en komplicerad historia. Jag har inhandlat flera st men inte fÄtt nÄgon levererad rent fysiskt förrÀn idag. Jo, tror jag kanske kan ha pÄtalat stavfelet tidigare men tÀnkte att det var lika bra att pÄtala det igen för ev nytillkomna trÄdlÀsare.

Det Àr en komplicerad historia. Jag har inhandlat flera st men inte fÄtt nÄgon levererad rent fysiskt förrÀn idag. Jo, tror jag kanske kan ha pÄtalat stavfelet tidigare men tÀnkte att det var lika bra att pÄtala det igen för ev nytillkomna trÄdlÀsare.
Jaha, du fick den i handen först nu alltsÄ. Grattis dÄ. LÄng vÀntan. Det Àr ju den kanske snyggaste frogmannen. Delad plats med den turkosa kanske?

Jaha, du fick den i handen först nu alltsÄ. Grattis dÄ. LÄng vÀntan. Det Àr ju den kanske snyggaste frogmannen. Delad plats med den turkosa kanske?
VÀrd att vÀntas pÄ!
Vilken som Àr snyggast beror pÄ kÀnsla/dagsform, just pga nybehag sÄ ligger vÀl denna pÄ topp just nu och tag till kanske. Roligt med den trefÀrgade displayen, ingen annan D1000 Frog som har det.

PÄ med solbrillorna! :cool: Jag hajade till i scrollandet men det Àr superhÀrligt med lite fÀrg som förgyller vÄr annars grÄa vardag. FÀrgglada G-shocks Àr lite som Swatch: billiga, plastiga och mÄnga som rynkar pÄ nÀsan men fasen vad glad man blir nÀr man kikar ner pÄ handleden och har en fÀrgglad rackare som sitter dÀr! :)

Behöver du ens bestÀlla och vÀnta? Jag trodde att dhl hade stÄende utkörning med nya mudmasters och frogmans direkt frÄn fabrik till dej nÀr nya fÀrger/modeller slÀpps:):);)
Snygg klocka för övrigt.

Behöver du ens bestÀlla och vÀnta? Jag trodde att dhl hade stÄende utkörning med nya mudmasters och frogmans direkt frÄn fabrik till dej nÀr nya fÀrger/modeller slÀpps:):);)
Snygg klocka för övrigt.
Tack!
Nja, mina logistiklösningar Ă€r lite mer av typen ”sakta men sĂ€kert” istf express (pĂ„ gott & ont). Jag har faktiskt eftersökt lite flexibilitet hos Casio vad gĂ€ller deras distributions policy för s.k JDM modeller (som denna och GWG-1000WLP tex) men fĂ„r kĂ€nslan att det Ă€r mer konstruktivt/framgĂ„ngsrikt att jag primalskriker ut min frustration i skogen...

DÄ har mudmastern landat. FrÄgan Àr vÀl om nÄgon verkligen Àr manlig nog att bÀra upp den. Jag Àr iaf verkligen inte man nog men gillar ÀndÄ att ha den pÄ mig, den Àr sÄ sjukt cool.
026FC93A-E403-4D64-99C3-BD121E5E9F1C.jpeg
Den Àr frÀn! Hittills har jag nÀstan bara anvÀnt min hemma. Men, jag tÀnker att det Àr en perfekt sommarklocka till T-shirt.
Ps. Sitter bra pÄ dig, grattis!

Tillbaka
Topp