• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Införskaffade en hÀrligt sliten GD350 för 200 spÀnn med motivationen att jag mÄste testa vibrationslarm.

Första intrycket Àr tyvÀrr att den sitter obekvÀmt och mest Àr i vÀgen, men belysningen Àr bra och det Àr lagom knuff i vibrationen.

Ger den chansen i en vecka eller sÄ, om jag inte vÀnjer mig sÄ fÄr den kila vidare...

IMG_20200304_082421.jpg

NÀ sÄ inte tillÄten hÀr? Snart fÄr m a n vÀl pm fr Admin... :D
Blir anonyma hot och bajs i brevlÄdan för sÄna som dig. ;) SkÀmt Äsido sÄ Àr det dÀr jÀkligt mycket klocka för pengarna. Jag har haft bÄde den du har och den svarta och de Àr riktigt hÀrliga. SÄg nÄgon som moddade dem genom att ta bort delar av ramen och Àven ta bort lite av texten, det blev riktigt tjusigt. :)

Införskaffade en hÀrligt sliten GD350 för 200 spÀnn med motivationen att jag mÄste testa vibrationslarm.

Första intrycket Àr tyvÀrr att den sitter obekvÀmt och mest Àr i vÀgen, men belysningen Àr bra och det Àr lagom knuff i vibrationen.

Ger den chansen i en vecka eller sÄ, om jag inte vÀnjer mig sÄ fÄr den kila vidare...

IMG_20200304_082421.jpg
Ta bort vingarna sÄ sitter den bÀttre.
I alla fall pÄ min arm :)

Har klockor en sjÀl? - obehaglig historia!
Har en lÀngre tid Àgt en Frogman som jag gillar och anvÀnder en del trots storleken pÄ den och att jag bara skrivbordsdyker.
Det som imponerat mest Àr dock att den oftast radiosynkat pÄ natten, Àven nÀr mina övriga GShock inte gjort det.
För nÄgon vecka sedan köpte jag en Frogman till och dÄ uppstod tydligen svartsjuka. Den gamle slutade att synka oavsett var jag placerade den. Den nya synkade snÀllt varje natt.
Efter att jag provat nÀstan alla stÀllen den gamle brukade synka pÄ utan resultat tog jag med den in i sovrummet och hÀngde den pÄ sÀnggaveln (frun sÄg fundersam ut). NÀsta morgon hade den synkat igen. Tillbaka pÄ skrivbordet bredvid den andra vÀgrar den synka igen - tydligen svartsjuk, lÀskigt!
3300C35A-944C-4793-8533-96CE2163A5F4.jpeg

Har en lÀngre tid Àgt en Frogman som jag gillar och anvÀnder en del trots storleken pÄ den och att jag bara skrivbordsdyker.
Det som imponerat mest Àr dock att den oftast radiosynkat pÄ natten, Àven nÀr mina övriga GShock inte gjort det.
För nÄgon vecka sedan köpte jag en Frogman till och dÄ uppstod tydligen svartsjuka. Den gamle slutade att synka oavsett var jag placerade den. Den nya synkade snÀllt varje natt.
Efter att jag provat nÀstan alla stÀllen den gamle brukade synka pÄ utan resultat tog jag med den in i sovrummet och hÀngde den pÄ sÀnggaveln (frun sÄg fundersam ut). NÀsta morgon hade den synkat igen. Tillbaka pÄ skrivbordet bredvid den andra vÀgrar den synka igen - tydligen svartsjuk, lÀskigt!

Kvarts har lika mycket sjÀl som mekaniska ur utan tvekan!

MB synk ÄR svart magi...

NÄgon som har koll nÀr GA-2110 modellerna (grön&gul) kommer in i butikerna...och vilka som kommer att ha den? Samt om fler fysiska butiker plockar in GA-2100 modellen..

Tillbaka
Topp