• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mudman, perfekt för torr gyttja.

IMG_20200618_122444.jpg

Finns det mikrojustering pÄ lÀnken? Jag har haft tvÄ stycken och sÄg aldrig tjusningen med den men börjar bli lite sugen pÄ att testa igen. Tredje gÄngen gillt?

Edit: har för mig att det finns men att det Àr den traditionella typen med pins?
Gw5630 vs gx56 vs gwg1000 vs gpr1000
20200617_215628.jpg
Haha, och sÄ finns det folk som sÀger att de inte kan bÀra en square för att den Àr för stor! :D
Undra om man kan bli owg med denna....ett tag iaf...
Glad midsommar alla:)
A5A59213-653D-4915-8EA1-6CDA56AEDB2C.jpeg

GW5000
Perfekt OWG-klocka!

Tack för info. Jag var inte tillrĂ€ckligt uppmĂ€rksam :). Är den andra helt omöjlig att hitta/köpa?

GMW-B5000-TFG-9 var inte lÀtt att hitta :). Fanns pÄ Chrono24 men priset var för saftigt.
Den Àr vÀl en jubileumsmodell i limiterad upplaga?. Personligen tycker jag den med *svart display Àr lite snyggare till guld, jag letar sjÀlv en sÄn (*;) om nÄgon tröttnat...

Senast Àndrad:
Den Àr vÀl en jubileumsmodell i limiterad upplaga?. Personligen tycker jag den med svart Àr lite snyggare till guld, jag letar sjÀlv en sÄn (*;) om nÄgon tröttnat...

Jag hitta info om den pÄ nÀtet om att det var en jubileumsmodell som du skrev :). Det Àr absolut inga fel pÄ den svarta heller. TyvÀrr har jag inte heller fÄtt nÄgon napp sÄ kommer bli en sprillans ikvÀll för min del.

Tack. :) Jag har dock aldrig riktigt förstÄtt vitsen med att ha den typen av mikrojustering. Om man nu ligger och steker pÄ playan och kÀnner att handleden svÀller sÄ vill man vÀl för fasen kunna justera det direkt utan att behöva leta upp nÄgot stift att peta med. Det borde ju inte kosta mÄnga kronor att Ätminstone ha nÄgon slags lösning dÀr man skulle kunna trycka ihop stiften för hand, typ som med quick releaselösningen som finns pÄ en del band.

Jag har en som jag ocksĂ„ testat. Inte alls min kopp te trots att sĂ„ mĂ„nga Ă€lskar den. Min lĂ€nk Ă€r till salu ifall nĂ„gon vill knipa den? *SÅLD*
IMG_20200530_155013.jpg
Jag gillar hur den bÀrs, speciellt om man vill ha den lite löst jÀmfört med resinband. Men lÄset hade gÀrna fÄtt vara nÄgot annat (eller inplastat)

Har svÄrt att bestÀmma mig för vad jag tycker om lÀnken.
20200618_132132.jpg
SÀlj klockan till @Crazybone om du inte gillar lÀnken!
Jag gillar hur den bÀrs, speciellt om man vill ha den lite löst jÀmfört med resinband. Men lÄset hade gÀrna fÄtt vara nÄgot annat (eller inplastat)
Helt enig, pÄ bÄda punkterna. Claspen hade gÀrna fÄtt vara lite tÄligare, exempelvis som pÄ en stÄlis, men Ä andra sidan Àr denna lÀnken mycket billigare och nÀstan bekvÀmare (speciellt pÄ en GW-5000 <- den ultimata kombinationen).

Tillbaka
Topp