SundayAgency
Basic
Fynd frÄn förr. SÀkert 20 Är pÄ nacken men tror ett batteribyte Àr allt som behövs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack. RÀtt stort alltsÄ. GÀller att hÀnga med. Eller jag vill hÀnga med.En social media plattform dÀr du laddar upp egna musikvideos och har 500 milj anvÀndare och kraftigt vÀxande bland yngre
He he, tror du inte pÄ migKolla hÀr
Det var en DW-5600 och en GW-5000 jag polerade. Det finns bild lite lÀngre ner pÄ sidanAha, jag trodde du hade polerat en GW 5000! Men det dÀr inlÀgget kÀnner jag ju igen.
Det var en DW-5600 och en GW-5000 jag polerade. Det finns bild lite lÀngre ner pÄ sidan![]()
Fynd frÄn förr. SÀkert 20 Är pÄ nacken men tror ett batteribyte Àr allt som behövs!
![]()
Helt OK om man inte Àr petig men oskarp i solsken och slÀpljus.Ah, nu ser jag. Men blev det inte bra dÄ efter att den fÄtt klÀder pÄ sig igen?
Dessa modeller kommer att ha det. Riktigt snygga!Finns det nÄgon g-shock i rimlig storlek med vibrerande alarm? NÄgon med erfarenheter?
Kunde vara smidigt att ha som vÀckarklocka ibland.
Nu har jag följt med lite dÄligt hÀr. Finns det nÄgot datum för dessa? TÀnk sÄ trevligt att vakna pÄ morgonen av en vibrerande klockaDessa modeller kommer att ha det. Riktigt snygga!
![]()
April-maj nĂ„got va? Ăven den nya spring-steg rĂ€knaren gbd-100 ska ha vib alarm.Nu har jag följt med lite dĂ„ligt hĂ€r. Finns det nĂ„got datum för dessa? TĂ€nk sĂ„ trevligt att vakna pĂ„ morgonen av en vibrerande klocka![]()
VÀldigt intressanta dom dÀr.Dessa modeller kommer att ha det. Riktigt snygga!
![]()
Jag vet! Men jag ska inte köpa nÄgot nytt i Är och helst inte nÀsta Är hellerVÀldigt intressanta dom dÀr.
Hehe, det har vart min plan ocksÄ för 2020. Men sen sÄ gick man och förhandsboka en Seiko dykare... och tidvatten vore ju coolt nÀr man drar till Bali i slutet pÄ Aug...Jag vet! Men jag ska inte köpa nÄgot nytt i Är och helst inte nÀsta Är heller![]()
Finns det nÄgot prisuppfattning för dessa?VÀldigt intressanta dom dÀr.
24,200 JPY sÄg jag pÄ G-Central sÄ drygt 2 000 SEK dÄ... Vet inte om det Àr utan skatt osv...Finns det nÄgot prisuppfattning för dessa?
Snygg..ny inköpt ?
Snygg..ny inköpt ?
Hörni proffs, Àr det samma infÀstning pÄ band/lÀnk pÄ en GM-5600 som pÄ en DW-5600?
Moddandet pockar redan pÄ nÀmligen.
Svar till en undrande novis i detta fallet.
NÄgon som har spec pÄ dessa? storlek osv.Dessa modeller kommer att ha det. Riktigt snygga!
![]()
KÀnde pÄ mig att det kunde vara sÄ.DW-5600/GW-5000 band passar ej bra pÄ GM-5600, har provat och ser inte bra ut. Kanske bÀttre tvÀrtom iof.
AlltsÄ mm mÀssigr sÄ passar dom vÀl men det ser inte harmoniskt ut. FörstÄr jag rÀtt? Boetten Àr ju samma.DW-5600/GW-5000 band passar ej bra pÄ GM-5600, har provat och ser inte bra ut. Kanske bÀttre tvÀrtom iof.
NÄgon som har spec pÄ dessa? storlek osv.
https://www.g-central.com/g-shock-g-lide-gbx-100-with-mip-lcd-and-bluetooth/NÄgon som har spec pÄ dessa? storlek osv.
SÄ nÄgonstans mellan den minsta och största Squaren? Gött. Bra beskrivning
AlltsÄ mm mÀssigr sÄ passar dom vÀl men det ser inte harmoniskt ut. FörstÄr jag rÀtt? Boetten Àr ju samma.