Mudman, perfekt för torr gyttja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀnken Àr ju ett mÄsteHar svÄrt att bestÀmma mig för vad jag tycker om lÀnken.
![]()
Har svÄrt att bestÀmma mig för vad jag tycker om lÀnken.
![]()
Finns det mikrojustering pÄ lÀnken? Jag har haft tvÄ stycken och sÄg aldrig tjusningen med den men börjar bli lite sugen pÄ att testa igen. Tredje gÄngen gillt?
Haha, och sÄ finns det folk som sÀger att de inte kan bÀra en square för att den Àr för stor!Gw5630 vs gx56 vs gwg1000 vs gpr1000
![]()
Perfekt OWG-klocka!Undra om man kan bli owg med denna....ett tag iaf...
Glad midsommar alla
![]()
GW5000
NyförvÀrvenCasio G-Shock DW-5600HR-1ER och Casio G-Shock DW-5600MW-7ER.
![]()
![]()
Nu Àr det bara en Casio G-Shock GMW-B5000GD-9ER GuldstÄlis som saknas. NÄgon som tröttnat pÄ sin och vill sÀlja skicka mig ett PM innan jag bestÀller en sprillans
.
BÄda Àr mycket fina. Lite ovanligare ocksÄ.
Just den modellen Àr ju limiterad. Vart hittar du den?SÄ jÀkla snygg! Kommer bli en bestÀllning under kvÀllen för min del.
Just den modellen Àr ju limiterad. Vart hittar du den?
Det Àr neg/svart display pÄ den "vanliga"Ofan det hade jag ingen aning om. My bad
Trodde det var samma som denna https://www.klockmagasinet.com/casio-g-shock-gmw-b5000gd-9er-fulle-metal-limited-edition
Det Àr neg/svart display pÄ den "vanliga"
Den Ă€r vĂ€l en jubileumsmodell i limiterad upplaga?. Personligen tycker jag den med *svart display Ă€r lite snyggare till guld, jag letar sjĂ€lv en sĂ„n (*Tack för info. Jag var inte tillrĂ€ckligt uppmĂ€rksam. Ăr den andra helt omöjlig att hitta/köpa?
GMW-B5000-TFG-9 var inte lÀtt att hitta. Fanns pÄ Chrono24 men priset var för saftigt.
Den Àr vÀl en jubileumsmodell i limiterad upplaga?. Personligen tycker jag den med svart Àr lite snyggare till guld, jag letar sjÀlv en sÄn (*om nÄgon tröttnat...
Tack.
Jag gillar hur den bÀrs, speciellt om man vill ha den lite löst jÀmfört med resinband. Men lÄset hade gÀrna fÄtt vara nÄgot annat (eller inplastat)Jag har en som jag ocksÄ testat. Inte alls min kopp te trots att sÄ mÄnga Àlskar den. Min lÀnk Àr till salu ifall nÄgon vill knipa den? *Sà LD*
![]()
sÄ blir det sÀkert för mig med om jag inte har is i magenJag hitta info om den pÄ nÀtet om att det var en jubileumsmodell som du skrev. Det Àr absolut inga fel pÄ den svarta heller. TyvÀrr har jag inte heller fÄtt nÄgon napp sÄ kommer bli en sprillans ikvÀll för min del.
SÀlj klockan till @Crazybone om du inte gillar lÀnken!Har svÄrt att bestÀmma mig för vad jag tycker om lÀnken.
![]()
Helt enig, pÄ bÄda punkterna. Claspen hade gÀrna fÄtt vara lite tÄligare, exempelvis som pÄ en stÄlis, men Ä andra sidan Àr denna lÀnken mycket billigare och nÀstan bekvÀmare (speciellt pÄ en GW-5000 <- den ultimata kombinationen).Jag gillar hur den bÀrs, speciellt om man vill ha den lite löst jÀmfört med resinband. Men lÄset hade gÀrna fÄtt vara nÄgot annat (eller inplastat)
Jag hoppas du ber om ett bÀttre pris Àn det dÀr. Maila dom.Ofan det hade jag ingen aning om. My bad
Trodde det var samma som denna https://www.klockmagasinet.com/casio-g-shock-gmw-b5000gd-9er-fulle-metal-limited-edition
Jag hoppas du ber om ett bÀttre pris Àn det dÀr. Maila dom.
Försök iafJag har en GMW-B5000TFG-9 pÄ gÄng som jag siktar in mig pÄ. Avvaktar med att bestÀlla den varianten med negativ display. Du tror dock att det gÄr förhandla priset via Klockmagasinet?
Ja. Klockmagasinet Àr oftast inte omöjliga.Försök iaf![]()