FÄr vÀl trÀna lite mer dÄNog Àr man ganska klen om man tycker lÀnken Àr tung - tillbaka till gymmet, ha ha!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr vÀl trÀna lite mer dÄNog Àr man ganska klen om man tycker lÀnken Àr tung - tillbaka till gymmet, ha ha!
Mycket som gÄtt för lÄngt i detta fall verkar det som.
Undrar om det blir vÀrldens första ISO certade dykare med stegrÀknare?![]()
NĂ€r @spammerstakeahike (fullt förstĂ„eligt) aldrig verkar tröttna pĂ„ sin sĂ„ tröt tĂ„lamodet hos mig och denna kom Ă€ntligen pĂ„ plats igĂ„r (5000G med 5000TFC âPorterâ bezel),
![]()
VÀldigt, vÀldigt bra!![]()
Tack!Gott att du Àntligen fick tag i en! KS-modd?
StegrÀknare Àr bara mitt raljerande (hoppas jag iaf!).Hade hellre sett att de uppgraderat dykdator-delen. Kan ju inte vara sÄ svÄrt att göra det. Finns ju mÀngder med avancerade dykdatorer i lÀgre prisklasser som Àr handledsburna / klock-size. StegrÀknare...bah.
SÄ mycket bÀttre Àn GG efterföljaren!Nyduschad. Inte jag men MM.
![]()
SÄ mycket bÀttre Àn GG efterföljaren!
Riktigt bra!Ăppelklocka,
![]()
SÄ a1000 stÄr för analog istÀllet för d1000. Kanske blir tvÄ parallella linjer. Passar sÀkert perfekt för den dÀr dykaren som hatar digitalt och mÄste ha koll pÄ sina steg under vattnetLite mer rykten gÀllande Frogman:
https://www.g-central.com/g-shock-frogman-gwf-a1000/
bÀttre bild frÄn WUS![]()
Patina.Ăr det bara mina ögon eller ser bezels pĂ„ de begagnade ut...?
bÀttre bild frÄn WUS![]()
Sjukt snygga! Vet vi mÄtten?bÀttre bild frÄn WUS![]()
Ăr det Bluetooth pĂ„ denna?Nyduschad. Inte jag men MM.
![]()
Ăr det Bluetooth pĂ„ denna?
LÀngtar tills dessa slÀpps.. Milijoner med funktioner: Solceller, radiosignaler, gps, stegrÀknare, tryckmÀtare, höjdmÀtare, kalorirÀknare, pulsmÀtare, varvsmÀtare (vid löpning) mm.. Men INGET SAFIRGLAS!!?? Hur Àr det möjligt??
![]()
Den mÄste ju ta sÄdan specifik information som plats och solens upp- och nedgÄng via app och BT?bÀttre bild frÄn WUS![]()
Patina.
Fast rangeman fixar ju det utan. RÀcker ju att skriva in koordinater och datum sÄ vet denDen mÄste ju ta sÄdan specifik information som plats och solens upp- och nedgÄng via app och BT?
Den mÄste ju ta sÄdan specifik information som plats och solens upp- och nedgÄng via app och BT?
Fast rangeman fixar ju det utan. RÀcker ju att skriva in koordinater och datum sÄ vet den![]()
Det stÀmmer men RM kan inte visa ortspecifika platser utan bara data. Annars mÄste den lilla klockan ligga inne med en ganska sÄ saftig databasRangeman v.1 har inte BT men kan visa solens upp och nedgÄng... den krÀver bara hemstadens koordinater.
Vad Àr modellbetÀckning pÄ de?
Jag hÄller med, borstad stÄl.Riktigt snygga men visst ser vÀl "bezeln" ut att vara av stÄl?
Ah du tÀnker sÄ. Fast alla BT modeller hittils har ju funkat utan BT ocksÄ. AlltsÄ dom fÄr inte vara beroende utav BT men det underlÀttar med BT. I vilket fall Àr det ju coolt.Det stÀmmer men RM kan inte visa ortspecifika platser utan bara data. Annars mÄste den lilla klockan ligga inne med en ganska sÄ saftig databas![]()