• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

24C00157-AABE-4AE5-9936-1224A865797A.jpeg

Lördag hela veckan lÄng :)

Gwg-1000 pÄ 16,5 handled? NÄgon som rockar?

Jag rockar den pÄ 16,5 cm.
Jag har postat denna förut; men jag tycker att bilden pÄ ett bra sÀtt visar hur bra passform GWG har trots de stora mÄtten.
Och tar du en bild pÄ nÀrmare hÄll och rakt uppifrÄn blir effekten att klockan ser större ut Àn vad den egentligen Àr.
Ja, det Àr en stor klocka, det kommer du inte undan med men den Àr stor pÄ ett hanterbart sÀtt.

mudmaster.jpg

Är det nĂ„gon som testat det svarta ti kittet som gshockparts sĂ€ljer pĂ„ ebay?
SÄg att det finns stÄl-kit till casioak GA2100...

Senast Àndrad:
idag kom mitt gula Gwg-1000 band ifrÄn England,
jag har dock Ängrat litegran, om nÄgon Àr sugen sÄ kan jag flippa bandet, det Àr fortfarande oöppnat

jag köpte det för 70,80 Brittiska pund dÄ motsvarande 880kr - om nÄgon Àr intresserad sÄ kan jag sÀlja det för 850 inkl frakt.

IMG_3274.JPG

Är det nĂ„gon som testat det svarta ti kittet som gshockparts sĂ€ljer pĂ„ ebay?
SÄg att det finns stÄl-kit till casioak GA2100...
Inte det svarta men jag har för mig att bÄde @Nilas och @Silverglantz haft camovarianten och varit nöjda? :)
Det svarta jag hade vet jag inte var det var köpt.
Dock sÄ handlade jag mitt stÄlcamo-kit dÀr och sÀljaren Àr mycket trevlig och hjÀlpsam om man har nÄgra frÄgor. Skickade med rek frÄn Storbritannien sÄ det gick ganska fort med frakten ocksÄ. Har numera sÄlt skönheten vidare till @M26 :).
PSX_20200502_223413.jpg

Den hĂ€r har blivit liggande, fick den i ett byte. OanvĂ€nd ”Sneaker Freaker” med obruten strumppĂ„se :) Fullset med garantikort (2018/11)
Inget för mig, men om nÄn hÀr gillar den sÄ gör vi ett bra pris, skicka ett pm i sÄ fall. PÄ prislappen stÄr det 1998 kr, beg brukar vÀl kosta hÀlften, deltagare i GShocktrÄden fÄr den billigare!

- SĂ„ld!

3D09D73F-766A-4373-B09F-B083C00A0FE5.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp