• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ni som moddat en standard stÄlis GWM-B5000D med svart DLC-bezel frÄn exempelvis Porter (för att fÄ kontrast med silvriga knappar som jag personligen gillar), hur har ni gjort med skruvarna som vÀl Àr lite mer Ät det silvriga hÄllet i jÀmförelse med GWM-B5000GD eller B5000G? BehÄllt silvriga eller bytt? Hade varit tacksam om nÄgon ville skicka en bild frÄn sidan.

Tror att @spammerstakeahike och @Fujoor gjort detta pÄ egen hand men det kan vara fler i trÄden.

EDIT: @roloj och @Tampa_blord ocksÄ?

Senast Àndrad:
5610 i sitt rÀtta element:cool:, lagt parkett hela helgen. Uppskattar timsignalen som pÄminner om att ta rast.
65298FDC-A7FA-49C4-81DD-7CAD5BBC8152.jpeg

Ni som moddat en standard stÄlis GWM-B5000D med svart DLC-bezel frÄn exempelvis Porter (för att fÄ kontrast med silvriga knappar som jag personligen gillar), hur har ni gjort med skruvarna som vÀl Àr lite mer Ät det silvriga hÄllet i jÀmförelse med GWM-B5000GD eller B5000G? BehÄllt silvriga eller bytt? Hade varit tacksam om nÄgon ville skicka en bild frÄn sidan.

Tror att @spammerstakeahike och @Fujoor gjort detta pÄ egen hand men det kan vara fler i trÄden.

Behöll. Gammal bild, portermodden Àr nÀst lÀngst fram.
IMG_20190424_072502.jpg

Modden Àr inte gjord av mig men jag har inte ens mÀrkt att skruvarna har en annan nyans Àn de silvriga knapparna. Kör pÄ silvriga skruvar tycker jag om du ska göra en modd.

Behöll. Gammal bild, portermodden Àr nÀst lÀngst fram.
IMG_20190424_072502.jpg
Snyggt!
Det gÄr att köpa svarta skruvar. Men jag behöll mina silvriga. Tycker det Àr snyggare.
Precis som jag misstÀnkte blev det snyggt med silvriga skruvar.
Tack till er bÄda @roloj och @Fujoor för bild och svar!
Modden Àr inte gjord av mig men jag har inte ens mÀrkt att skruvarna har en annan nyans Àn de silvriga knapparna. Kör pÄ silvriga skruvar tycker jag om du ska göra en modd.
Hela panelen Àr enig! :D
SlÀnger in en bild pÄ dagens för att fira.
841DBCE9-8B85-4E66-9CDD-D86AD24E40B8.jpeg

One G-Shock Watch Guy frÄn idag...
Första gÄngen var det med my beloved DW-6600 frÄn 1994-2010.
Klarar GG-B100 uppgiften...?
Hur lÀnge ska man medvetet utsÀttas för sjÀlvplÄgeri med enbart en G...?
............. jakten fortsÀtter.... :D
31BE4E71-56DE-4E99-95DE-D78D25E0069C.jpeg

Tillbaka
Topp