• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

BlomaffÀr igen.

IMG_20200621_100540.jpg

Haft den i tvÄ veckor, laddat en gÄng, anvÀnt 5 pass/vecka, pulsmÀtare konstant pÄ och notiser med ljud/vibration aktiverade.
Haft min i 6 dagar. 3 löpningar totalt 1 timme 45 min gps med puls annars puls av med notiser. Haft pÄ mig den 24/7 . Batteriet ökade ett streck efter en dag i solen men tillbaka idag som nÀr jag fick den. RÀtt sÄ bra batteri tycker jag.

Haft min i 6 dagar. 3 löpningar totalt 1 timme 45 min gps med puls annars puls av med notiser. Haft pÄ mig den 24/7 . Batteriet ökade ett streck efter en dag i solen men tillbaka idag som nÀr jag fick den. RÀtt sÄ bra batteri tycker jag.
Batterikapaciteten Àr nog en av klockans styrkor. Glömde sÀga att min inte visade full laddning nÀr jag köpte den och började anvÀnda den. Min ser dock praktiskt taget inget solljus pÄ vardagar dÄ jag förvarar den pÄ jobbet, trÀnar pÄ jobbets gym varje morgon och den ligger inlÄst i ett skÄp nÀr den inte anvÀnds.

De som fÄr mest handledstid av alla mina klockor. StÄlisen passar i de flesta situationer jag befinner mig i och Àr lagom storlek. "Guldaren" Àr lite mer vulgÀr i sin framtoning och den Àr biffig. Men iom den Àr midsize sÄ Àr den inte överdrivet stor som jag upplevde den första g-steel som de slÀppte.
DSC_0137.JPG

NÄgon som vet hur baro information funkar? PÄ min gbdh1000 blinkar pil nerÄt hela tiden fast trycket inte rört sig pÄ flera timmar.

NÄgon som vet hur baro information funkar? PÄ min gbdh1000 blinkar pil nerÄt hela tiden fast trycket inte rört sig pÄ flera timmar.
Jag har dÄlig koll men hur anvÀnder du den? Det togs upp tidigare i trÄden att den ger fel vÀrden om den anvÀnds inomhus eller om du t.ex. befinner dig pÄ "fel" höjd.

Jag har dÄlig koll men hur anvÀnder du den? Det togs upp tidigare i trÄden att den ger fel vÀrden om den anvÀnds inomhus eller om du t.ex. befinner dig pÄ "fel" höjd.
den Àr kalibrerad till rÀtt höjd och rÀtt tryck men ÀndÄ sÄ blinkar pilen ner hela natten, fast det har varit samma tryck och nÀstan samma höjd hela natten.
@S.L Àr det sÄ pÄ din ocksÄ?

• Like
Reactions: HSK
Tillbaka
Topp