• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

7EA9CAAD-B06D-4E52-85AD-E8920642F2C5.jpeg

Är det nĂ„gon i trĂ„den som sitter pĂ„ en G2000 modell? Vet att det funnits flera pĂ„ forumet tidigare (har t.o.m Ă€gt en eller tvĂ„ sjĂ€lv) men var lĂ€ngesen jag sĂ„g en nu. Underskattade doldisar.
IMG_20180802_145100.jpg
Jag har tre! De ligger mest och vilar eftersom jag nojar över att det inte gÄr att fÄ tag pÄ bezels.

Kan inte bidra med nÄgon bild nu, men de ser vÀldigt bra ut utan bezel!

Jag har tre! De ligger mest och vilar eftersom jag nojar över att det inte gÄr att fÄ tag pÄ bezels.

Kan inte bidra med nÄgon bild nu, men de ser vÀldigt bra ut utan bezel!
Grymt! FörstÄr att de inte syns pÄ forumet lÀngre nÀr alla ex hamnar i sÀkerhetsförvar i byrÄlÄdor.

Aha, ok. Ja, resinet Àr ju blottat en del sÄ det uppstÄr kanske en del sprickor som kan vÀxa med Ären.
AlltsÄ, detta Àmne Resin Àr vÀl harts varför anvÀnda ett sÄdant dÄligt material. Den enda anledningen jag kan komma pÄ Àr att grejorna SKA bli dÄliga sÄ man mÄste köpa nya med ojÀmna mellanrum :meh:

AlltsÄ, detta Àmne Resin Àr vÀl harts varför anvÀnda ett sÄdant dÄligt material. Den enda anledningen jag kan komma pÄ Àr att grejorna SKA bli dÄliga sÄ man mÄste köpa nya med ojÀmna mellanrum :meh:

Men visst Àr det bara vintage resin som drabbas av "rot"? Moderna ska inte göra det.
Jag tror att de frÄn senare nittiotal hÄller bra.

Tillbaka
Topp