• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag köpte den hÀr i början pÄ mars men pga #owgmarch har jag inte kunnat prova den förrÀn idag. :rolleyes:
Tack @Fujoor. Grym mod. :cigar:
Casio green 2_mini.jpg

Äntligen kom den pĂ„ :)
Snyggt bredvid paracord armbandet. Jag hade ett liknande paracord armband hela förra sommaren!
Haha, ja den har legat och tittat snett pÄ mig i snart en hel mÄnad, men den som vÀntar pÄ nÄgot gott... :p
Paracord Àr perfekt som komplement till en redan snygg klocka. ;)

Varsel och g-shock den perfekta kombon:)
6E5F942A-D3E0-4AED-A032-D00474515D67.jpeg

Ja... det Àr fascinerande hur mycket en G-Shock kan tÄla och överleva... corona, varsel, permitteringar, Arbetsförnedringen, Förnedringskassan, socianalen, anstÀllningsintervjuer, HR-översittare, diktatorchefer, alla besserwissrar pÄ jobbet, alla lata jÀvlar som utnyttjar en, slÀktmedlemmar som vet vad Àr det bÀsta för en, hundar och katter som slickar, river och tuggar pÄ klockjÀveln... och Gud som uppifrÄn avundsjukt tittar pÄ en för att Han sjÀlv inte har en G :D:D:D
... njae, det Àr inte lÀtt att vara en G-Shock...

Senast Àndrad:
Ja... det Àr fascinerande hur mycket en G-Shock kan tÄla och överleva... corona, varsel, permitteringar, Arbetsförnedringen, Förnedringskassan, socianalen, anstÀllningsintervjuer, HR-översittare, diktatorchefer, alla besserwissrar pÄ jobbet, alla lata jÀvlar som utnyttjar en, slÀktmedlemmar som vet vad Àr det bÀsta för en, hundar och katter som slickar, river och tuggar pÄ klockjÀveln... och Gud som uppifrÄn avundsjukt tittar pÄ en för att Han sjÀlv inte har en G :D:D:D
... njae, det Àr inte lÀtt att vara en G-Shock...
Haha! Jag var kanske lite otydlig, menade varselklÀder inget annat. :)

Skulle ju inte handla pÄ ett tag , men sÄ blev det inte :) spontanköpte denna prw-60. Vet att bÄde jag och @parasec har varit sugna pÄ den.

MÄste sÀga att den Àr över förvÀntan bra, ffa pga storleken. Den kÀnns ju typ som en 38 mm field klocka :)
IMG_20200401_164403.jpg

Mkt trevlig, ser ut som en bra storlek och bra pris den fanns till! Hur Àr storlek mot Gst-B200? :)

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp