• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

KÀnner ett rensningsbehov och kommer nog lÀgga ut denna helt nya GA-2110. Ger en headsup hÀr i trÄden om nÄgon Àr sugen.

IMG_20200219_172515.jpg
DSC06688.jpg
@gdae Do it!

G-shocks har aldrig fel :D:p
I beg to differ. :p Varför visas datumet nĂ€stan alltid som M-D? Jag har för mig att jag frĂ„gat det nĂ„gon gĂ„ng tidigare men minns inte svaret. Är USA deras frĂ€msta marknad (utanför Japan) eller finns det nĂ„gon annan rimlig förklaring för Japan kör vĂ€l ocksĂ„ med D-M liksom resten av vĂ€rlden?

I beg to differ. :p Varför visas datumet nĂ€stan alltid som M-D? Jag har för mig att jag frĂ„gat det nĂ„gon gĂ„ng tidigare men minns inte svaret. Är USA deras frĂ€msta marknad (utanför Japan) eller finns det nĂ„gon annan rimlig förklaring för Japan kör vĂ€l ocksĂ„ med D-M liksom resten av vĂ€rlden?
HĂ„ller med. Åtminstone Ă„tgĂ€rdat i dom nya modellerna :)

46A03B77-BEF0-4CE7-808B-ECBB1394A243.jpeg

Mycket som gÄtt för lÄngt i detta fall verkar det som.
Undrar om det blir vÀrldens första ISO certade dykare med stegrÀknare? :eek:
Vart ser du stegrÀknare? Kanske bara en spinoff pÄ frogman. Har svÄrt att tro att den skulle byta utseende helt och hÄllet.

NĂ€r @spammerstakeahike (fullt förstĂ„eligt) aldrig verkar tröttna pĂ„ sin sĂ„ tröt tĂ„lamodet hos mig och denna kom Ă€ntligen pĂ„ plats igĂ„r (5000G med 5000TFC ”Porter” bezel),
E7EE347C-3F5E-4E2E-B81B-9ADC07B34F3E.jpeg

VÀldigt, vÀldigt bra! :D
Denna kombon Àr grym pÄ stÄlisarna. BekvÀm, lÀtt men ÀndÄ alla fördelar frÄn att ha en stÄlis. Fast jag kanske Àr ensam om att tycka att lÀnken Àr för tung.

Vart ser du stegrÀknare? Kanske bara en spinoff pÄ frogman. Har svÄrt att tro att den skulle byta utseende helt och hÄllet.
Jag raljerar bara. StegrÀknare vore ju det sjukaste möjliga för denna modell. Mer seriöst sÄ verkar det ju som att det Àr en MTG/MRG modul i nya Frogman om bilderna Àr korrekta.

Tillbaka
Topp