• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äckelvarmt i poolen enligt Mudmaster!

1E3EF51B-3001-404C-AAEB-F2FFAF85BA0E.jpeg

Det ser ju riktigt coolt ut med skrynkligt bladguld men det Àr sÄklart lite lökigt nÀr det sticker ut under bezeln vid glaset :) Kan du inte pensla ut bladguldet eller det gör du kanske redan?
Först testade jag direkt med klister pĂ„ bezel och sedan bladguld, men varje stĂ€lle som sprack lite lyste svart. Bara att börja om, men nu med guldfĂ€rgad grundfĂ€rg innan klister och bladguld. Överallt dĂ€r det inte Ă€r klister borstar (mjukaste 2mm pensel jag har) man bara rent sĂ„ lossnar det (har inte borstat sĂ„ noga dĂ„ det mĂ„ste göras om). Det pilliga Ă€r att fĂ„ pĂ„ det sĂ„ slĂ€tt som möjligt vid första försöket eftersom det skrynklar sig vid minsta misstag...

Först testade jag direkt med klister pĂ„ bezel och sedan bladguld, men varje stĂ€lle som sprack lite lyste svart. Bara att börja om, men nu med guldfĂ€rgad grundfĂ€rg innan klister och bladguld. Överallt dĂ€r det inte Ă€r klister borstar (mjukaste 2mm pensel jag har) man bara rent sĂ„ lossnar det (har inte borstat sĂ„ noga dĂ„ det mĂ„ste göras om). Det pilliga Ă€r att fĂ„ pĂ„ det sĂ„ slĂ€tt som möjligt vid första försöket eftersom det skrynklar sig vid minsta misstag...
Jag trodde du förgyllde klockan och inte bezeln men det Àr vÀl sak samma. Ganska pilligt jobb :)

Tillbaka
Topp