• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vad var det för modell som var ute pÄ passaround? :) Den hÀr svarta eller har det funnits nÄgon mer?
https://klocksnack.se/threads/anmÀlan-passaround-frogman-gwf-d1000-1er.104308/

HÄller med om att den blÄ Àr mycket roligare fÀrgmÀssigt.
Jag vet inte om det har funnits nÄgon mer men det var i alla fall den du lÀnkade till som jag var med i. :)

De Àr fina. Hade den inte hamnat retfullt mitt emellan tvÄ hÄl i bandet hade jag nog haft en kvar.
Jag kan komma ihÄg att jag ocksÄ hamnade mellan tvÄ hÄl men det funkade ÀndÄ Àven om det inte var optimalt. TÀnkte att jag skulle testa igen och funkar det inte sÄ Àr det nog en klocka som Àr lÀttsÄld. :)

GW 5000, den skönaste nymoderna klassikern.
IMG_20200502_063449.jpg

DSC_0119.JPG

Var ett tag sen jag postade i trÄden. LÀnge sen jag köpte in nÄgot nytt ocksÄ men Àr rÀtt nöjd med de jag har nu.
Denna fÄr fortfarande mycket tid varvat med stÄlsquaren som Àr den dagliga beatern.
Sunbursten i tavlan Àr riktig trevlig och den svarta ip belÀggningen Àndrar fint nyans beroende pÄ ljus. FrÄn helsvart till mer gunmetal ton i vissa ljus.

GWG-1000 idag hĂ€r med. Bidrar i ”synk-diskussionen” med informationen att den synkat i natt kl 3 (som den oftast gör). Har hittat en plats i huset som fungerar och det Ă€r inte vid ett fönster mĂ€rkligt nog (bor i norra VĂ€stmanland).
F5B86534-1E0C-437A-A30A-901E609E42AB.jpeg
F7754E88-FD5F-477B-BBE9-B3AB31CC5BD4.jpeg
D06D9376-49B7-402B-8294-A1C69348DC3F.jpeg

Min Mudmaster synkar lite varstans pÄ övervÄningen. Hade den exempelvis i en garderob hÀromdagen och den kunde synka ÀndÄ :)

Tillbaka
Topp