Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, eller hur! Jag undrar detsamma!Har du shoppat fÀrdigt @Hans B 1955 ???
Coola dom dÀr. Var lite inne pÄ en sÄn förra Äret nÀr jag hade lite vandringsresa inplanerad. Vart en mudmaster ist...
Haha vafan Hans!- Hemma igen efter ett försiktigt besök pÄ lokala ICA-butiken. Men nu bakas det bullar och dÄ ligger fokus pÄ det
VÀskan har jag dock hunnit inspektera, inget mÀrkvÀrdigt men kul förstÄs.
Vad gÀller klockan kommer jag tillbaka med bilder och funderingar senare.
![]()
![]()
En Porter! Oj hoppla. Grymt köp som vanligt Hans!Packat upp gÄrdagens inköp, stÀllt in och synkat. Första gÄngen jag fÄtt en GShock i en vÀska
![]()
- Hemma igen efter ett försiktigt besök pÄ lokala ICA-butiken. Men nu bakas det bullar och dÄ ligger fokus pÄ det
![]()
![]()
Bullbaket gÄr enligt plan, Helena bakar och jag diskar
- En bild pÄ nyheten. Fler kommer eftersom. Vill kÀnna lite pÄ den först och tycka till lite sen.
![]()
Shit!! Stort Grattis! Var hittade du denna fantastiska G-shock???Bullbaket gÄr enligt plan, Helena bakar och jag diskar
- En bild pÄ nyheten. Fler kommer eftersom. Vill kÀnna lite pÄ den först och tycka till lite sen.
![]()
Otroligt att du fÄtt tag pÄ en Porter..Shit!! Stort Grattis! Var hittade du denna fantastiska G-shock???
Det kommer
@Hans B 1955 levererar igenBullbaket gÄr enligt plan, Helena bakar och jag diskar
![]()
- Bullarna Ă€r âfinska örfilarâ. Gott och nyttigt@Hans B 1955 levererar igenInga dĂ„liga bullar det dĂ€r! Det ska bli intressant att höra dina reflektioner runt Porter jĂ€mfört med Titan!
:-O NÄgon har tagit pÄ sig spenderbyxorna tror jag bestÀmt!- Hemma igen efter ett försiktigt besök pÄ lokala ICA-butiken. Men nu bakas det bullar och dÄ ligger fokus pÄ det
![]()
![]()
- Portern Àr i stÄl, men har DLC-belÀggning pÄ bÄde klocka och band. Det Àr den ensam om hittills.Visst Àr Portern i stÄl vad? Jag förmodar isf att den kÀnns exakt som en "vanlig" stÄlis. Det Àr vÀl bara fÀrgsÀttningen som Àr annorlunda?
- Portern Àr i stÄl, men har DLC-belÀggning pÄ bÄde klocka och band. Det Àr den ensam om hittills.
En till dig @Flipper2
SvÄrt att fota i molnigt vÀder, blir sÀkert mer och bÀttre bilder nÀr det Àr soligt igen.
Detta Ă€r en av de mer udda fĂ€rger jag sett pĂ„ en dw-6600 (dw-6630 har denna). FrĂ„n 94 i vĂ€ldigt bra skick. KĂ€nns som den knappt blivit anvĂ€nd. Lite skav hĂ€r Ă„ var pĂ„ bezel, men annars i grymt skick. Ăven packningen var i god form.
![]()
Den Ă€r dock ingen âstĂ„lisâ.Ăr inte titanen DLC behandlad ocksĂ„?
Hehe dw-6630b-6 ska det varaDet verkar vara DW-6630cc-6 (crazy colors - 6, purpurfÀrgad)...
... fÀrgen passar dig inte alls![]()