Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
"Du, hur kÀnns det att vara en skitgubbe?"
Ja du, sa jag, det Àr din skit. Det tyckte jag var bra sagt.
![]()
Grattis! Inte helt lÀtt att fÄ tag pÄ. Köpte du den som lÄg ute hÀr, sÄ gjorde du en grym affÀr.
Tack. Den knep jag, snabbt som attan innan jag hann tÀnka efterGrattis! Inte helt lÀtt att fÄ tag pÄ. Köpte du den som lÄg ute hÀr, sÄ gjorde du en grym affÀr.![]()
Verkligen yolo. Det fÄr bli den nya fredagsklockan.Grymt. Jag har aldrig vÄgat köra helgult men det Àr ju kul att umgÄs med tanken. Yolo typ?
BehÄll och skaffa en GPR-B1000 ocksÄ. Det blir bara bökigt nÀr du mÄste köpa en GWG-1000 sen igenMan eller master har varit i huvudet hela dagen.
Lutar Är rangeman.. Mudmaster kommer nog snart pÄ ett kos nÀra dig.
![]()
Av alla klockor jag har sÄlt sÄ Àr detta den enda modell jag kÀnner ett sting av saknad efterSlog till pÄ en "Legend of steel", gillar presentationen och en square bör man vÀl ha bredvid Frogman i samlingen?
![]()
![]()
Torsk pÄ Tallinn, kult"Du, hur kÀnns det att vara en skitgubbe?"
Ja du, sa jag, det Àr din skit. Det tyckte jag var bra sagt.
![]()
Jag kÀnner sÄ ocksÄ. Var det verkligen nödvÀndigt att sÀlja den?Av alla klockor jag har sÄlt sÄ Àr detta den enda modell jag kÀnner ett sting av saknad efterDen Àr riktigt trevlig faktiskt!
Av alla klockor jag har sÄlt sÄ Àr detta den enda modell jag kÀnner ett sting av saknad efterDen Àr riktigt trevlig faktiskt!
Jag har fÄtt för mig ett par gÄnger att min Steel Stealth ska fÄ lÀmna eftersom den anvÀnts sparsamt, men sen nÀr jag vÀl tagit pÄ den har alltid nÄgon annan klocka fÄtt lÀmna istÀllet. Dessa stÄlsquares har en grym tyngd och nÀrvaro pÄ handleden som jag verkligen Àlskar!Jag kÀnner sÄ ocksÄ. Var det verkligen nödvÀndigt att sÀlja den?![]()
Precis, det Àr nÄgot med tyngden som Àr riktigt betryggande. Man fÄr kanske investera i en sÄdan modell igen?Jag har fÄtt för mig ett par gÄnger att min Steel Stealth ska fÄ lÀmna eftersom den anvÀnts sparsamt, men sen nÀr jag vÀl tagit pÄ den har alltid nÄgon annan klocka fÄtt lÀmna istÀllet. Dessa stÄlsquares har en grym tyngd och nÀrvaro pÄ handleden som jag verkligen Àlskar!
Bra matchning!Bling-onsdag
![]()
Det var för fult. Jag körde pÄ gw-7900 band.DW-003... fick du inget kardborreband? Tror det Àr standard pÄ 002, 003 och 004...