• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Frugan Àr fÀst vid julgranen host hum.
Förra Äret hade vi den till april... Kungsgran sÄ den barrar tackÄlov inte.

IMG_20200205_153431.jpg

Jag vĂ€ntar ju ivrigt pĂ„ min gwg-1000 som vĂ€ntas inkomma imorgon. Ser att det finns olika Ă€ndelser i referensnumret nĂ€r jag kollar runt. Ex 1a3er och 1a3dr. Är det olika fĂ€rgcombos eller vad Ă€r skillnaden?

Displayen pÄ den vÀnstra?

Ingen aning vad du har gjort men den blÄa var cool! :cool:
Har bytt modul pÄ den vÀnstra (och bezel). Det var ett himla jobb dÄ den inte passade med en gÄng utan man fick skala av lite stötskydd tills det passade. Men det gick bra. Den Àr rÀtt cool. JÀkligt skarp display som lyser upp siffror istÀllet för bakgrund. Satte den sen pÄ lÀnk. Det Àr min budget variant av titan squaren.
IMG_20200205_195626.jpg

Senast Àndrad:
Har bytt modul pÄ den vÀnstra (och bezel). Det var ett himla jobb dÄ den inte passade med en gÄng utan man fick skala av lite stötskydd tills det passade. Men det gick bra. Den Àr rÀtt cool. JÀkligt skarp display som lyser upp siffror istÀllet för bakgrund. Satte den sen pÄ lÀnk. Det Àr min budget variant av titan squaren.
IMG_20200205_195626.jpg
Great minds osv... :hilarious::hilarious::hilarious:
ohyeah.jpg

Tillbaka
Topp