GÀller bara att inte fÄ för mycket habegÀr bland alla trevliga modellerna.Av alla klockmÀrken och modeller sÄ Àr det trots allt relativt billigt att fastna i G-trÀsket![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GÀller bara att inte fÄ för mycket habegÀr bland alla trevliga modellerna.Av alla klockmÀrken och modeller sÄ Àr det trots allt relativt billigt att fastna i G-trÀsket![]()
Gorillaz?GÀller bara att inte fÄ för mycket habegÀr bland alla trevliga modellerna.Àr ju lite insnöad pÄ just GW-B5600 sÄ det finns inte sÄ mÄnga kvar att handla för att ha en av varje
![]()
Jag gissar att det hĂ€r spelar en stor roll:Ăr det nĂ„gon som vet varför G-shock Ă€r sĂ„ orimligt stort i Malaysia?
Inte den hÀr gÄngenGorillaz?![]()
Vad blev det dÄ?Inte den hÀr gÄngenMen det finns risk för en sÄn sen oxÄ...
Tillverkas de fortfarande i Malaysia eller gÀller det mer historiskt sett? Det kÀnns som att majoriteten av dagens modeller tillverkas i Kina eller Thailand.Jag gissar att det hÀr spelar en stor roll:
![]()
Vet faktiskt inte, men dom var ju riktigt stora dÀr runt 2k eller sÄ, det sÀtter nog djupa spÄr Àven om det Àr historiskt.Tillverkas de fortfarande i Malaysia eller gÀller det mer historiskt sett? Det kÀnns som att majoriteten av dagens modeller tillverkas i Kina eller Thailand.
JÀkligt bra fÀrger pÄ den tycker jag!
Varulvsvarning inatt!
Den dÀr har jag missat, finns det en helsvart med mÄn/tidvatten och multiband6, eller Àr den dÀr moddad? GW-5000 slÀng dig i vÀggen isf! (Ref?
Finns faktiskt en till som Àr helt fÀrsk, fick bestÀlla frÄn andra sidan pölenVad blev det dÄ?Trodde du hade alla gw-b5600s som fanns.
Den var vit frÄn början. Tyckte svart sÄg bÀttre ut. Gwx-5600wa.Den dÀr har jag missat, finns det en helsvart med mÄn/tidvatten och multiband6, eller Àr den dÀr moddad? GW-5000 slÀng dig i vÀggen isf! (Ref?)
Kul att du snöat in pÄ just gw-b5600rna. Varför inte stÄlisarna dÄ?Finns faktiskt en till som Àr helt fÀrsk, fick bestÀlla frÄn andra sidan pölenOch jag har inte sett den pÄ KS Àn sÄ lÀnge.. SlÀpptes bara för nÄn vecka sen..
GW-B5600DC-1Digital camo![]()
![]()
StÄlisarna Àr ju grymma och vÀcker Àven dom köplustenKul att du snöat in pÄ just gw-b5600rna. Varför inte stÄlisarna dÄ?
Sant! Sen vÀger dom mindre.StÄlisarna Àr ju grymma och vÀcker Àven dom köplustenMen GW-B5600 har ju alla funktioner och finesser till ett smÄlÀndsk pris
typ tvÄ för en
![]()
Och som du vet Àr jag ju en sucker för lÀnkarna till fyrkanternaSant! Sen vÀger dom mindre.
Dock vÀger en stÄlis pÄ band lika mycket som en gw-b5600 pÄ lÀnk![]()
Mmm, hÄller med.. Blir alltid lika avis nÀr du lÀgger ut bild pÄ din guldis.Alla behöver minst en stÄlis i samlingen!
![]()
Varför am/pm?FÄr min vara med ocksÄ?
![]()
Jag kör 24h och var vaken tidigtVarför am/pm?
Haha tÀnkte det var orimligt att bilden skulle vara tagen kl 5Jag kör 24h och var vaken tidigt![]()