• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

EE19BA9D-A6C6-40BD-96F1-906E94AF2E08.jpeg

Grattis! Inte helt lÀtt att fÄ tag pÄ. Köpte du den som lÄg ute hÀr, sÄ gjorde du en grym affÀr.:)
Tack. Den knep jag, snabbt som attan innan jag hann tÀnka efter :) Andra gÄngen jag Àger en sÄdan, men denna gÄngen fÄr den stanna.
Grymt. Jag har aldrig vÄgat köra helgult men det Àr ju kul att umgÄs med tanken. Yolo typ?
Verkligen yolo. Det fÄr bli den nya fredagsklockan.

Av alla klockor jag har sÄlt sÄ Àr detta den enda modell jag kÀnner ett sting av saknad efter :) Den Àr riktigt trevlig faktiskt!

Jag kÀnner sÄ ocksÄ. Var det verkligen nödvÀndigt att sÀlja den? :banghead:
Jag har fÄtt för mig ett par gÄnger att min Steel Stealth ska fÄ lÀmna eftersom den anvÀnts sparsamt, men sen nÀr jag vÀl tagit pÄ den har alltid nÄgon annan klocka fÄtt lÀmna istÀllet. Dessa stÄlsquares har en grym tyngd och nÀrvaro pÄ handleden som jag verkligen Àlskar!

Jag har fÄtt för mig ett par gÄnger att min Steel Stealth ska fÄ lÀmna eftersom den anvÀnts sparsamt, men sen nÀr jag vÀl tagit pÄ den har alltid nÄgon annan klocka fÄtt lÀmna istÀllet. Dessa stÄlsquares har en grym tyngd och nÀrvaro pÄ handleden som jag verkligen Àlskar!
Precis, det Àr nÄgot med tyngden som Àr riktigt betryggande. Man fÄr kanske investera i en sÄdan modell igen?

Tillbaka
Topp