BlomaffÀr igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄdÀr, nu Àr kostymen till sommarens alla vilda trÀdgÄrdsfester inhandlad
![]()
man kan vÀl misstÀnka att den Àr mindre repkÀnslig Àn stÄlisen dÄ denna har guld-dlc?
![]()
Hur ofta laddar du den dÀr?Nu Äker vi hem.
![]()
Oh, riktigt fin!Idag var det dags för min nya MT-G![]()
Haft den i tvÄ veckor, laddat en gÄng, anvÀnt 5 pass/vecka, pulsmÀtare konstant pÄ och notiser med ljud/vibration aktiverade.Hur ofta laddar du den dÀr?
Haft min i 6 dagar. 3 löpningar totalt 1 timme 45 min gps med puls annars puls av med notiser. Haft pÄ mig den 24/7 . Batteriet ökade ett streck efter en dag i solen men tillbaka idag som nÀr jag fick den. RÀtt sÄ bra batteri tycker jag.Haft den i tvÄ veckor, laddat en gÄng, anvÀnt 5 pass/vecka, pulsmÀtare konstant pÄ och notiser med ljud/vibration aktiverade.
Batterikapaciteten Àr nog en av klockans styrkor. Glömde sÀga att min inte visade full laddning nÀr jag köpte den och började anvÀnda den. Min ser dock praktiskt taget inget solljus pÄ vardagar dÄ jag förvarar den pÄ jobbet, trÀnar pÄ jobbets gym varje morgon och den ligger inlÄst i ett skÄp nÀr den inte anvÀnds.Haft min i 6 dagar. 3 löpningar totalt 1 timme 45 min gps med puls annars puls av med notiser. Haft pÄ mig den 24/7 . Batteriet ökade ett streck efter en dag i solen men tillbaka idag som nÀr jag fick den. RÀtt sÄ bra batteri tycker jag.
Tackar, det lÀt ju rimligt.Haft den i tvÄ veckor, laddat en gÄng, anvÀnt 5 pass/vecka, pulsmÀtare konstant pÄ och notiser med ljud/vibration aktiverade.
Jag har dÄlig koll men hur anvÀnder du den? Det togs upp tidigare i trÄden att den ger fel vÀrden om den anvÀnds inomhus eller om du t.ex. befinner dig pÄ "fel" höjd.NÄgon som vet hur baro information funkar? PÄ min gbdh1000 blinkar pil nerÄt hela tiden fast trycket inte rört sig pÄ flera timmar.
den Àr kalibrerad till rÀtt höjd och rÀtt tryck men ÀndÄ sÄ blinkar pilen ner hela natten, fast det har varit samma tryck och nÀstan samma höjd hela natten.Jag har dÄlig koll men hur anvÀnder du den? Det togs upp tidigare i trÄden att den ger fel vÀrden om den anvÀnds inomhus eller om du t.ex. befinner dig pÄ "fel" höjd.
Grym!! Till salu?VÀlkommet tillskott! SpÄnat lÀnge pÄ denna och idag slog jag till![]()
![]()
Ăr det en m5610?? Sjukt fin
En porter gmw-b5000tfc mod/hopkok. JĂ€kligt lyckad tycker jag. Det som skiljer sig frĂ„n originalet Ă€r att jag har silver knappar/skruvar och annorlunda baklock.Ăr det en m5610?? Sjukt fin
Skitsnygg!En porter gmw-b5000tfc mod/hopkok. JÀkligt lyckad tycker jag. Det som skiljer sig frÄn originalet Àr att jag har silver knappar/skruvar och annorlunda baklock.
![]()