• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fick bli ledig dag med camon idag:D
IMG_20200616_092121.jpg

Ser att din inte synkat. Min verkar inte vilja synka heller. Kanske Àr enklare att fÄ den att synka utomhus? Eller hur gör man? NÄgon som vet?

Mina bÄda BT klockor synkar sÀmre Àn mina andra. Har jag pÄ mig klockan under natten synkar de oftast.

Ah, jag ska se om den synkar inatt.
Alla mina synkar ungefÀr lika bra, bÄde BT och icke-BT (GW-5000), dock alltid bÀttre om jag har dem pÄ mig under natten.

Kan tillÀggas att ingen av mina 3 BT-modeller lÀngre Àr kopplade till appen (vilket egentligen inte borde spela nÄgon roll). Jag lever med att gissa batterinivÄn :)

Alla mina synkar ungefÀr lika bra, bÄde BT och icke-BT (GW-5000), dock alltid bÀttre om jag har dem pÄ mig under natten.

Kan tillÀggas att ingen av mina 3 BT-modeller lÀngre Àr kopplade till appen (vilket egentligen inte borde spela nÄgon roll). Jag lever med att gissa batterinivÄn :)
Hm, fÄr testa att bÀra den över natten.

Eller fortsÀttning. Min tredje square jag har fn. :)
TyvÀrr sÄ sÄg jag nu att displayen sitter alldeles snett... fÄr se om jag ska reklamera... :(
TrÄkigt att behöva reklamera! sjÀlv köpte jag en M5610 som jag skickade tillbaks dÄ den hade nÄgot pÄ insidan av displayen till höger om datumet..
SÄ nu har jag bestÀllt en GW5000 som jag hoppas ska vara bra.,.,
IMG_1020.JPG

TrÄkigt att behöva reklamera! sjÀlv köpte jag en M5610 som jag skickade tillbaks dÄ den hade nÄgot pÄ insidan av displayen till höger om datumet..
SÄ nu har jag bestÀllt en GW5000 som jag hoppas ska vara bra.,.,
IMG_1020.JPG
Ja det Àr alltid lite surt. Givetvis var det billigaste jag hittade inte i Sverige heller utan Danmark, sÄ dÄ ska det skickas dit. Well well. Nu har dom frÄgat efter bild iaf.
Men usch vad surt, den Àr ju lite dyrare ocksÄ! En GW-5000 Àr ju aldrig dumt! :)

Ser att din inte synkat. Min verkar inte vilja synka heller. Kanske Àr enklare att fÄ den att synka utomhus? Eller hur gör man? NÄgon som vet?
Mina med BlÄtand synkar pÄ natten utan att det syns, ibland ser jag pÄ telefonen att det skett en synkning och dÄ ser man det pÄ klockan...
*om jag synkar mot appen visas RCVD, men det försvinner under dagen?

Tillbaka
Topp