Till ett betydligt högre pris antar jag?Haha ja du fÄr Äterkomma nÀr du fÄtt svar . Jag kontaktade Klockia och fick snabb Äterkoppling gÀllande att de ska börja sÀlja GWFA1000 i slutet av mÄnaden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Till ett betydligt högre pris antar jag?Haha ja du fÄr Äterkomma nÀr du fÄtt svar . Jag kontaktade Klockia och fick snabb Äterkoppling gÀllande att de ska börja sÀlja GWFA1000 i slutet av mÄnaden
Till ett betydligt högre pris antar jag?
Bra sugen pÄ denna skönhet nÀr den gÄr att bestÀlla GWFA1000-1A
Edit: Hitta klockan pÄ https://www.brandfield.se/g-shock-frogman-horloge-gwf-a1000-1aer
NÄgon som bestÀllt frÄn dom tidigare?
Undrar det med, de har en del roligt men noll koll pÄ sidan...
Kanske inte helt lyckat att ha en stor platsklump om handleden som brandman? Men den var snygg! Gillade Àven de tidigare, orangea varianterna.https://g-shock.jp/products/new/?pickup=new
Kobe Fire Dep. 9400 var ju cool.
GWF-A1000 verkar vara nÄgot i hÀstvÀg. Nu blev valet vÀldigt svÄrt mellan denna och mudmaster GWG-1000.
Hehe, du har förmodligen rÀtt dÀr, men dom gör ju mycket mer Àn bara slÀcker brÀnder.Kanske inte helt lyckat att ha en stor platsklump om handleden som brandman? Men den var snygg! Gillade Àven de tidigare, orangea varianterna.
Har tidigare Àgt en GWG-1000 och det Àr en riktigt trevlig klocka men jag kommer sjÀlv slÄ till pÄ en GWF-A1000 sÄ fort den gÄr att bestÀlla via Klockia, Klockmagasinet eller Watchia .
Det gör du rÀtt i. Vilken fÀrg har du siktat in dig pÄ?
Enligt deras egna hemsida sÄ har de inget toppenbetyg direkt.Har tyvÀrr ingen erfarenhet alls av dom men fick precis svar frÄn Watchia att de ocksÄ kommer ta in klockan sÄ fort den kommer in pÄ lager i Skandinavien
Enligt deras egna hemsida sÄ har de inget toppenbetyg direkt.
Jag har aldrig fattat varför man gör pÄ detta vis och försöker att översÀtta hela hemsidor genom Google translate. Tanken Àr sÀkert att man ska locka fler kunder men man blir ju snarare avskrÀckt av urusla direktöversÀttningar som fÄr det att framstÄ som en riktig scam. Med det sagt sÄ har de ÀndÄ flera fysiska butiker och ett snittbetyg pÄ 4/5 med över 2000 omdömen sÄ man behöver nog inte vara orolig för att bli blÄst i alla fall.
https://www.trustpilot.com/review/brandfield.nl
Skönt att du ligger steget före och rekar Ät oss! NÀr Àr planerad release i Europa/Sverige? Brandfield listar den som lagervara sÄ antingen Àr lagerstatusen felaktig eller sÄ finns den redan att köpa i vissa europeiska lÀnder.
Tycker det blev riktigt bra faktisktDet blev ju inte alls tokigt!
Riktigt jÀkla bra, applÄder!Tycker det blev riktigt bra faktiskt
Standard Bezel
Skruv bezel
Jag har bara svarta g-shocks. Men en ny mudmaster kan fÄ vara grön och en frogman kan fÄ vara blÄ.Jag kommer lÀgga handskarna pÄ den svart/gula 1AER och du dÄ ?
Tycker det blev riktigt bra faktiskt
Standard Bezel
Skruv Bezel
Inte jag heller men som du sÀger sÄ Àr det sÀkerligen för locka fler kunder. Visst har Brandfield ett helt okej betyg pÄ Trustpilot men magkÀnslan sÀger att jag inte ska bestÀlla via dom sÄ fÄr lita pÄ magkÀnslan denna gÄng . Fick svar via mejl frÄn Klockia och Watchia att klockan ska komma i slutet av denna mÄnad. Jag har bestÀllt via bÄda tidigare utan nÄgra konstigheter sÄ blir att ha lite is i magen tills den finns i lager hos dom .
Bra frÄga om Brandfield verkligen har klockan i lager eller om det bara Àr missvisande reklam via deras hemsida.
TackarRiktigt jÀkla bra, applÄder!
Tack! BestÀllde kitet frÄn AliExpress, finns i guld, svart och t.o.m camo nuBlev sjukt bra! Vart köpte du den modden och fanns det i guld ?
Tackar
Tack! BestÀllde kitet frÄn AliExpress, finns i guld, svart och t.o.m camo nu
https://www.aliexpress.com/item/4000850501994.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2f334c4dtL2MpN
Cool mod!Tycker det blev riktigt bra faktiskt
Standard Bezel
Skruv Bezel
Jag tycker inte repor gör sĂ„ mycket just pĂ„ en g-shock. Ger bara litet mer karaktĂ€r, ha ha!Ăven solen har sina flĂ€ckar. Den kan dra pĂ„ sig repor trots allt!