Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăntligen kom den pĂ„Jag köpte den hĂ€r i början pĂ„ mars men pga #owgmarch har jag inte kunnat prova den förrĂ€n idag.
Tack @Fujoor. Grym mod.
![]()
Haha, ja den har legat och tittat snett pĂ„ mig i snart en hel mĂ„nad, men den som vĂ€ntar pĂ„ nĂ„got gott...Ăntligen kom den pĂ„
Snyggt bredvid paracord armbandet. Jag hade ett liknande paracord armband hela förra sommaren!
Ăntligen kom den pĂ„
Snyggt bredvid paracord armbandet. Jag hade ett liknande paracord armband hela förra sommaren!
Klassiker!![]()
Varsel och g-shock den perfekta kombon![]()
![]()
Haha! Jag var kanske lite otydlig, menade varselklÀder inget annat.Ja... det Àr fascinerande hur mycket en G-Shock kan tÄla och överleva... corona, varsel, permitteringar, Arbetsförnedringen, Förnedringskassan, socianalen, anstÀllningsintervjuer, HR-översittare, diktatorchefer, alla besserwissrar pÄ jobbet, alla lata jÀvlar som utnyttjar en, slÀktmedlemmar som vet vad Àr det bÀsta för en, hundar och katter som slickar, river och tuggar pÄ klockjÀveln... och Gud som uppifrÄn avundsjukt tittar pÄ en för att Han sjÀlv inte har en G
... njae, det Àr inte lÀtt att vara en G-Shock...
And it's alive! Robusta grejjer dom hÀr gamla godingarna. "Porpuru moderu" frÄn 94.@Fujoor Du har PM !!!![]()
Ser frÀsch ut!Skulle ju inte handla pÄ ett tag , men sÄ blev det intespontanköpte denna prw-60. Vet att bÄde jag och @parasec har varit sugna pÄ den.
MÄste sÀga att den Àr över förvÀntan bra, ffa pga storleken. Den kÀnns ju typ som en 38 mm field klocka
![]()
In action!
![]()
Skulle ju inte handla pÄ ett tag , men sÄ blev det intespontanköpte denna prw-60. Vet att bÄde jag och @parasec har varit sugna pÄ den.
MÄste sÀga att den Àr över förvÀntan bra, ffa pga storleken. Den kÀnns ju typ som en 38 mm field klocka
![]()
SpĂ€nnande, det finns ju mĂ„nga coola 35or att sukta efter. Ăppna genast!HĂ€mtad idag, stor lĂ„da - inte sĂ„ stor klocka
![]()
![]()