• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

5600 fick vara med i backen idag...
01CF9A17-B5FF-4D30-AA66-03C4F5FE9482.jpeg

GPR-B1000 Àr i en klass för sig men sÄ Àr den ocksÄ dubbelt sÄ stor som Mudmaster. :p

Om nÄgon Àr sugen pÄ en GW-5000 finns det en pÄ k&s för 1600 ynka spÀnn! :woot:
https://klocksnack.se/threads/g-shock-gw-5000.127234/
Som en mindre vÀggklocka :D

Edit: DÀremot min GA-700CM jag har pÄ gymmet, den Àr sÄ svÄr att lÀsa av displayen pÄ att jag mÄste stÀlla mig direkt under en lampa. Klockans egna belysning gör varken till eller frÄn :banghead:

Senast Àndrad:
Som en mindre vÀggklocka :D
Jag har förmodligen Sveriges smalaste handleder men var sugen pÄ att prova den sÄ jag köpte en och bara garvade nÀr jag provade den pÄ handleden. Nog för att G-shocks ska vara stora men den hÀr var groteskt stor. Synd för som du sÀger Àr det annars en otroligt crisp display och jag tror att den skulle göra sig bra om inte Ànnu bÀttre i mindre format eftersom den dÄ skulle bli Ànnu skarpare.

Jag har förmodligen Sveriges smalaste handleder men var sugen pÄ att prova den sÄ jag köpte en och bara garvade nÀr jag provade den pÄ handleden. Nog för att G-shocks ska vara stora men den hÀr var groteskt stor. Synd för som du sÀger Àr det annars en otroligt crisp display och jag tror att den skulle göra sig bra om inte Ànnu bÀttre i mindre format eftersom den dÄ skulle bli Ànnu skarpare.
Jag har inte vÀrldens minsta handleder men lite benig sÄ den var obekvÀm istÀllet... Men bra display var det!

Yes blev gwg. Ska Àrligt sÀga att jag Àr vÀrdelös pÄ modeller och skillnader men den du har och den jag har pÄ gÄng Àr typ samma eller?

Min har bluetooth och en till sensor (steg tror jag), din har solar och safirglas. GWG Àr större, funkar inte pÄ mig helt, men tycker den har bÀttre spec och finish. Men gillar kolfiberbezeln pÄ de nya. Oavsett tvÄ bra modeller :)

Tillbaka
Topp