Tack! Det var @URsinne som gjorde att jag blev sugen pÄ en. Hade en annan Frogman hemma pÄ passaround men den hÀr fÀrgen Àr sÄ mycket coolare.- Snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det var @URsinne som gjorde att jag blev sugen pÄ en. Hade en annan Frogman hemma pÄ passaround men den hÀr fÀrgen Àr sÄ mycket coolare.- Snyggt!
Vad var det för modell som var ute pÄ passaround?Tack! Det var @URsinne som gjorde att jag blev sugen pÄ en. Hade en annan Frogman hemma pÄ passaround men den hÀr fÀrgen Àr sÄ mycket coolare.![]()
Tack ÀndÄDet dÀr Àr förmodligen en dw5600eg9 dÀr modulen Àr utbytt (eller dÄlig bild, ska vara mörkt gul/guld och matcha ramen).
Edit: SÄg nu att jag var typ SIST pÄ bollen.
De Àr fina. Hade den inte hamnat retfullt mitt emellan tvÄ hÄl i bandet hade jag nog haft en kvar.Tack! Det var @URsinne som gjorde att jag blev sugen pÄ en. Hade en annan Frogman hemma pÄ passaround men den hÀr fÀrgen Àr sÄ mycket coolare.![]()
Jag vet inte om det har funnits nÄgon mer men det var i alla fall den du lÀnkade till som jag var med i.Vad var det för modell som var ute pÄ passaround?Den hÀr svarta eller har det funnits nÄgon mer?
https://klocksnack.se/threads/anmÀlan-passaround-frogman-gwf-d1000-1er.104308/
HÄller med om att den blÄ Àr mycket roligare fÀrgmÀssigt.
Jag kan komma ihÄg att jag ocksÄ hamnade mellan tvÄ hÄl men det funkade ÀndÄ Àven om det inte var optimalt. TÀnkte att jag skulle testa igen och funkar det inte sÄ Àr det nog en klocka som Àr lÀttsÄld.De Àr fina. Hade den inte hamnat retfullt mitt emellan tvÄ hÄl i bandet hade jag nog haft en kvar.
De Àr fina. Hade den inte hamnat retfullt mitt emellan tvÄ hÄl i bandet hade jag nog haft en kvar.
Grattis! Det var inget dÄligt kap med en hÀrlig Moder Svea fÀrgkombo!I bÀsta fÀrgen ocksÄ!![]()
Tack! Jag tycker att den Àr grymt kaxig och det Àr sÄn jÀkla tyngd i den.Grattis! Den dÀr var ju riktigt jÀvla cool!
Tack tack! Nej, det var inte dÄligt alls. Moder Svea vet jag ju inte, det Àr vÀl fel blÄ fÀrg?Grattis! Det var inget dÄligt kap med en hÀrlig Moder Svea fÀrgkombo!
Samnbons 5610:a synkar nÀstan varje natt och vi bor ocksÄ i UmeÄ.Kul att se att min nya GW M5610 inatt synkat (RCVD) trots att jag bor norrut, UmeÄ.![]()
Haft min en vecka och den har inte synkat Àn. LÀste i en trÄd att synken gÄr bÀttre i mulet vÀder. Och idag Àr det ju skitvÀder!Samnbons 5610:a synkar nÀstan varje natt och vi bor ocksÄ i UmeÄ.![]()
GWG-1000 idag hĂ€r med. Bidrar i âsynk-diskussionenâ med informationen att den synkat i natt kl 3 (som den oftast gör). Har hittat en plats i huset som fungerar och det Ă€r inte vid ett fönster mĂ€rkligt nog (bor i norra VĂ€stmanland).
![]()
![]()
![]()