Promenad i solen, fortfarande Porter pÄ handleden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, nice try! 44mm kanske inte Àr helt optimalt i den Äldern.Bra dÀr! Försöker sjÀlv smyga in ett tidigt klockintresse. Den var lite tung. FÄr hitta nÄgot mindre sen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hybrid? Hur upplever du kvaliteten? VÀldigt off topic för trÄden men jag funderar pÄ en Whitehybrid nu till vÄren.
Syftar du pÄ cykeln? Jag har ingen aning om vad det Àr. Jag fick den av min frus pappa. Tror han hittat den pÄ loppis och lagat den sjÀlvHybrid? Hur upplever du kvaliteten? VÀldigt off topic för trÄden men jag funderar pÄ en Whitehybrid nu till vÄren.
Precis, har hört att de ska vara vÀldigt prisvÀrda med kvalitetskomponenter frÄn Shimano osv.Syftar du pÄ cykeln? Jag har ingen aning om vad det Àr. Jag fick den av min frus pappa. Tror han hittat den pÄ loppis och lagat den sjÀlvgick bra att cykla till jobbet iaf.
$399 + moms sÄ det blir vÀl sÀkert strax norr om 5k i Sverige tÀnker jag?https://topperjewelers.com/collecti...with-heart-rate-monitor-gbd-h1000-1a7-deposit
Ăr det hĂ€r priset bekrĂ€ftat? 399$ kĂ€nns billigt?
Edit: Okej, det verkar stÀmma.![]()
Har faktiskt inget att jÀmföra med. Kul att jag fick en mÀrkescykelPrecis, har hört att de ska vara vÀldigt prisvÀrda med kvalitetskomponenter frÄn Shimano osv.
$399 + moms sÄ det blir vÀl sÀkert strax norr om 5k i Sverige tÀnker jag?
Jag var rÀdd att den skulle vara nÀrmare 7-8k. Det kanske blir ett köp trots allt..Precis, har hört att de ska vara vÀldigt prisvÀrda med kvalitetskomponenter frÄn Shimano osv.
$399 + moms sÄ det blir vÀl sÀkert strax norr om 5k i Sverige tÀnker jag?
NyaHelt okej att stÀlla in nollan sjÀlv. Vill bara undvika mecket med app osv. Garmin skulle kunna vara ett alternativ. Ska kika pÄ det. Finns det "Àldre" modeller med funktionen som jag skulle kunna leta efter pÄ typ Tradera och eBay?
Oj. Pokemon boll! LÄter som nÄt för min lilla tjej!Nu Àr hon glad i alla fall. Hon gillade dock förpackningen bÀttre Àn klockan, den kommer i en Pokémon-boll.
Dottern Àr bara hemma för att hon Àr snorig och dÄ fÄr hon inte vara pÄ förskolan tydligen. I vanliga fall Àr det lugnt att vara hemma med henne nÀr hon Àr sjuk för hon vill mest mysa i soffan men nu nÀr hon bara Àr lite förkyld sÄ gÄr det i 200 knyck hela dagarna. Hon klarar ju inte av att sitta stilla mer Àn fyra sekunder i taget...
JodÄ, vi skulle bara ta bilden, nu har hon den pÄ sig. Den Àr tyvÀrr lite stor men den ramlar i alla fall inte av.
BÀsta klocklÄdan nÄgonsin ju!Nya
Oj. Pokemon boll! LÄter som nÄt för min lilla tjej!![]()
Knappt har jag hunnit fÄ hem min första
G-Shock innan en ny bestÀlldes. Denna gÄng en grön. Kommer att passa fint nu till sommaren.
Ref: DW5600SB-3ER
![]()
Haha visa bild pÄ den och ja. Den kÀndes poppis.BÀsta klocklÄdan nÄgonsin ju!
![]()
Inte sÄ ovanlig tror jag.VÀldigt ovanlig modell? Kul!
600kr pÄ Klockia, bara att bestÀlla.Haha visa bild pÄ den och ja. Den kÀndes poppis.![]()
Den Àr slut, jag tÀnkte bestÀlla en600kr pÄ Klockia, bara att bestÀlla.![]()
Aw, typiskt. Var ett helt gÀng pÄ forumet som köpte sÄ kommer kanske pÄ K&S.Den Àr slut, jag tÀnkte bestÀlla en![]()
Pokémon blir aldrig barnsligtTillbaka i trÄden igen, grabben fick sin Pokémon Baby-G och jag fick ta över hans DW-5600FÄr hÄlla den varm tills han tycker att Pokémon blir barnsligt
.
![]()
Ăr bara beredd att hĂ„lla med..sjukt svĂ„rt att lossa den frĂ„n handledenHelvete vad bra den hĂ€r Ă€r.
Förmodligen den bÀsta dryga tusenlapp jag nÄgonsin spenderat.
![]()
Haha. Vafan!Den Àr slut, jag tÀnkte bestÀlla en![]()
Trots andra nya klockor bÀr jag fortfarande denna. 26 Är gammal i Är.
![]()