NejdÄ. Det har lugnat ner sig men pÄ fredag börjas det igen...HÀftigt, blÄser det nÄt dÀrute?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NejdÄ. Det har lugnat ner sig men pÄ fredag börjas det igen...HÀftigt, blÄser det nÄt dÀrute?
Hoppas inte det! Jag Ă€r inte ett stort fan av carbon core.Ăr ju bara ca 4 mĂ„nader sedan den senaste D1000 Frogman modellen slĂ€pptes: https://www.g-central.com/g-shock-frogman-gwf-d1000arr-1jr-x-antarctic-research-rov/
Vissa andra modeller âuppdaterasâ ju med Carbon Core boetter, vi fĂ„r vĂ€l se om det blir aktuellt för Frogman, tveksamt skulle jag tro.
Ditto.Hoppas inte det! Jag Àr inte ett stort fan av carbon core.
Aha ok..Ăr ju bara ca 4 mĂ„nader sedan den senaste D1000 Frogman modellen slĂ€pptes: https://www.g-central.com/g-shock-frogman-gwf-d1000arr-1jr-x-antarctic-research-rov/
Vissa andra modeller âuppdaterasâ ju med Carbon Core boetter, vi fĂ„r vĂ€l se om det blir aktuellt för Frogman, tveksamt skulle jag tro.
Hoppas inte det! Jag Àr inte ett stort fan av carbon core.
Letade fram min gamla Square igÄr
![]()
Fixade synkningen av tid med hjĂ€lp av en app. Ăntligen!
Blev sÄ till mig att jag bestÀllde ytterligare en G-shock.
![]()
Jag gillar inte looken, tycker att det blir för naket och att det blir för stor skillnad mellan en traditionell G-Shock och en Carbon Core helt enkelt. Om de hade tÀckt klockan med en resin bezel sÄ hade jag nog inte brytt mig sÄ mycketvarför? Nyfiken![]()
Riktigt hÀftig klocka! GÄr dessa att hitta nya i butik lÀngre? Jag Àr vÀldigt novis nÀr det gÀller MR-G.Titan med DLC dÀremot, det Àr bra grejer!
![]()
SlÀng in den i mitten sÄ Àr bokhyllan komplettIngen som köpt dessa Àn? SlÀpptes idag...![]()
![]()
![]()
![]()
JadÄ, KM Globen tex har ett flertal olika MRG-G1000 (och MRG-G2000 sÄklart) modeller hemma i butiken.Riktigt hÀftig klocka! GÄr dessa att hitta nya i butik lÀngre? Jag Àr vÀldigt novis nÀr det gÀller MR-G.
DÄ mÄste jag dit och klÀmma! Dessa tickar mÄnga boxar sÄ att sÀgaJadÄ, KM Globen tex har ett flertal olika MRG-G1000 (och MRG-G2000 sÄklart) modeller hemma i butiken.
Den Ă€r ju som du sĂ€kert vet Ă€n mer Ă„trĂ„vĂ€rd! FöremĂ„l för en av Hodinkees vĂ€llĂ€sta âThe value propositionâ-artiklar.BestĂ€llde den med vita index igĂ„r,hĂ€mtar paketet och det va visst en svart.
![]()
BEKVĂM vĂ€ger ingetDen Ă€r ju som du sĂ€kert vet Ă€n mer Ă„trĂ„vĂ€rd! FöremĂ„l för en av Hodinkees vĂ€llĂ€sta âThe value propositionâ-artiklar.
Du kommer bada i vitindexerade Casioaks med den dÀr! Ok, överdrev lite men de Àr ju vÀldigt hypade nu. Hur Àr den egentligen?
Fick ocksÄ hem en idag men jag hade faktiskt köpt en svart.BestÀllde den med vita index igÄr,hÀmtar paketet och det va visst en svart.
![]()
Grymt vad tycker du?Fick ocksÄ hem en idag men jag hade faktiskt köpt en svart.
![]()
Jag tycker att den Àr sjukt cool. Inte vÀrldens bÀsta om man vill se vad klockan Àr i halvtaskigt ljus men vem bryr sig?Grymt vad tycker du?
Jag blev riktigt glad att det va svart för va den jag ville ha
Dom mÄste haft fel bild pÄ hemsidan.
Ja bandet va kanon.Jag tycker att den Àr sjukt cool. Inte vÀrldens bÀsta om man vill se vad klockan Àr i halvtaskigt ljus men vem bryr sig?Sitter riktigt bekvÀmt, vÀger inget och bandet var ovÀntat mjukt.
![]()
Ja, men det visste jag sen innan, har kollat lite recensioner pÄ Youtube.Ja bandet va kanon.
Ja den Àr bara frÀn
SÄg du det va snabblÄs till bandet?
Snyggt! Tycker du att den kÀnns annorlunda?Kul med paket..Casio ref:gw-5000-1jf..
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja faktiskt..skönare gummi.. Och man kÀnner lite lÀtt mer tyngd.. KÀnns att boetten Àr av stÄl..Snyggt! Tycker du att den kÀnns annorlunda?
Hade den synkat redan i lÄdan? Inte illa! Cool klocka det dÀr.Kul med paket..Casio ref:gw-5000-1jf..
![]()
![]()
![]()
![]()