• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Promenad i solen, fortfarande Porter pÄ handleden.
B4B9C3CE-BAA6-4CC2-A001-5A8FFA0FE44D.jpeg
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Hybrid? Hur upplever du kvaliteten? VÀldigt off topic för trÄden men jag funderar pÄ en Whitehybrid nu till vÄren.
Syftar du pÄ cykeln? Jag har ingen aning om vad det Àr. Jag fick den av min frus pappa. Tror han hittat den pÄ loppis och lagat den sjÀlv :) gick bra att cykla till jobbet iaf.
 
  • Like
Reactions: HSK

HSK

Patek
2-Faktor
Syftar du pÄ cykeln? Jag har ingen aning om vad det Àr. Jag fick den av min frus pappa. Tror han hittat den pÄ loppis och lagat den sjÀlv :) gick bra att cykla till jobbet iaf.
Precis, har hört att de ska vara vÀldigt prisvÀrda med kvalitetskomponenter frÄn Shimano osv. :)
https://topperjewelers.com/collecti...with-heart-rate-monitor-gbd-h1000-1a7-deposit

Är det hĂ€r priset bekrĂ€ftat? 399$ kĂ€nns billigt?

Edit: Okej, det verkar stÀmma. :pompus:
$399 + moms sÄ det blir vÀl sÀkert strax norr om 5k i Sverige tÀnker jag?
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Precis, har hört att de ska vara vÀldigt prisvÀrda med kvalitetskomponenter frÄn Shimano osv. :)
$399 + moms sÄ det blir vÀl sÀkert strax norr om 5k i Sverige tÀnker jag?
Har faktiskt inget att jÀmföra med. Kul att jag fick en mÀrkescykel :) trodde det var nÄgot blahamÀrke. Nej men jag har inget att invÀnda. Körde 10 km till jobbet och 10 hem. Mest uppförsbacke pÄ hemvÀgen. Gick vÀldigt bra.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Precis, har hört att de ska vara vÀldigt prisvÀrda med kvalitetskomponenter frÄn Shimano osv. :)
$399 + moms sÄ det blir vÀl sÀkert strax norr om 5k i Sverige tÀnker jag?
Jag var rÀdd att den skulle vara nÀrmare 7-8k. Det kanske blir ett köp trots allt.. :rolleyes:
 

lofgreno

Audemars
Helt okej att stÀlla in nollan sjÀlv. Vill bara undvika mecket med app osv. Garmin skulle kunna vara ett alternativ. Ska kika pÄ det. Finns det "Àldre" modeller med funktionen som jag skulle kunna leta efter pÄ typ Tradera och eBay?
Nya
Nu Àr hon glad i alla fall. Hon gillade dock förpackningen bÀttre Àn klockan, den kommer i en Pokémon-boll. :p


Dottern Àr bara hemma för att hon Àr snorig och dÄ fÄr hon inte vara pÄ förskolan tydligen. I vanliga fall Àr det lugnt att vara hemma med henne nÀr hon Àr sjuk för hon vill mest mysa i soffan men nu nÀr hon bara Àr lite förkyld sÄ gÄr det i 200 knyck hela dagarna. Hon klarar ju inte av att sitta stilla mer Àn fyra sekunder i taget... :hungover:

JodÄ, vi skulle bara ta bilden, nu har hon den pÄ sig. Den Àr tyvÀrr lite stor men den ramlar i alla fall inte av.
Oj. Pokemon boll! LÄter som nÄt för min lilla tjej! :)
 
Topp