Fick bli ledig dag med camon idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser att din inte synkat. Min verkar inte vilja synka heller. Kanske Àr enklare att fÄ den att synka utomhus? Eller hur gör man? NÄgon som vet?
Ah, jag ska se om den synkar inatt.Mina bÄda BT klockor synkar sÀmre Àn mina andra. Har jag pÄ mig klockan under natten synkar de oftast.
Ser att din inte synkat. Min verkar inte vilja synka heller. Kanske Àr enklare att fÄ den att synka utomhus? Eller hur gör man? NÄgon som vet?
Mina bÄda BT klockor synkar sÀmre Àn mina andra. Har jag pÄ mig klockan under natten synkar de oftast.
Alla mina synkar ungefÀr lika bra, bÄde BT och icke-BT (GW-5000), dock alltid bÀttre om jag har dem pÄ mig under natten.Ah, jag ska se om den synkar inatt.
Hm, fÄr testa att bÀra den över natten.Alla mina synkar ungefÀr lika bra, bÄde BT och icke-BT (GW-5000), dock alltid bÀttre om jag har dem pÄ mig under natten.
Kan tillÀggas att ingen av mina 3 BT-modeller lÀngre Àr kopplade till appen (vilket egentligen inte borde spela nÄgon roll). Jag lever med att gissa batterinivÄn![]()
TÀnk om man hade sÄn tur. Ett av mina paket har varit i NederlÀnderna sedan 5/6Det kom ett paket.
![]()
Usch dÄ. Trist. Mitt kom frÄn Danmark sÄ det gick rÀtt fort ÀndÄ...TÀnk om man hade sÄn tur. Ett av mina paket har varit i NederlÀnderna sedan 5/6![]()
Man Àlskar ju bara paketöppningar.
En Gshock Àr det iaf!
![]()
![]()
En klassisk DW-5600! Love it!
![]()
Helt rÀtt!Man Àlskar ju bara paketöppningar.
En Gshock Àr det iaf!
![]()
![]()
![]()
Eller hur! Gillar den!GÄr inte bli mer klassisk Àn sÄ! Bra köp.
Japp. Ibland Àr enkelhet det bÀsta.Helt rÀtt!![]()
Ni har fel, ingen idé att ifrÄgasÀtta det. Jag har googlat
Svarta knappar och skruvar ska det vara!
![]()
Fast original original hade silvrigaJa Porter original har vÀl svarta knappar?
Fast original original hade silvriga(dw-5000c)
Ja Porter original har vÀl svarta knappar?
Ja, alla Porter-varianter har vÀl svarta skruvar och knappar?Ni har fel, ingen idé att ifrÄgasÀtta det. Jag har googlat
Svarta knappar och skruvar ska det vara!
![]()
Det var sÄ jag tolkade det ocksÄ att det blev mer likt original G-SHOCK:en och imho snyggare med en sÄn mod.Fast original original hade silvriga(dw-5000c)
Snyggt! Mycket bra börjanMan Àlskar ju bara paketöppningar.
En Gshock Àr det iaf!
![]()
![]()
![]()
Eller fortsÀttning. Min tredje square jag har fn.Snyggt! Mycket bra början![]()
TrÄkigt att behöva reklamera! sjÀlv köpte jag en M5610 som jag skickade tillbaks dÄ den hade nÄgot pÄ insidan av displayen till höger om datumet..Eller fortsÀttning. Min tredje square jag har fn.
TyvÀrr sÄ sÄg jag nu att displayen sitter alldeles snett... fÄr se om jag ska reklamera...![]()
Ja det Àr alltid lite surt. Givetvis var det billigaste jag hittade inte i Sverige heller utan Danmark, sÄ dÄ ska det skickas dit. Well well. Nu har dom frÄgat efter bild iaf.TrÄkigt att behöva reklamera! sjÀlv köpte jag en M5610 som jag skickade tillbaks dÄ den hade nÄgot pÄ insidan av displayen till höger om datumet..
SÄ nu har jag bestÀllt en GW5000 som jag hoppas ska vara bra.,.,
![]()
Det var den jag skulle bestÀllt frÄn börjanJa det Àr alltid lite surt. Givetvis var det billigaste jag hittade inte i Sverige heller utan Danmark, sÄ dÄ ska det skickas dit. Well well. Nu har dom frÄgat efter bild iaf.
Men usch vad surt, den Àr ju lite dyrare ocksÄ! En GW-5000 Àr ju aldrig dumt!![]()
Men titta dÀr. Ser rakt och fint ut i den displayen.Nytt men gammalt!
![]()
Mina med BlÄtand synkar pÄ natten utan att det syns, ibland ser jag pÄ telefonen att det skett en synkning och dÄ ser man det pÄ klockan...Ser att din inte synkat. Min verkar inte vilja synka heller. Kanske Àr enklare att fÄ den att synka utomhus? Eller hur gör man? NÄgon som vet?