Tack, utmÀrktNix, den har ingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack, utmÀrktNix, den har ingen.
Jag tror att du tÀnker pÄ Pelicase? Peli Àr i och för sig ett varumÀrke men det verkar som att andra anvÀnder sig av samma benÀmning lite som jacuzzi, Jeep m.m.![]()
Börjar nÀstan bli lÀge för ett sÄnt dÀr skrin med skumgummi pÄ insidan frÄn typ Clas Ohlsson eller Biltema, nÄgon som vet vad jag pratar om? Kommer ihÄg att jag sett dem anvÀndas som förvaring lÄngt bak i trÄden.
Just det ja, tack!Jag tror att du tÀnker pÄ Pelicase? Peli Àr i och för sig ett varumÀrke men det verkar som att andra anvÀnder sig av samma benÀmning lite som jacuzzi, Jeep m.m.
ĂndĂ„ mycket osmidigare Ă€n att bara hĂ„lla in en knapp. KĂ€nns som att kronan egentligen inte tillför nĂ„got.Jag anvĂ€nder aldrig klockans timer men provade precis att stĂ€lla in timern med klockan pĂ„ armen. Fungerade utmĂ€rkt![]()
DÄ blir det ju Ànnu osmidigare.Tur att jag fick reda pÄ detta, dÄ gÄr den tyvÀrr bort för min del. Jag har klockan pÄ höger arm och att behöva krumbukta sig som gummitarzan för att anvÀnda funktionerna Àr för magstarkt för min del.
"Smart Access-teknikĂndĂ„ mycket osmidigare Ă€n att bara hĂ„lla in en knapp. KĂ€nns som att kronan egentligen inte tillför nĂ„got.
Allt lÄter bra nÀr marknadsavdelning har varit i farten!"Smart Access-teknik
Med Smart Access-systemet kan klockan stÀllas in snabbt och enkelt via en elektronisk krona. Genom att trycka och vrida kan du anpassa funktioner som stoppur, nedrÀkningstimer, larm och vÀrldstid.'
Det lÄter vÀl bra iallafall
Fördelarna övervÀger nackdelarna flera gÄnger om. Enligt mig.
Gulfmaster har det, finns sĂ€kert fler. Min protrek prw-60 har det.ĂndĂ„ mycket osmidigare Ă€n att bara hĂ„lla in en knapp. KĂ€nns som att kronan egentligen inte tillför nĂ„got.
DÄ blir det ju Ànnu osmidigare.
Finns det förresten fler G-Shock som har krona eller Àr GWG-1000 ensam med det?
Det finns en trÄd om den hÀr typen av boxar: https://klocksnack.se/threads/pelicase-klocklÄda.57025/Just det ja, tack!
GPR-B1000 har ocksĂ„ en sĂ„n dĂ€r jobbig krona som man anvĂ€nder för att blĂ€ddra i menyer osv.ĂndĂ„ mycket osmidigare Ă€n att bara hĂ„lla in en knapp. KĂ€nns som att kronan egentligen inte tillför nĂ„got.
DÄ blir det ju Ànnu osmidigare.
Finns det förresten fler G-Shock som har krona eller Àr GWG-1000 ensam med det?
Ett snurrhjul typ. Pilligt..GPR-B1000 har ocksÄ en sÄn dÀr jobbig krona som man anvÀnder för att blÀddra i menyer osv.
Ăven Gravitymaster (som Ă„ andra sidan Ă€r helt analog).Gulfmaster har det, finns sĂ€kert fler. Min protrek prw-60 har det.
- Oh, underbar!
Nu blev jag ocksÄ sugen pÄ en trots att tegelstensmönstret brukar vara ett skallkrav för mig.Riktigt skarpa siffror pÄ denna.
![]()
Jag blev ocksÄ sugen. 710 kronor inkl frakt.. svÄrslagetNu blev jag ocksÄ sugen pÄ en trots att tegelstensmönstret brukar vara ett skallkrav för mig.
Ăr det @Fujoor som har en screwbackmod med det glaset?
Nu blev jag ocksÄ sugen pÄ en trots att tegelstensmönstret brukar vara ett skallkrav för mig.
Ăr det @Fujoor som har en screwbackmod med det glaset?
Jag blev ocksÄ sugen. 710 kronor inkl frakt.. svÄrslaget
https://www.uret.se/casio-g-shock-r...isjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=PrisjaktSE
Har haft pÄ mig den typ sedan jag fick den. Kastas tillbaka till 80-talet sÄ fort jag tittar pÄ den.
KÀnns ocksÄ som om bandet Àr lite mjukare.
Watchia Àr lite billigare förresten :
https://www.watchia.com/se/casio-g-shock-black-dw-5600e-1ver.html