Försök iaf![]()
SÄ vad Àr rimligt för den guldiga? Den Àr ju dyrare Àn stÄl och svart enligt listpris, hur mycket Àr det troligt att klockmagasinet skulle slÀppa en sÄn för?Ja. Klockmagasinet Àr oftast inte omöjliga.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Försök iaf![]()
SÄ vad Àr rimligt för den guldiga? Den Àr ju dyrare Àn stÄl och svart enligt listpris, hur mycket Àr det troligt att klockmagasinet skulle slÀppa en sÄn för?Ja. Klockmagasinet Àr oftast inte omöjliga.![]()
Jag har en GMW-B5000TFG-9 pÄ gÄng som jag siktar in mig pÄ. Avvaktar med att bestÀlla den varianten med negativ display. Du tror dock att det gÄr förhandla priset via Klockmagasinet?
SÄ vad Àr rimligt för den guldiga? Den Àr ju dyrare Àn stÄl och svart enligt listpris, hur mycket Àr det troligt att klockmagasinet skulle slÀppa en sÄn för?
Se vad jag hittade. 439 euro.
https://www.relojesdemoda.com/reloj...5000gd-9er-casio-gmw-b5000gd-9er-p-91991.html
Gracias, muy buen hermano! SÄ runt 5k Àr ett bra riktmÀrkeSe vad jag hittade. 439 euro.
https://www.relojesdemoda.com/reloj...5000gd-9er-casio-gmw-b5000gd-9er-p-91991.html
NÀr jag hade stÄl-stÄlisen borstade jag den, tyckte den var alldeles för mycket bling-bling. Den guldiga ska ju vara flashig sÄ den blir förlÄten pÄ ett annat sÀtt tycker jag. Du fÄr vÀl testa i butik innan du slÄr till och se vilken som faller dig i smakenTack för tipset, var absolut ett vettigt pris. Har ocksÄ fÄtt upp ögonen för den silvriga stÄlisen och börjar fundera OM den guldiga Àr lite för mycket bling bling?
NÀr jag hade stÄl-stÄlisen borstade jag den, tyckte den var alldeles för mycket bling-bling. Den guldiga ska ju vara flashig sÄ den blir förlÄten pÄ ett annat sÀtt tycker jag. Du fÄr vÀl testa i butik innan du slÄr till och se vilken som faller dig i smaken![]()
Det var sÄpass med den silvriga? Jag som av nÄgon anledning upplever den som bÀsta allround fÀrgen som passar till all sorts outfit men jag kanske fÄtt det bakom foten.
Jag har en del guldsmycken som jag bÀr dagligen och fÄtt för mig att med en guldig klocka blir det to much?
Jag tycker absolut inte att det blir för blingigt med guld - pÄ andras handleder. SjÀlv Àr jag lite konservativ![]()
SÄ jÀkla vass den dÀr. Precis som du sÀger, sommar kÀnsla med guldGuld Àr tokrÀtt dessa soliga sommardagar.
![]()
![]()
Det Àr samma hÀr, pÄ andras handleder ser det riktigt bra ut med guld men Àr skeptisk mot min haha. Har lagt bestÀllning pÄ en billig A168WG-9EF bara för att testa hur det kÀnns guld. Inga pengar jag kommer grÄta över om den inte Àr nÄgot att ha![]()
Med risk för att min kommentar drar lite Ät det stereotypa hÄllet, halvt om halvt pÄ skÀmt - Jag tror att guldbling skulle passa dig perfekt. Ser pÄ din profilbild att du kör dubbla sleeves, stora hÄl i öronen sÄ lite tungt G-shock guld ger nog bara lite gangsta-vibbar? :-D
Haha den var bra. Behöver dock ha mindre gangsta-vibbar i mina yrkesval
Tycker du personligen att den guldiga gÄr köra Äretrunt? SjÀlvklart i omlopp med andra klockor jag har.
Guld Àr vÀl mest förknippat med sommar men givetvis finns det ju inget som sÀger att du inte kan bÀra den nÀr det snöar.
Go for it tycker jag. Men du ska ju testa guld A168 sÄ...
Fasiken va fin