• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_20200706_125706.jpg

GWF-A1000 verkar vara nÄgot i hÀstvÀg. Nu blev valet vÀldigt svÄrt mellan denna och mudmaster GWG-1000. :D

Har tidigare Àgt en GWG-1000 och det Àr en riktigt trevlig klocka :) men jag kommer sjÀlv slÄ till pÄ en GWF-A1000 sÄ fort den gÄr att bestÀlla via Klockia, Klockmagasinet eller Watchia :).

Senast Àndrad:
Har tyvÀrr ingen erfarenhet alls av dom men fick precis svar frÄn Watchia att de ocksÄ kommer ta in klockan sÄ fort den kommer in pÄ lager i Skandinavien :)
Enligt deras egna hemsida sÄ har de inget toppenbetyg direkt. :D
20200706_171022.jpg

Jag har aldrig fattat varför man gör pÄ detta vis och försöker att översÀtta hela hemsidor genom Google translate. Tanken Àr sÀkert att man ska locka fler kunder men man blir ju snarare avskrÀckt av urusla direktöversÀttningar som fÄr det att framstÄ som en riktig scam. Med det sagt sÄ har de ÀndÄ flera fysiska butiker och ett snittbetyg pÄ 4/5 med över 2000 omdömen sÄ man behöver nog inte vara orolig för att bli blÄst i alla fall.
https://www.trustpilot.com/review/brandfield.nl

Skönt att du ligger steget före och rekar Ät oss! :) NÀr Àr planerad release i Europa/Sverige? Brandfield listar den som lagervara sÄ antingen Àr lagerstatusen felaktig eller sÄ finns den redan att köpa i vissa europeiska lÀnder.

Enligt deras egna hemsida sÄ har de inget toppenbetyg direkt. :D
20200706_171022.jpg

Jag har aldrig fattat varför man gör pÄ detta vis och försöker att översÀtta hela hemsidor genom Google translate. Tanken Àr sÀkert att man ska locka fler kunder men man blir ju snarare avskrÀckt av urusla direktöversÀttningar som fÄr det att framstÄ som en riktig scam. Med det sagt sÄ har de ÀndÄ flera fysiska butiker och ett snittbetyg pÄ 4/5 med över 2000 omdömen sÄ man behöver nog inte vara orolig för att bli blÄst i alla fall.
https://www.trustpilot.com/review/brandfield.nl

Skönt att du ligger steget före och rekar Ät oss! :) NÀr Àr planerad release i Europa/Sverige? Brandfield listar den som lagervara sÄ antingen Àr lagerstatusen felaktig eller sÄ finns den redan att köpa i vissa europeiska lÀnder.

Inte jag heller men som du sÀger sÄ Àr det sÀkerligen för locka fler kunder. Visst har Brandfield ett helt okej betyg pÄ Trustpilot men magkÀnslan sÀger att jag inte ska bestÀlla via dom sÄ fÄr lita pÄ magkÀnslan denna gÄng ;). Fick svar via mejl frÄn Klockia och Watchia att klockan ska komma i slutet av denna mÄnad. Jag har bestÀllt via bÄda tidigare utan nÄgra konstigheter sÄ blir att ha lite is i magen tills den finns i lager hos dom :).

Bra frÄga om Brandfield verkligen har klockan i lager eller om det bara Àr missvisande reklam via deras hemsida.

• Like
Reactions: HSK
Inte jag heller men som du sÀger sÄ Àr det sÀkerligen för locka fler kunder. Visst har Brandfield ett helt okej betyg pÄ Trustpilot men magkÀnslan sÀger att jag inte ska bestÀlla via dom sÄ fÄr lita pÄ magkÀnslan denna gÄng ;). Fick svar via mejl frÄn Klockia och Watchia att klockan ska komma i slutet av denna mÄnad. Jag har bestÀllt via bÄda tidigare utan nÄgra konstigheter sÄ blir att ha lite is i magen tills den finns i lager hos dom :).

Bra frÄga om Brandfield verkligen har klockan i lager eller om det bara Àr missvisande reklam via deras hemsida.

VÀntar nog ocksÄ in pÄ andra sidor, jag var sugen pÄ denna (eller en gbx-100 nÀr de slÀpps). Skulle föredragit betala med klarna nÀr sidan Àr lite mer okÀnd ex. om leveranstiden Àr lÄng etc. sÄ ligger inga pengar ute :oops:

https://www.brandfield.se/g-shock-g-squad-horloge-gbd-100-2er

Tillbaka
Topp