Passar perfekt till dotterns simtrÀning!- Cool, men krÀvande vad gÀller klÀdsel o tillfÀlle![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Passar perfekt till dotterns simtrÀning!- Cool, men krÀvande vad gÀller klÀdsel o tillfÀlle![]()
Min stÄlis blir inte heller fullt laddad i fönstret sÄ hÀr Ärs. Ibland har jag lagt den under en lampa över nÄgra timmar och dÄ blir det bÀttre.För er KS vÀnner som har en GMW-b5000d hur stÄr det till med laddningen nu under Ärets mörkare tider?
Min har aldrig orkat över typ 75% Àven om den mestadels legat pÄ fönsterbrÀdan.
![]()
För er KS vÀnner som har en GMW-b5000d hur stÄr det till med laddningen nu under Ärets mörkare tider?
Min har aldrig orkat över typ 75% Àven om den mestadels legat pÄ fönsterbrÀdan.
![]()
Min GW-B5600-2ER hade samma problem, och satte den framför en av sambons vÀxtlampor under natten och tvÄ nÀtter rÀckte för att fÄ upp den till max!Min stÄlis blir inte heller fullt laddad i fönstret sÄ hÀr Ärs. Ibland har jag lagt den under en lampa över nÄgra timmar och dÄ blir det bÀttre.
Min GW-B5600-2ER hade samma problem, och satte den framför en av sambons vÀxtlampor under natten och tvÄ nÀtter rÀckte för att fÄ upp den till max!
DÄ kan man ha pÄ sig den under dagen![]()
Min set-up![]()
Kör med denna i natt![]()
KÀnns som att det dÀr kostar mer energi (och Àr omstÀndligare) Àn att köra vanligt batteri som rÀcker flera Är.Min set-up
![]()
Man fÄr akta sig för att klockan inte blir för varm, sÄ det bÀsta Àr att köra med LED om möjligt. Halogen kan bli rÀtt varmt... sÄ ha lagom avstÄnd![]()
HÄller med, bra poÀng! Inte miljövÀnligt eller hÄllbart!KÀnns som att det dÀr kostar mer energi (och Àr omstÀndligare) Àn att köra vanligt batteri som rÀcker flera Är.![]()
Ingen av mina solladdade har slocknat under vintern och jag underhÄllsladdar aldrig. De med indikator brukade gÄ ner till M och sen ordnade det till sig pÄ sommaren.HÄller med, bra poÀng! Inte miljövÀnligt eller hÄllbart!
Tough solar kommer hĂ„lla batteriet tillrĂ€ckligt laddat i lĂ€ngden vid normal anvĂ€ndning av klockan. För min del var lampan Ă€ndĂ„ tĂ€nd dĂ„ min sambo hade nĂ„gra vĂ€xter i âljusrehabâ i detta mörka land... sĂ„ passade pĂ„ att hĂ€nga den vid lampan för att toppa upp.![]()
De Àr onekligen vÀldigt trevliga, skall sjÀlv kika pÄ en sÄdan nÀr jag kommer hem i sommarVisste innerst inne att det bara var en tidsfrÄga. Casio Oak bestÀlld..
![]()
Hade den gröna haft positiv display hade den varit given hemma hos migDe Àr onekligen vÀldigt trevliga, skall sjÀlv kika pÄ en sÄdan nÀr jag kommer hem i sommar![]()
Jag siktar in mig pÄ den svarta som Àr nÀstintill olÀsbar !Hade den gröna haft positiv display hade den varit given hemma hos mig![]()
Jag siktar in mig pÄ den svarta som Àr nÀstintill olÀsbar !Hade den gröna haft positiv display hade den varit given hemma hos mig![]()
Japp, jag har en grön. Ruggigt trevligJag siktar in mig pÄ den svarta som Àr nÀstintill olÀsbar !
Har för mig att den gode @Nilas har en![]()
Jag har 18cm runt handleden. (mellan knutan och handen) Sitter grymt bra.
Fick bli ett snabbt klockbyte sÄ hÀr pÄ kvÀllskvisten.
![]()
Jag roade mig med att sÀtta ihop gen2-lÀnken och montera den pÄ min GW-S5600, nu Àr den otroligt bekvÀm att bÀra!
Tack vare titanbaklock och knappar sÄ vÀger den in pÄ lÄga 71gr trots resinbezel och lÀnk istÀllet för det obekvÀma stenhÄrda kolfiberbandet som Àr original!
Inte dumt alls
![]()
![]()
![]()