Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Betydligt mindre och dessutom en riktig lÀttviktare! Sen att den mer eller mindre Àr en mudmaster i miniformat Àr inte helt fel!Mkt trevlig, ser ut som en bra storlek och bra pris den fanns till! Hur Àr storlek mot Gst-B200?![]()
Inte sĂ„ mĂ„nga med den lĂ„dan...SpĂ€nnande, det finns ju mĂ„nga coola 35or att sukta efter. Ăppna genast!![]()
Jag gissar att min erfarenhet av modellen Àr noll existerande.Inte sÄ mÄnga med den lÄdan...
TyvĂ€rr har jag aldrig sett nĂ„n MRG med sĂ„ stor âlĂ„daâ.Jag gissar att min erfarenhet av modellen Ă€r noll existerande.
MRG ?
VĂ€ska?TyvĂ€rr har jag aldrig sett nĂ„n MRG med sĂ„ stor âlĂ„daâ.
Menar du PorterVĂ€ska?
En sÄdan borde alla ha i sin samling.Köpte denna igen. En klassiker som man njuter av att ha hemma. En av de mest prisvÀrda G-Shockarna. Fick vÀnta till kvÀllen för att syncen skulle gÄ igenom. Alltid lite kÀmpigt pÄ dagtid.
![]()
![]()
![]()
Ja. Gjorde misstaget att sÀlja den förra för flera Är sen. Nu gick den pÄ 250 kr mer, men nu ska den stanna.En sÄdan borde alla ha i sin samling.
Snygg! Gratulerar!Skulle ju inte handla pÄ ett tag , men sÄ blev det intespontanköpte denna prw-60. Vet att bÄde jag och @parasec har varit sugna pÄ den.
MÄste sÀga att den Àr över förvÀntan bra, ffa pga storleken. Den kÀnns ju typ som en 38 mm field klocka
![]()
Blir det en recension sÄ smÄningom?In action!
![]()
Tydligen ska den vara "lite" smart utav sigAbsolut inte min grej, gör den sÄnt skit sÄ Äker den ut!![]()
Vad heter modellen ?Köpte denna igen. En klassiker som man njuter av att ha hemma. En av de mest prisvÀrda G-Shockarna. Fick vÀnta till kvÀllen för att syncen skulle gÄ igenom. Alltid lite kÀmpigt pÄ dagtid.
![]()
![]()
![]()
LÀnkarmbandet Àr ju bara wonderlovelyJag köpte en sÄn till sambon i julklapp och hon fick Àven en kombilÀnk till den för hon gillar lÀnk mer Àn gummi/plast/resin, kalla det vad du vill. Jag tjuvlÄnar den ibland för den Àr sÄ grymt skön att bÀra. Ingen risk för s.k. wrist fatigue dÀr inte!
![]()
Packat upp gÄrdagens inköp, stÀllt in och synkat. Första gÄngen jag fÄtt en GShock i en vÀska
![]()
- Kommer! Just nu har frugan satt mig i arbeteBild pÄ klockan ocksÄ!
- Kommer! Just nu har frugan satt mig i arbete![]()
- I det hĂ€r fallet ja! Hon skickade mig att handla sĂ„ att hon kan bakaArbete? Ăr det nĂ„t man kan Ă€ta?
Man kan Ă€ta pĂ„ arbetet ?? =)Arbete? Ăr det nĂ„t man kan Ă€ta?