Vad ligger de pÄ? Var vÀl 12000 kr som ny. Mycket mer nu eller?- En Porter blir mycket, mycket dyrare![]()
Edit: kollade nu pĂ„ chrono24. Ăver sextio lakan! Hej bara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad ligger de pÄ? Var vÀl 12000 kr som ny. Mycket mer nu eller?- En Porter blir mycket, mycket dyrare![]()
NÀ, den Àr vÀldigt bekvÀm pÄ handleden.Du tycker förresten inte att det kÀnns fel att den Àr sÄ lÀtt?
Du uppskattar inte DLC-coatingen tillrĂ€ckligt hör jag! Det Ă€r helt sjukt vad det gör skillnad faktiskt. @Airbus försökte repa sin klocka men det gick inte. NĂ€r du hĂ€ller vatten pĂ„ klockan sĂ„ pĂ€rlar det verkligen av som pĂ„ en gĂ„s. Det Ă€r ett verkligt rymdmaterial det dĂ€r! Tycker jag i alla fallVisst Ă€r det bĂ„da titanarna jag ser? Ăr sĂ„ sjukt sugen pĂ„ den svarta sĂ„ jag mĂ„ste ta i med varje fiber i min kropp för att stĂ„ emot köpimpulsen. Tycker egentligen att det Ă€r orimliga pengar för vad man fĂ„r, men Ă€ndĂ„...![]()
Japp, LE. En Porter hade varit grymt, Sjukt fin Àr den!Den Àr cool helt klart! Det var vÀl en limited edition? För mig skulle nog en s.k. Porter ligga högst upp pÄ önskelistan, men en sÄn lÀr vÀl inte gÄ att uppbringa...
grymt sexig klocka. vad fick du ge för den?Tur att det bara Àr 1 dag kvar pÄ OWG, idag kom det paket
![]()
Bara liteBra val! Kliar i fingrarna pÄ dig förstÄr jag?![]()
TackarSnyggt, gratulerar![]()
5394:- gav jag för dengrymt sexig klocka. vad fick du ge för den?
- HÄller helt med, superbekvÀm!NÀ, den Àr vÀldigt bekvÀm pÄ handleden.
Riktigt pÄskig!Nymoddat, blev bÀttre Àn förvÀntat!
Kommer upp pÄ K&S under dagen...
![]()
Bra trio!Bara 3 GShocks? RÀtt enkelt för mig. Har bara dessa just nu...
![]()
I dessa osÀkra tider Àr det skönt att det finns stabila institutioner man kan lita pÄ, sÄ som S.Ls morgonfoton!
Verkligen!!! DÄlig handledstid pÄ Mudmastern pÄ sistone bara.Bra trio!
Lugnt i t-banan nuförtiden?I dessa osÀkra tider Àr det skönt att det finns stabila institutioner man kan lita pÄ, sÄ som S.Ls morgonfoton!![]()
Tack men Àven denna ritual Àr lite svajig numer dÄ Àven jag grupperar hemmabas ibland nÀr tillfÀllet medger.I dessa osÀkra tider Àr det skönt att det finns stabila institutioner man kan lita pÄ, sÄ som S.Ls morgonfoton!![]()
Vid 05.20 hugget Àr det alltid relativt lugnt, pandemi eller ej. Men helt klart mycket lugnare pÄ vÀg hem pÄ eftermiddagen.Lugnt i t-banan nuförtiden?
Den passar och gÄr att göra i princip hur kort som helst tack vare att samtliga lÀnkar sitter ihop pÄ samma sÀtt![]()
Visst Àr den!Det blev ju hur bra som helst. Tack för det snabba svaret. VÀldigt mysig lÀnk!
![]()
Det gula passade riktigt bra pÄ S5600.Man kanske skulle köra pÄ den hÀr kombon istÀllet, kan det vara bÀttre köpsug pÄ en fullset 5610 med fin bezel och lÀnk Àn med ett gult det pÄ tro?
Jag gillade det gula och tycker det passade bra pÄ S5600!
![]()
![]()