.... eller gÄr man till Jula och köper döbilliga vita pvc-rör och rördelar... sÄgar i rÀtt lÀngd, trycker i vinklar och Àndar, och vips sÄ fÄr man ett klockstÀll
Tanken var ju att man ska kunna ha det framme ocksÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
.... eller gÄr man till Jula och köper döbilliga vita pvc-rör och rördelar... sÄgar i rÀtt lÀngd, trycker i vinklar och Àndar, och vips sÄ fÄr man ett klockstÀll
Behöll. Gammal bild, portermodden Àr nÀst lÀngst fram.Ni som moddat en standard stÄlis GWM-B5000D med svart DLC-bezel frÄn exempelvis Porter (för att fÄ kontrast med silvriga knappar som jag personligen gillar), hur har ni gjort med skruvarna som vÀl Àr lite mer Ät det silvriga hÄllet i jÀmförelse med GWM-B5000GD eller B5000G? BehÄllt silvriga eller bytt? Hade varit tacksam om nÄgon ville skicka en bild frÄn sidan.
Tror att @spammerstakeahike och @Fujoor gjort detta pÄ egen hand men det kan vara fler i trÄden.
EDIT: @roloj och @Tampa_blord ocksÄ?
Det gÄr att köpa svarta skruvar. Men jag behöll mina silvriga. Tycker det Àr snyggare.Behöll. Gammal bild, portermodden Àr nÀst lÀngst fram.
![]()
Ni som moddat en standard stÄlis GWM-B5000D med svart DLC-bezel frÄn exempelvis Porter (för att fÄ kontrast med silvriga knappar som jag personligen gillar), hur har ni gjort med skruvarna som vÀl Àr lite mer Ät det silvriga hÄllet i jÀmförelse med GWM-B5000GD eller B5000G? BehÄllt silvriga eller bytt? Hade varit tacksam om nÄgon ville skicka en bild frÄn sidan.
Tror att @spammerstakeahike och @Fujoor gjort detta pÄ egen hand men det kan vara fler i trÄden.
EDIT: @roloj och @Tampa_blord ocksÄ?
Snyggt!Behöll. Gammal bild, portermodden Àr nÀst lÀngst fram.
![]()
Precis som jag misstÀnkte blev det snyggt med silvriga skruvar.Det gÄr att köpa svarta skruvar. Men jag behöll mina silvriga. Tycker det Àr snyggare.
Hela panelen Àr enig!Modden Àr inte gjord av mig men jag har inte ens mÀrkt att skruvarna har en annan nyans Àn de silvriga knapparna. Kör pÄ silvriga skruvar tycker jag om du ska göra en modd.
Slit den med hÀlsan! Kommer sÀkert Àga en StÄlis igen nÄgon gÄng, stenhÄrd klocka.idag kom dom (Sjukt snabbt jobbat av posten, dÄ de postades i lördes)
![]()
![]()
tack, det ska jag göra, det kommer du sÀkert, detta Àr inte min förstaSlit den med hÀlsan! Kommer sÀkert Àga en StÄlis igen nÄgon gÄng, stenhÄrd klocka.
![]()
badad i gul DYE.
PĂ„ bezel och band? Jag skulle tro det, jag tog bara halva fĂ€rgpĂ„sen sĂ„ jag har om det nöts bort. Riktigt hĂ€rlig glöd i solen, sommarvibeNu börjar det likna nĂ„t. Ăr fĂ€rgen permanent?
Stabil duo!idag kom dom (Sjukt snabbt jobbat av posten, dÄ de postades i lördes)
![]()
![]()
Hon ser ut att vara jÀkligt sugen pÄ din klockaKoslick
![]()
If you canât beat them, join them![]()
badad i gul DYE.
Tack men Àr ute efter den gröna. Har redan haft den svarta...@Agnby
SlÄ till, det Àr nu eller aldrig, den blir nog inte uppe en lÄng stund...
https://klocksnack.se/threads/casio-rangeman-gpr-b1000-1er.133848/
Ser att din inte synkat. Min verkar inte vilja synka heller. Kanske Àr enklare att fÄ den att synka utomhus? Eller hur gör man? NÄgon som vet?