• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÄgon som hört nÄgot om nÀr gbx-100 slÀpps i Sverige?
Screenshot_20200616-180014.jpg

Mina med BlÄtand synkar pÄ natten utan att det syns, ibland ser jag pÄ telefonen att det skett en synkning och dÄ ser man det pÄ klockan...
*om jag synkar mot appen visas RCVD, men det försvinner under dagen?
Den försöker vÀl 2, 3 eller 4 ggr om dagen mot BT och sÄ fort den misslyckas med att hitta telefonen försvinner RCVD.
En av anledningarna jag inte kör den mot telefonen Àr att det kÀnns onödigt med sÄ mÄnga synkar. En annan anledning Àr att jag ogillar nÀr RCVD försvinner :D

Har precis bestĂ€llt mig en DW-5600HR-1ER och en DW-5600MW-7ER men Ă€r bra sugen pĂ„ en stĂ„lis :D. FrĂ„gan Ă€r dock vilken fĂ€rg? Guld, silver eller svart? Är det nĂ„gon hĂ€r som har den guldiga som kan lĂ€gga upp nĂ„got kort?

Nu sÄg jag. Inte ens samma modell ju :) min Àr en 5600C frÄn 90 talet.
Men det dÀr fixar du enkelt, skruva upp och rÀtta till den :)
Haha, nĂ€e jag vet. Kom bara att tĂ€nka pĂ„ min nĂ€r jag sĂ„g denna. Är ju lite lik liksom.
Jo, det kanske jag skulle kunna iofs. Men Àr vÀrdelös pÄ sÄnt, skulle sÀkert paja vattentÄligheten eller fÄ in ett dammkorn eller nÄt. KÀnns ju lite trist att börja mecka med en helt ny klocka ocksÄ... :)

Haha, nĂ€e jag vet. Kom bara att tĂ€nka pĂ„ min nĂ€r jag sĂ„g denna. Är ju lite lik liksom.
Jo, det kanske jag skulle kunna iofs. Men Àr vÀrdelös pÄ sÄnt, skulle sÀkert paja vattentÄligheten eller fÄ in ett dammkorn eller nÄt. KÀnns ju lite trist att börja mecka med en helt ny klocka ocksÄ... :)
Sant! Har du möjlighet att returnera sÄ gör det. Klart dom skall vara raka frÄn fabrik!

Tillbaka
Topp