Trueiof svÄrt lÀsa av alla digitalare dÄ tycker jag, vissa klockor har man ju bara för det estetiska![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trueiof svÄrt lÀsa av alla digitalare dÄ tycker jag, vissa klockor har man ju bara för det estetiska![]()
What?! Har ni provat GPR-B1000 eller GXW-56-1BJF? Eller vanliga GW-9400?
Snyggt! Sköter den sig?5600 fick vara med i backen idag...![]()
Snyggt! Sköter den sig?
GPR-B1000 Àr i en klass för sig men sÄ Àr den ocksÄ dubbelt sÄ stor som Mudmaster.What?! Har ni provat GPR-B1000 eller GXW-56-1BJF? Eller vanliga GW-9400?
Som en mindre vÀggklockaGPR-B1000 Àr i en klass för sig men sÄ Àr den ocksÄ dubbelt sÄ stor som Mudmaster.
Om nÄgon Àr sugen pÄ en GW-5000 finns det en pÄ k&s för 1600 ynka spÀnn!
https://klocksnack.se/threads/g-shock-gw-5000.127234/
Haft bÄde vanliga och GPRB1000What?! Har ni provat GPR-B1000 eller GXW-56-1BJF? Eller vanliga GW-9400?
Jag har förmodligen Sveriges smalaste handleder men var sugen pÄ att prova den sÄ jag köpte en och bara garvade nÀr jag provade den pÄ handleden. Nog för att G-shocks ska vara stora men den hÀr var groteskt stor. Synd för som du sÀger Àr det annars en otroligt crisp display och jag tror att den skulle göra sig bra om inte Ànnu bÀttre i mindre format eftersom den dÄ skulle bli Ànnu skarpare.Som en mindre vÀggklocka![]()
Jag har inte vÀrldens minsta handleder men lite benig sÄ den var obekvÀm istÀllet... Men bra display var det!Jag har förmodligen Sveriges smalaste handleder men var sugen pÄ att prova den sÄ jag köpte en och bara garvade nÀr jag provade den pÄ handleden. Nog för att G-shocks ska vara stora men den hÀr var groteskt stor. Synd för som du sÀger Àr det annars en otroligt crisp display och jag tror att den skulle göra sig bra om inte Ànnu bÀttre i mindre format eftersom den dÄ skulle bli Ànnu skarpare.
Ja displayen va riktigt braJag har inte vÀrldens minsta handleder men lite benig sÄ den var obekvÀm istÀllet... Men bra display var det!
Ja displayen va riktigt bra
![]()
Riktigt fulsnygg pÄ nÄgot sÀtt.
RainbowRiktigt fulsnygg pÄ nÄgot sÀtt.Finns det nÄgon speciell benÀmning pÄ det jag sjÀlv skulle kalla för sÄpbubbeleffekt?
Ja, jag var lite inne pÄ det men det kÀnns som att det mer skulle vara en gradvis Àndring av fÀrg men rainbow Àr alltsÄ den officiella benÀmningen?Rainbow![]()
jappJa, jag var lite inne pÄ det men det kÀnns som att det mer skulle vara en gradvis Àndring av fÀrg men rainbow Àr alltsÄ den officiella benÀmningen?![]()
Jag haffade den pÄ blocket! PÄ distans dock sÄ vi fÄr vÀl se vad som kommer i lÄdan.Jag sÄg en pÄ blocket igÄr, om du inte skulle hitta nÄn hÀr.
Jag haffade den pÄ blocket! PÄ distans dock sÄ vi fÄr vÀl se vad som kommer i lÄdan.
Jag haffade den pÄ blocket! PÄ distans dock sÄ vi fÄr vÀl se vad som kommer i lÄdan.
Yes blev gwg. Ska Àrligt sÀga att jag Àr vÀrdelös pÄ modeller och skillnader men den du har och den jag har pÄ gÄng Àr typ samma eller?kul! Jag Àr grymt nöjd med min som sagt, glad den blev kvar
Edit: kanske Àr GWG du köpt? I vilket fall lika hÀrlig den om Àn betydligt maffigare!
Yes blev gwg. Ska Àrligt sÀga att jag Àr vÀrdelös pÄ modeller och skillnader men den du har och den jag har pÄ gÄng Àr typ samma eller?
Varenda smurf pÄ forumet hÄller med dig!Diskret groda idag,
![]()