Mesig ??
NÀ inte mesig men det rÀcker ju med en Mudmaster. :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mesig ??
Rubriken Àr nog snart Àndrad..Vad vÀntar alla pÄ?! Det Àr ju Ärets kap sÄ hÀr lÄngt.
Den lite smalare fonten gör hela intrycket! Sjukt cool. Jag kÀnner att jag ocksÄ behöver enJa eller hur! Bara för att det Àr en G-shock Àr det ju inte slit och slÀng.
Ăckligt nöjd med denna. Fattar inte varför jag inte köpt den tidigare.
PÄ nÄt sÀtt andas den mer retro Àn andra G-shocks jag har/haft.
Kanske Àr det fÀrgkombon? Eller de lite annorlunda siffer-fonten? Den grÄaktiga displayen som pÄminner om gamla minirÀknare?
Det har ju ocksÄ varit en del snack om den vita NASA-klockan som inte gÄr att fÄ tag i men det Àr ju facto denna modell som Àr godkÀnd av NASA.
En kul grej Àr att nÀr jag skulle stÀlla klockan stod Ärtalet pÄ 2010.
Kanske NOS?
Ah, det kan jag gÄ med pÄ.NÀ inte mesig men det rÀcker ju med en Mudmaster. :-D
NÀr jag fick hem min Frogman sÄ har jag för mig att datumet var instÀllt pÄ 2015 dvs. tvÄ Är innan modellen lanserades. Modulen kan ju i och för sig ha anvÀnts i andra modeller tidigare men jag tror att den Àr unik för 8250? Det skulle vara kul att veta vad datumet Àr baserat pÄ ifall nÄgon kÀnner till anledningen.Ja eller hur! Bara för att det Àr en G-shock Àr det ju inte slit och slÀng.
Ăckligt nöjd med denna. Fattar inte varför jag inte köpt den tidigare.
PÄ nÄt sÀtt andas den mer retro Àn andra G-shocks jag har/haft.
Kanske Àr det fÀrgkombon? Eller de lite annorlunda siffer-fonten? Den grÄaktiga displayen som pÄminner om gamla minirÀknare?
Det har ju ocksÄ varit en del snack om den vita NASA-klockan som inte gÄr att fÄ tag i men det Àr ju facto denna modell som Àr godkÀnd av NASA.
En kul grej Àr att nÀr jag skulle stÀlla klockan stod Ärtalet pÄ 2010.
Kanske NOS?
Knep du den?Rubriken Àr nog snart Àndrad..![]()
NÀr jag fick hem min Frogman sÄ har jag för mig att datumet var instÀllt pÄ 2015 dvs. tvÄ Är innan modellen lanserades. Modulen kan ju i och för sig ha anvÀnts i andra modeller tidigare men jag tror att den Àr unik för 8250? Det skulle vara kul att veta vad datumet Àr baserat pÄ ifall nÄgon kÀnner till anledningen.![]()
Det Àr möjligt, det kan ocksÄ vara att jag minns fel och att det egentligen var 2010 pÄ min ocksÄ?Modulerna kanske testas, innan de paketeras.
Ska bara förlika mig med att den ska sÀljas och sen Äker den.Har man GWG och Àr nöjd tycker jag nog ocksÄ att GG Àr lite överflödig.
Det Àr möjligt, det kan ocksÄ vara att jag minns fel och att det egentligen var 2010 pÄ min ocksÄ?Jag minns i alla fall att jag reagerade pÄ att det var flera Är innan den lanserades.
Kunde inte lÄta bli. Det saknas en stÄlis i samlingen just nuKnep du den?![]()
Kul ! Var ju till rÀtt kurs ocksÄKunde inte lÄta bli. Det saknas en stÄlis i samlingen just nu![]()
Det komiska Àr att jag har Àgt den klockan förut. AlltsÄ, exakt just den klockanKul ! Var ju till rÀtt kurs ocksÄ![]()
Haha! DÄ Àr det ju Ànnu roligareDet komiska Àr att jag har Àgt den klockan förut. AlltsÄ, exakt just den klockan![]()
Fick för mig att jag bara behövde plastisarHaha! DÄ Àr det ju Ànnu roligare
Hur kom det sig att du sÄlde den?
Har en plast men Àr riktigt sugen pÄ en stÄlis. Blir garanterat en framövers.Fick för mig att jag bara behövde plastisar![]()
Muddies!
![]()
GWG 1000 oddsar inte ens pengarna tillbaka. Skulle jag troVilken av mudmaster Àr favoriten?
GWG 1000 oddsar inte ens pengarna tillbaka. Skulle jag tro![]()
Maybe, jag diggar den nya med blÄtand dÄ den Àr lite mindre. Skulle bara haft solar.
![]()
HÀr Àr min enda, en GG 1000
Edit: Kommer garanterat ej bli den enda !
Exakt samma resa gick jag igenom, mÀrkligtSom med Gshock sÄ mÄnga gÄnger förr sÄ tyckte jag för inte sÄ lÀngesedan att den var grÀslig och snart "mÄste" jag ha en![]()
Exakt samma resa gick jag igenom, mÀrkligt
Man utvecklas visst fortfarande, i nÄgon kufiskt obestÀmbar riktning ?!
Modulen har exakt samma funktioner som GWF-1000 förutom att den senare har radiosynk. Jag trodde det var samma modul tills jag precis checkade upp detNÀr jag fick hem min Frogman sÄ har jag för mig att datumet var instÀllt pÄ 2015 dvs. tvÄ Är innan modellen lanserades. Modulen kan ju i och för sig ha anvÀnts i andra modeller tidigare men jag tror att den Àr unik för 8250? Det skulle vara kul att veta vad datumet Àr baserat pÄ ifall nÄgon kÀnner till anledningen.![]()
Ska bara förlika mig med att den ska sÀljas och sen Äker den.![]()
Kan skicka adressen i pm sÄ har duSka bara förlika mig med att den ska sÀljas och sen Äker den.![]()
Vilken av mudmaster Àr favoriten?
GWG 1000 oddsar inte ens pengarna tillbaka. Skulle jag tro![]()
Helt rÀtt @Equilibrium, GWG-1000 Àr den jag föredrar men den Àr inte bÀst pÄ alla punkter. Idag hade jag ett WTF-moment nÀr jag insÄg att man mÄste skriva ut kronan och hÄlla pÄ för att stÀlla timern, det var det dummaste...Maybe, jag diggar den nya med blÄtand dÄ den Àr lite mindre. Skulle bara haft solar.