@gdae Do it!KÀnner ett rensningsbehov och kommer nog lÀgga ut denna helt nya GA-2110. Ger en headsup hÀr i trÄden om nÄgon Àr sugen.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@gdae Do it!KÀnner ett rensningsbehov och kommer nog lÀgga ut denna helt nya GA-2110. Ger en headsup hÀr i trÄden om nÄgon Àr sugen.
![]()
![]()
Ăr det den gamla modulen? Vad stĂ„r det pĂ„ baksidan? Det lĂ„ter konstigt Ă€ndĂ„.Hej,
Jag har en dw-5600 som visar fel dag pga skottÄr, men nÀr jag försöker byta enbart dagen med +1 sÄ blir dagen fel ÀndÄ. Tips pÄ lösning? Tack!
![]()
Nya modulen dessutom. VÀljer du rÀtt Är dÄ?MÀrkning 3229
Bra frÄga, 04 kommer upp dÀr dag visas. Du menar plussa pÄ tills den visar mÄndag igen?Nya modulen dessutom. VÀljer du rÀtt Är dÄ?Du har inte valt 2021?
Tryck pÄ adjust knappen och visa vad det stÄr?
DÀr har du det. 2004-03-02 Àr en tisdag. Du mÄste ju vÀlja 2020 (som det Àr nu). Det ska alltsÄ stÄ 20.Bra frÄga, 04 kommer upp dÀr dag visas. Du menar plussa pÄ tills den visar mÄndag igen?
DÀr har du det. 2004-03-02 Àr en tisdag. Du mÄste ju vÀlja 2020 (som det Àr nu). Det ska alltsÄ stÄ 20.
G-shocks har aldrig felSĂ„klart
Tack för hjÀlpen!![]()
I beg to differ.G-shocks har aldrig fel![]()
HĂ„ller med. Ă tminstone Ă„tgĂ€rdat i dom nya modellernaI beg to differ.Varför visas datumet nĂ€stan alltid som M-D? Jag har för mig att jag frĂ„gat det nĂ„gon gĂ„ng tidigare men minns inte svaret. Ăr USA deras frĂ€msta marknad (utanför Japan) eller finns det nĂ„gon annan rimlig förklaring för Japan kör vĂ€l ocksĂ„ med D-M liksom resten av vĂ€rlden?
Bara gÄ blÄtand sÄ löser det sig!HÄller med. à tminstone ÄtgÀrdat i dom nya modellerna![]()
I beg to differ.Varför visas datumet nĂ€stan alltid som M-D? Jag har för mig att jag frĂ„gat det nĂ„gon gĂ„ng tidigare men minns inte svaret. Ăr USA deras frĂ€msta marknad (utanför Japan) eller finns det nĂ„gon annan rimlig förklaring för Japan kör vĂ€l ocksĂ„ med D-M liksom resten av vĂ€rlden?
Det dÀr Àr inte ISO standard!
Mycket som gÄtt för lÄngt i detta fall verkar det som.De gÄr för lÄngt med carbon och nÀtta klockor.
Vart ser du stegrÀknare? Kanske bara en spinoff pÄ frogman. Har svÄrt att tro att den skulle byta utseende helt och hÄllet.Mycket som gÄtt för lÄngt i detta fall verkar det som.
Undrar om det blir vÀrldens första ISO certade dykare med stegrÀknare?![]()
Denna kombon Ă€r grym pĂ„ stĂ„lisarna. BekvĂ€m, lĂ€tt men Ă€ndĂ„ alla fördelar frĂ„n att ha en stĂ„lis. Fast jag kanske Ă€r ensam om att tycka att lĂ€nken Ă€r för tung.NĂ€r @spammerstakeahike (fullt förstĂ„eligt) aldrig verkar tröttna pĂ„ sin sĂ„ tröt tĂ„lamodet hos mig och denna kom Ă€ntligen pĂ„ plats igĂ„r (5000G med 5000TFC âPorterâ bezel),
![]()
VÀldigt, vÀldigt bra!![]()
Nog Àr man ganska klen om man tycker lÀnken Àr tung - tillbaka till gymmet, ha ha!Denna kombon Àr grym pÄ stÄlisarna. BekvÀm, lÀtt men ÀndÄ alla fördelar frÄn att ha en stÄlis. Fast jag kanske Àr ensam om att tycka att lÀnken Àr för tung.
Jag raljerar bara. StegrÀknare vore ju det sjukaste möjliga för denna modell. Mer seriöst sÄ verkar det ju som att det Àr en MTG/MRG modul i nya Frogman om bilderna Àr korrekta.Vart ser du stegrÀknare? Kanske bara en spinoff pÄ frogman. Har svÄrt att tro att den skulle byta utseende helt och hÄllet.
Tycker inte att lÀnken Àr tung men du har absolut en poÀng!Denna kombon Àr grym pÄ stÄlisarna. BekvÀm, lÀtt men ÀndÄ alla fördelar frÄn att ha en stÄlis. Fast jag kanske Àr ensam om att tycka att lÀnken Àr för tung.
Det mÄste vara nÄgon med förnuftet i behÄll pÄ R&D avdelningen som har lÀckt för att skapa folkstorm pÄ G-Shock forum runtomkring i vÀrlden.
CC fÄr G-Shock att se ut som 500kr klockor pÄ Ur&Penn.De gÄr för lÄngt med carbon och nÀtta klockor.
- Och det hÀr Àr det första jag ser nÀr jag kollar KS nu pÄ morgonen - vaknade i alla fall upp!!!