Rangeman, katt och kaffe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Just GST-modellerna Àr det dÄlig efterfrÄgan pÄ. Jag fick dumpa ivÀg en i somrasDÄligt sug pÄ StÄlisar??
Min fina gst200 ligger pÄ ks, kommer prisbumpas i dag till 1800pix.
Har en aning om att G shock vÀrde halveras ganska omg för att sedan ligga still.
Kom och köp
- Kaffe och klocka finns hÀr ocksÄ, men den katten alltsÄ, lite avundsjuk.Rangeman, katt och kaffe.
![]()
- Kaffe och klocka finns hÀr ocksÄ, men den katten alltsÄ, lite avundsjuk.![]()
Ja, den var riktigt schysst. Dock var batteriet pÄ "LOW" sÄ den ligger pÄ fönsterbrÀdan och laddarRÀtt ball modell. Nöjd?
Eller sÄ byter du till kombilÀnkStÀddag inför slÀktbesök med barnkalas för bÄda barnen. StÀdklockan pÄ idag!
![]()
Som alltid fÄr man som smalarmad en flÀrp som sticker upp. VÀldigt irro. Men eftersom det Àr en keeper funderar jag pÄ att kapa den.![]()
De dÀr var min första G-shock för sÄdÀr 10 Är sedan
Eller sÄ byter du till kombilÀnk![]()
Kan varmt rekommendera en sÄn. Köpte en till min sambos 5610 pÄ tiktox.comEller sÄ byter du till kombilÀnk![]()
StÀda efterÄt istÀlletStÀddag inför slÀktbesök med barnkalas för bÄda barnen. StÀdklockan pÄ idag!
Ja, man Àr vÀl dum sÄ, men vill ju gÀrna ha fint nÀr de kommer Àven om ingen kanske tÀnker pÄ det.StÀda efterÄt istÀllet![]()